fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 56: Ką būtina žinoti apie Amerikos rinką? Su Gentle Day įkūrėja Vilmante Markevičiene

APIE VILMANTĘ

Vilmante podcast

“Arba tu neri stačia galva, arba niekada net nepradėk.”

VILMANTĖ MARKEVIČIENĖ

Vilmantė Markevičienė – ekologiškų produktų menstruacijoms prekinių ženklų „Gentle Day“ ir „EiVi“ įkūrėja bei  socialinių-edukacinių projektų paauglėms Prisijaukinkmenstruacijas.lt bei „Rūpestinga rožinė karta“ inicijatorė. 2009 metais prasidėjusi meilės istorija tarp Vilmantės ir jos menstruacijų išaugo į verslą ir misiją padėti kitoms moterims prisijaukinti ir pakeisti požiūrį į menstruacijas.

Kokia buvo pradžia, kokie buvo produktai ir idėjos bei įvairios investicijos, kurių Vilmantė nepabijojo – kaip pvz. 20 tūkst litų reklamą, kuri tuomet atrodė kosminiai pinigai! Ir kalbamės šiame pokalbyje. Taip pat, ką turime žinoti ir apsiskaičiuoti, kad būtumėm sėkmingos čia bei Amerikoje.

Apie visai tai kalbuosi su Viktorija Paltanavičienė – Vilmantė Markevičienė – ekologiškų produktų menstruacijoms prekinių ženklų „Gentle Day“ ir „EiVi“ įkūrėja.

   Šiame epizode išgirsi:

(1:49) Apie Vilmantę ir jos veiklą.

(6 :22) Apie tai, kiek laiko  nuo idėjos sukūrimo užtruko paleisti verslą?

(14:48) Ar reklamuoti “Gentle Day” pradėjo dar prieš sukuriant produktus ar tik sukūrus?

(20:31) Kaip “Gentle Day” atsirado užsienyje?

(26:52) Apie supratimą, jog metas plėstis į užsienio rinką.

(46:52) Kas Vilmantei padeda pasitikėti savimi ir išlikti pozityviai?

 

Kaip atsiradote užsienyje?

Mes nuo pat pradžių žinojome, jog jei jau kursime savo prekinį ženklą, tai mes keliausime į visas šalis, kur tik bus galimybės. Taigi, mes, kai pradėjome kurtis Lietuvoje, neužilgo atsiradome jau ir Latvijoje bei Estijoje.

Pagrinde mes ieškome distribiutorių, kurie savo rinkoje patys tiektų produktus, nes jie kur kas labiau žino savo marketingą ir rinką.

Atsimenu, kad jų ieškodavome per Versli Lietuva, anksčiau būdavo tokia paslauga su kuria labai aktyviai dirbome. Būtent per juos mes suradome išėjimą į Lenkijos rinką. Taip pat, turime distribiutorius Slovakijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Olandijoje, Italijoje. 

Į Amerikos rinką mes nuėjome patys, nes, kaip minėjau prieš tai, ten gyvenome 5 metus, taigi jau šiek tiek juos pažinojome.

Kuo skiriasi Amerikos rinka nuo Lietuvos?

Tai, pirmiausia, reikėtų pradėti nuo to, kad Lietuva yra labai maža, lyginant su Amerika, todėl puikiai suprantama, kad joje kur kas paprasčiau išgarsėti.

Einant į didesnes rinkas, jos labai visos skirtingos. Pavyzdžiui, Lenkija, nors ir šalia mūsų, bet jie visai kitokie.

Labai skiriasi struktūra. Lietuvoje mes bendradarbiaujame su tokiomis kaip “Maxima”, “Eurovaistinė”. Kiekvienas jų yra kaip didmenininkai, tai su jais dirbti labai nesudėtinga, nes viskas yra centralizuota.

Dirbant Amerikoje išsiaiškinome, kad yra tokie kaip brokeriai, tai tau pačiam nelabai pavyks nueiti į didelį tinklą, nes viskas vyksta per juos.

Kas liečia marketingą, vėlgi labai skiriasi. Lietuvoje mes dar tokie konservatyvūs, o Amerikoje reikėjo susidurti su kultūriniais niuansiais, prie kurių reikėjo priprasti.

Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę? 

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.