Kaip atrasti savo stiprybes? Kaip nebijoti keistis? Kam apskritai reikalingos konsultacijos su karjeros konsultantu? Taip pat, Simona papasakojo apie savo verslo pradžią, išmoktas pamokas bei patirtį LinkedIn platformoje.
Apie visai tai kalbuosi su Simona Bareike – mama, karjeros konsultante ir koučere, padedančia atrasti savo stiprybes, karjeros kryptį bei sužavėti kitus darbo pokalbyje.
(02:26) Apie Simonos, kaip karjeros konsultantės, veiklą.
(07:05) Kas yra karjeros konsultacijos ir kodėl jos svarbios?
(11:57) Apie koučingą ir jo prasmę.
(18:00) Kur mamoms dažniausiai reikia pagalbos?
(23:40) Apie Simonos veiklos pradžią.
(37:44) Apie pasitikėjimą savimi ir savo stiprybes.
Kokios mamos dažniausiai ateina pas Tave ir kur joms reikia pagalbos?
Ištikrųjų labai skirtingos ateina mamos ir man nuoširdžiai labai faina joms padėti, nes labai gerai galiu suprasti kur jos yra ir ką jos jaučia. Bet viena tokia dažnai pasitaikančių klienčių yra tam tikros srities labai stipri specialistė, kuri daug metų yra pradirbusi tam tikroje srityje ir gali būti labai pelninga IT, tech sritis. Sustoji šiame etape, sugrįžti ir pasitikrini savo tikrąsias vertybes, suduri su nauja role. Ir vienos nusprendžia pasilikti senoje veikloje, o kitos kuria naujas veiklas. Kitas etapas yra nežinau ko noriu, bet tikrai žinau, kad nenoriu grįžti į tą ką dariau, nes ten nesijaučiu laiminga.
Kaip atrodė tavo veiklos pradžia ir kas labiausiai pasiteisino?
Kai aš pradėjau, man tikriausiai toks pirmas kur reikėjo persijungt buvo mokymai. Anksčiau už mane mokymus paruošdavo organizacija ir visi žinojo tave, kas ta Simona ir kaip ji veda. Kai pradėjau, galvojau, tai nuo ko man dabar reikia pradėt, ką man reikia dabar daryti.
Tai pradėjau nuo nemokamų konsultacijų, nes man pradžiai save reikėjo labai pasitikrinti ir pasižiūrėti kiek aš sukuriu vertės, kaip aš galiu padėti. Tada labai greitai gimė tas koučingo poreikis. Galima sakyti, kad pradėjau nuo savo pasimatavimo, kaip ekspertės, rinkai, bet nemokamų konsultacijų daugiau nedaryčiau, nebent tikslinei rinkai, nes žmonės to nevertina. Tada pradėjau ieškoti kur galėčiau mokytis ir tada prasidėjo linksmybės.
Mano pagrindis kanalas yra LinkedIn, kur aš tikrai kuriu nemažai turinio ir ten praleidžiu daug laiko dienoje. Tai buvo klausimas, kaip man išeiti į tą LinkedIn, nes aš jame praleidusi daug metų, bet iš darbuotojų paieškos pusės. Man labai sunku buvo atrasti balansą tarp to, kas aš esu kaip žmogus ir kaip ekspertas, specialistas. Ir tikrai iki šiol esu paieškose.
Tuomet reikėjo išsigryninti verslo modelį, kurti svetainę. Ir kiekvieną kartą kai atsiduri ties tokiais momentais, kada yra verslo pradžia ir sąskaitoje nėra tiek daug pinigų, kad galėtum viską pirkti, turi galvoti ką galiu padaryti ar išmokti pati.
Norėtum ir Tu sustiprinti savo įvaizdį LinkedIn kanale?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su viena žinomiausių Lietuvoje asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių Dominyka Venciūte kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn socialiniame tinkle? Peržiūrėjusi kursą geriau suprasi kas yra asmeninis prekės ženklas, kaip jį sustprinti ir pradėti save pozicionuoti LinkedIn kanale.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.