APIE VAIVĄ
“Suvokus ką tau ištikrųju reiškia tavo verslas, išplaukia įvairūs sprendimai, kuria kryptimi teisingiau eiti.”
VAIVA ŽVIRBLYTĖ
Vaiva Žvirblytė – didžiausio Lietuvoje išskirtinai kietą kosmetiką gaminančio kosmetikos prekinis ženklo SOLIDU įkūrėją. SOLIDU idėja gimė, kai prekinio ženklo įkūrėja Vaiva leidosi į kelionę po Aziją tik su kuprine ant pečių. Bandydama sutalpinti visą savo gyvenimą į mažą kuprinę, ji sužinojo apie kietuosius šampūnus… ir grįžusi į Lietuvą pati ėmėsi gaminti juos savo namų virtuvėje.
Kaip kilo ši idėja, kaip atrodė jos pirmi žingsniai – kokius reklamos kanalus naudojo, su kuo bendradarbiavo, kas pasiteisino labiau ir kas mažiau. O taip pat, kada ji suprato, kad iš jos mažos idėjos kažkas bus, kai pradėjo auginti savo komandą ir galvoti apie išėjimą į užsienio rinkas.
Apie visai tai kalbuosi su Vaiva Žvirblyte, didžiausio Lietuvoje išskirtinai kietą kosmetiką gaminančio kosmetikos prekinio ženklo SOLIDU įkūrėja.
(2:27) Apie Vaivą ir jos veiklą.
(3:00) Kaip kilo idėja įkurti SOLIDU?
(14:51) Kaip atrodė pati pradžia SOLIDU kūrime?
(23:01) Kas labiausiai pasiteisino populiarinant savo prekinį ženklą?
(26:52) Apie bendradarviavimą su nuomonės formuotojais.
(30:42) Apie naujų darbuotojų priėmimą ir paieškas.
(38:06) Apie SOLIDU spaudoje. Kaip atsirado susidomėjimas?
(39:33) Kiek SOLIDU prekiniame ženkle galima matyti Vaivos?
(41:15) Apie SOLIDU išėjimą į užsienio rinką.
Kas pasiteisino labiausiai populiarinant savo prekinį ženklą?
Nuo pirmų dienų aš iškarto startavau su reklama. Geras dalykas, kad aš jau turėjau žmonių, kurie jau buvo atlikę pirmuosius užsakymus, kaip pavyzdžiui, mugėje, kurioje dalyvavau.
Prieš dalyvaujant mugėje, jau turėjau susikūrusi savo Facebook puslapį, kuriame po renginio sulaukiau pirmųjų teigiamų atsiliepimų. Na, o tuomet žmonės apsilankę mano puslapyje jau galėjo turėti šiokį tokį pasitikėjimą manimi.
Dėl to, galbūt būtų buvę sunkiau paleisti prekinį ženklą tik online, jeigu nebūtų buvę to žingsnio gyvai.
Apie SOLIDU ne viena kartą rašė spauda. Kaip atsirado tas susidomėjimas? Ar pati aktyviai ieškojai?
Viskas atėjo ir labai organiškai vyko. Aš niekada neieškojau ir tai tikrai nebuvo mano strategija, priešingai, aš net kažkiek vengiau pradžioje. Man buvo šiek tiek nejauku, nes galvojau kaip aš čia išeisiu ir pasakysiu ką aš čia darau.
Tačiau, atsirado tas susidomėjimas iš spaudos. Žmonės norėjo pasakoti tą istoriją ir visiškai organiškai susirasdavo mus.
Kiekvienas Gali, kai yra palaikančių. Kaip ir minėjo Vaiva, kitų parama smulkiam verslui yra be galo reikalinga – nesvarbu ar dar tik pradedam, ar jau turime verslą ir ieškome būdų jį plėsti. Vaiva yra smulkųjį verslą stiprinančios bendruomenės “Kiekvienas Gali” narė – ir savo nariams ši bendruomenė yra paruošusi nemokamos reklamos, verslo konsultacijos paketą, kontaktus užmegzti padedančius renginius ir naujus kanalus pardavimui.
Matau, kad tavo brendas jau yra ir užsienyje. Kodėl ir kada nusprendei išeiti į užsienio rinką? Kaip atrodė pirmi žingsniai?
Nusprendžiau, tai dar prieš įkuriant prekinį ženklą. Niekada nebuvau prisirišusi prie vienos šalies. Visas prekinis ženklas atspindi mano požiūrį ir skirtingų kultūrų šalių.
Visgi to nepavyko padaryti iš karto dėl siuntimų kainų, kiekių, dokumentacijų, licenzijų. Dėl to, pradžioje esi savame kieme labiau.
Džiugu, kad labai greitai mes atsiradome parduotuvėse, kaip pavyzdžiui, Estijoje. Su Europa pradėjome dirbti, maždaug po dviejų metų.