fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 54: Kaip išauginti namų virtuvėje kilusį kosmetikos verslą? Su SOLIDU tvarios kosmetikos įkūrėja Vaiva Žvirblyte

APIE VAIVĄ

Vaiva Ž.

“Suvokus ką tau ištikrųju reiškia tavo verslas, išplaukia įvairūs sprendimai, kuria kryptimi teisingiau eiti.”

VAIVA ŽVIRBLYTĖ

Vaiva Žvirblytė – didžiausio Lietuvoje išskirtinai kietą kosmetiką gaminančio kosmetikos prekinis ženklo SOLIDU įkūrėją. SOLIDU idėja gimė, kai prekinio ženklo įkūrėja Vaiva leidosi į kelionę po Aziją tik su kuprine ant pečių. Bandydama sutalpinti visą savo gyvenimą į mažą kuprinę, ji sužinojo apie kietuosius šampūnus… ir grįžusi į Lietuvą pati ėmėsi gaminti juos savo namų virtuvėje.

Kaip kilo ši idėja, kaip atrodė jos pirmi žingsniai – kokius reklamos kanalus naudojo, su kuo bendradarbiavo, kas pasiteisino labiau ir kas mažiau.  O taip pat, kada ji suprato, kad iš jos mažos idėjos kažkas bus, kai pradėjo auginti savo komandą ir galvoti apie išėjimą į užsienio rinkas.

Apie visai tai kalbuosi su Vaiva Žvirblyte, didžiausio Lietuvoje išskirtinai kietą kosmetiką gaminančio kosmetikos prekinio ženklo SOLIDU įkūrėja.

   Šiame epizode išgirsi:

(2:27) Apie Vaivą  ir jos veiklą.

(3:00) Kaip kilo idėja įkurti SOLIDU? 

(14:51) Kaip atrodė pati pradžia SOLIDU kūrime? 

(23:01) Kas labiausiai pasiteisino populiarinant savo prekinį ženklą? 

(26:52) Apie bendradarviavimą su nuomonės formuotojais.

(30:42) Apie naujų darbuotojų priėmimą ir paieškas.

(38:06) Apie SOLIDU spaudoje. Kaip atsirado susidomėjimas?

(39:33) Kiek SOLIDU prekiniame ženkle galima matyti Vaivos?

(41:15) Apie SOLIDU išėjimą į užsienio rinką. 

Kas pasiteisino labiausiai populiarinant savo prekinį ženklą?

Nuo pirmų dienų aš iškarto startavau su reklama. Geras dalykas, kad aš jau turėjau žmonių, kurie jau buvo atlikę pirmuosius užsakymus, kaip pavyzdžiui, mugėje, kurioje dalyvavau. 

Prieš dalyvaujant mugėje, jau turėjau susikūrusi savo Facebook puslapį, kuriame po renginio sulaukiau pirmųjų teigiamų atsiliepimų.  Na, o tuomet žmonės apsilankę mano puslapyje jau galėjo turėti šiokį tokį pasitikėjimą manimi. 

Dėl to, galbūt būtų buvę sunkiau paleisti prekinį ženklą tik online, jeigu nebūtų buvę to žingsnio gyvai.

Apie SOLIDU ne viena kartą rašė spauda. Kaip atsirado tas susidomėjimas? Ar pati aktyviai ieškojai?

Viskas atėjo ir labai organiškai vyko. Aš niekada neieškojau ir tai tikrai nebuvo mano strategija, priešingai, aš net kažkiek vengiau pradžioje. Man buvo šiek tiek nejauku, nes galvojau kaip aš čia išeisiu ir pasakysiu ką aš čia darau.

Tačiau, atsirado tas susidomėjimas iš spaudos. Žmonės norėjo pasakoti tą istoriją ir visiškai organiškai susirasdavo mus.

Kiekvienas Gali, kai yra palaikančių. Kaip ir minėjo Vaiva, kitų parama smulkiam verslui yra be galo reikalinga – nesvarbu ar dar tik pradedam, ar jau turime verslą ir ieškome būdų jį plėsti.  Vaiva yra smulkųjį verslą stiprinančios bendruomenės “Kiekvienas Gali” narė – ir savo nariams ši bendruomenė yra paruošusi  nemokamos reklamos, verslo konsultacijos paketą, kontaktus užmegzti padedančius renginius ir naujus kanalus pardavimui. 

Prisijunk ir tu prie Kiekvienas Gali. 

Matau, kad tavo brendas jau yra ir užsienyje. Kodėl ir kada nusprendei išeiti į užsienio rinką? Kaip atrodė pirmi žingsniai?

Nusprendžiau, tai dar prieš įkuriant prekinį ženklą. Niekada nebuvau prisirišusi prie vienos šalies. Visas prekinis ženklas atspindi mano požiūrį ir skirtingų kultūrų šalių.  

Visgi to nepavyko padaryti iš karto dėl siuntimų kainų, kiekių, dokumentacijų, licenzijų. Dėl to, pradžioje esi savame kieme labiau. 

Džiugu, kad labai greitai mes atsiradome parduotuvėse, kaip pavyzdžiui, Estijoje. Su Europa pradėjome dirbti, maždaug po dviejų metų.

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.