APIE VILMANTĘ
“Arba tu neri stačia galva, arba niekada net nepradėk.”
VILMANTĖ MARKEVIČIENĖ
Vilmantė Markevičienė – ekologiškų produktų menstruacijoms prekinių ženklų „Gentle Day“ ir „EiVi“ įkūrėja bei socialinių-edukacinių projektų paauglėms Prisijaukinkmenstruacijas.lt bei „Rūpestinga rožinė karta“ inicijatorė. 2009 metais prasidėjusi meilės istorija tarp Vilmantės ir jos menstruacijų išaugo į verslą ir misiją padėti kitoms moterims prisijaukinti ir pakeisti požiūrį į menstruacijas.
Kokia buvo pradžia, kokie buvo produktai ir idėjos bei įvairios investicijos, kurių Vilmantė nepabijojo – kaip pvz. 20 tūkst litų reklamą, kuri tuomet atrodė kosminiai pinigai! Ir kalbamės šiame pokalbyje. Taip pat, ką turime žinoti ir apsiskaičiuoti, kad būtumėm sėkmingos čia bei Amerikoje.
Apie visai tai kalbuosi su Viktorija Paltanavičienė – Vilmantė Markevičienė – ekologiškų produktų menstruacijoms prekinių ženklų „Gentle Day“ ir „EiVi“ įkūrėja.
(1:49) Apie Vilmantę ir jos veiklą.
(6 :22) Apie tai, kiek laiko nuo idėjos sukūrimo užtruko paleisti verslą?
(14:48) Ar reklamuoti “Gentle Day” pradėjo dar prieš sukuriant produktus ar tik sukūrus?
(20:31) Kaip “Gentle Day” atsirado užsienyje?
(26:52) Apie supratimą, jog metas plėstis į užsienio rinką.
(46:52) Kas Vilmantei padeda pasitikėti savimi ir išlikti pozityviai?
Kaip atsiradote užsienyje?
Mes nuo pat pradžių žinojome, jog jei jau kursime savo prekinį ženklą, tai mes keliausime į visas šalis, kur tik bus galimybės. Taigi, mes, kai pradėjome kurtis Lietuvoje, neužilgo atsiradome jau ir Latvijoje bei Estijoje.
Pagrinde mes ieškome distribiutorių, kurie savo rinkoje patys tiektų produktus, nes jie kur kas labiau žino savo marketingą ir rinką.
Atsimenu, kad jų ieškodavome per Versli Lietuva, anksčiau būdavo tokia paslauga su kuria labai aktyviai dirbome. Būtent per juos mes suradome išėjimą į Lenkijos rinką. Taip pat, turime distribiutorius Slovakijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Olandijoje, Italijoje.
Į Amerikos rinką mes nuėjome patys, nes, kaip minėjau prieš tai, ten gyvenome 5 metus, taigi jau šiek tiek juos pažinojome.
Kuo skiriasi Amerikos rinka nuo Lietuvos?
Tai, pirmiausia, reikėtų pradėti nuo to, kad Lietuva yra labai maža, lyginant su Amerika, todėl puikiai suprantama, kad joje kur kas paprasčiau išgarsėti.
Einant į didesnes rinkas, jos labai visos skirtingos. Pavyzdžiui, Lenkija, nors ir šalia mūsų, bet jie visai kitokie.
Labai skiriasi struktūra. Lietuvoje mes bendradarbiaujame su tokiomis kaip “Maxima”, “Eurovaistinė”. Kiekvienas jų yra kaip didmenininkai, tai su jais dirbti labai nesudėtinga, nes viskas yra centralizuota.
Dirbant Amerikoje išsiaiškinome, kad yra tokie kaip brokeriai, tai tau pačiam nelabai pavyks nueiti į didelį tinklą, nes viskas vyksta per juos.
Kas liečia marketingą, vėlgi labai skiriasi. Lietuvoje mes dar tokie konservatyvūs, o Amerikoje reikėjo susidurti su kultūriniais niuansiais, prie kurių reikėjo priprasti.
Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.