Apie Nataliją
“Tvariausia ir geriausia reklama yra iš lūpų į lūpas. Suteikiant gerą, kokybišką ir žmogui patinkančią paslaugą savo klientams kuriasi geriausia reklama. Tu dirbi iš širdies, klientai grįžta ir pataria kitiems.”
NATALIJA VAICEKAUSKIENĖ
Natalija Vaicekauskienė yra Telesante, teikiančių šeimos gydytojo nuotolines konsultacijas įkūrėja, gydytoja bei net keturių vaikų mama. Niekada negalvojusi, jog dirbs sau, šiandien Natalija su vyru džiaugiasi įkūrę savo verslą, kurį ,kaip galime suprasti ir iš įmonės pavadinimo, turi ambicijų vieną dieną išplėsti į užsienio rinką.
Su Natalija kalbamės apie tai, kaip ji pradėjo savo verslą, kokių veiksmų ėmėsi ir kas ją nustebino labiausiai kuriant verslą (prasitarsiu – kalbamės nemažai apie reklamas!). Taip pat, kaip atrodo verslo vystymas medicinos srityje, kas yra svarbu bei kaip pagaliau suprasti, kad atėjo laikas kurti kažką savo!
(1:25) Arie Nataliją ir jos veiklą.
(2:30) Kaip gimė Telesante verslo idėja?
(5:45) Kaip rasti tinkamą laiką verslo steigimui?
(10:55) Ar reikėjo pagalbos pradedant? Kokia buvo verslo pradžia?
(12:40) Kokių pamokų Natalija išmoko steigiant savo verslą.
(14:30) Apie pirmuosius sklaidos kanalus
(18:15) Kaip Natalija spėja skirti laiką verslui, šeimai ir sau?
(25:26) Kaip išlaikyti svarbius kontaktus?
(28:03) Ar nebuvo baisu dėl vaikų steigiant verslą? Koks buvo jų požiūris į verslumą?
(31:30) Kaip vyksta nuotolinės daktaro konsultacijas?
(37:57) Patarimai klausytojoms.
Ką svarbu nepamiršri pradėdant savo veiklą?
Turbūt didžiausias pradėdančiųjų akcentas yra reklama. Reklama yra viskas. Tu gali būti gražiausias verslas, turintis nepakartojamų produktų ar paslaugų, bet jei jų niekas nematys ir apie juos niekas nežinos, jie nebus niekam įdomūs.
Kada yra tinkamas laikas pradėti savo verslą?
Kažkurią dieną mąsčiau, ar būčiau pradėjus Telesante anksciau, bet permąsčiau, kad ne. Kai buvau jaunesne kažkaip kitaip sukuosi, buvo kiti reikalai ir vaikai buvo mažesni…
Aš tikiu, kad kai ateina laikas tu pati išdrįsti veikti. Galbūt reikia stumtelėjimo iš šalies ar tam tikro laiko pačiai subręsti.
Norėtum daugiau sužinoti kaip paruošti sėkmingas Facebook reklamas?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su viena iš dešimties skaitmeninės reklamos Google čempionų Baltijos šalyse Karolina Slovcovaite, kuriame sužinosi kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip naviguoti Facebook paskyrų struktūroje, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą, kaip įvertinti reklamos kokybę, kur rasti įkvėpimo.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.