APIE SONATĄ
“Išrasti nieko naujo nebeįmanoma, įmanoma pažiūrėti į tą patį dalyką per savo akis. ”
SONATA ŠALKAUSKAITĖ
Sonata Šalkauskaitė – konditerė ir maisto turinio kūrėja, Instagrame daug kam žinoma kaip Sweetspotpastry. Sonatos meilė konditerijai ir pati veikla prasidėjo gimus dukrai, kuomet atsirado daugiau laiko savo mintims ir poreikis kurti, kaip teigia pati Sonata.
Šiame skaniame pokalbyje kalbamės apie tai, kaip prieš tris metus Sonata pradėjo savo kaip konditerės karjerą, kokius kursus ji baigė bei kaip pradėjo populiarinti savo vardą Instagrame. Taip pat, kaip jos unikalumas ir kokie projektai padėjo Sonatai išgarsėti, bei kas sekė po jų.
(1:12) Apie Sonatą ir jos veiklą.
(2:10) Kaip Sonata pasirinko savo kelią?
(6:24) Apie konditerijos kursus.
(9:13) Kokios strategijos laikėsi Sonata pradedant verslą
(12:20) Sonata pasakoja apie savo patirtį su Instagram ir bendruomenės kūrimą.
(18:05) Projekrai ir kolaboracijos su brendais.
(21:22) Apie stabdančias mintis ir konkurenciją.
(25:57) Kokios pagalbos reikia ir kaip atrodo tipiška konditerės savaitė?
(30:34) Kaip dramaturgija ir kitos patirtys padeda socialiniuose tinkluose?
(32:30) Apie saldžias tendencijas.
(40:23) Kaip konditerei pavyksta išlaikyti formą?
(43:32) Patarimai norinčioms pradėti verslą.
Kokia buvo tavo strategija pradedant verslą? Kokių minčių turėjai?
Keturi-penki mėnesiai po konditerijos kursų baigimo man buvo adaptacija, nes reikėjo išmokti auginti vaiką ir prisitaikyti.
Susikūriau Instagramą, tačiau reikėjo suprasti rinką, žmonių poreikius ir tai, ką aš pati noriu su tuo daryti. Palengviai įgyjau pasitikėjimo savimi, atsirado sekėjai, užsakovai ir prasidėjo oficiali veikla.
Ar nebuvo tokių minčių, kurie stabdytų? Kaip joms sakydavai “ne”?
Būna minčių, kad noriu viską mest ir labai dažnai. Dažniausiai tu nori viską mest, nes tu pavargsti ar nepateisini savo lūkesčių. Galbūt klientams viskas ir patinka, bet tu pats sau sakai: “Aš gi galėjau gėriau”.
Nenoriu save vadinti perfekcioniste, bet man atrodo, kad niekad iki galo gerai nepadarau, nors tai nėra tiesa. Reikia save stabdyti ir sakyti: “Pažiūrėk, kiek tu nuveikei, kiek tu užaugai”.
Norėtum daugiau sužinoti kaip kurti įtraukianti kūrinį?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su PR specialistę Marija Abdelhalim. Kuriame sužinosi kaip atskleisti prekės/paslaugos privalumus naudojantis brendo archetipu, kokiu balsu komunikuoti, kad pasiektumėm geriausius rezultatus, kaip susikurti turinio planą + šablonas ypač lengvam naudojimui.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.