AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 23: Kaip mezgimo verslą paversti sėkmingu startuoliu? Su The Knotty Ones bendraįkūrėja Sandra Pangonyte

APIE Sandrą

Sandra Pangonytė The Knotty Ones

“Nėra lengvų kelių. Yra tiesiog labai sunkus darbas, dedikacija ir užsidegimas.“

Sandra Pangonytė

Sandra Pangonytė – mama ir prekinio ženklo The Knotty Ones bendraįkūrėja. Tvarios mados mezginių verslą Sandra su dviejomis draugėmis įkūrė prieš 5 metus ir šiandien net 95 proc. produkcijos eksportuoja į 50 pasaulio šalių, tarp kurių yra JAV, Jungtinė Karalystė, Šveicarija, Vokietija, Suomija, Australija ir Japonija.

Kokia buvo verslo pradžia? Kaip pavyko rasti investicijas? Kaip pavyko sėkmingai išeiti į rinką ir rasti pirmuosius klientus? Šiame pokalbyje taip pati išgirsti vertingų patarimų apie nuosavo verslo kūrimą.

Apie visa tai kalbuosi su Sandra Pangonyte – mama ir prekinio ženklo The Knotty Ones bendraįkūrėja. Tvarios mados mezginių verslą Sandra su dviejomis draugėmis įkūrė prieš 5 metus ir šiandien net 95 proc. produkcijos eksportuoja į 50 pasaulio šalių, tarp kurių yra JAV, Jungtinė Karalystė, Šveicarija, Vokietija, Suomija, Australija ir Japonija.

The Knotty Ones vardas ne kartą buvo atsidūręs tokiuose pasauliniuose leidiniuose kaip „Vogue“, „Elle“, „Instyle“, „The Guardian“ ir „The Telegraph“. O ne taip seniai Sandros verslas sulaukė 0,5 mln. eurų pradinio kapitalo, kas tapo didžiausia kada nors investuota į mados prekių ženklą suma Lietuvoje.

Šiame epizode išgirsi:

(07:39) Apie verslo pradžią.

(14:06) Kaip atrodė investicijų ieškojimas?

(18:06) Apie išėjimą į rinką.

(23:13) Apie viešinimą ir pirmuosius klientus.

(23:51) Labiausiai pasiteisinę reklamos kanalai.

(33:22) Apie socialinio verslo modelį. 

(43:58) Didžiausi iššūkiai derinant verslą ir motinystę.

Sandra Pangonytė The Knotty Ones

Kaip atrodė investicijų ieškojimas?

Daug kas galvoja, ypač jei tai tokia industrija kaip mada, kad tai yra gražioji pusė – kūrimas, dizainas, fotosesijos. Tai yra 20% tos smagiosios dalies, ką visi mato, o 80% yra tiesiog verslas, skaičiai, exceliai ir tai yra sunkus darbas. 

Mūsų investicijos kelias buvo palyginus lengvas, dėl to, kad mes iškėlėme mintį, kad norime augti, bet labai bijojome atsisakyti savo akcijų dalies ir įsileisti kitus žmones pas save. Dėl to šitas procesas gulėjo galvoje kaip variantas, bet mes jo neprisileidome. Tada viena iš dabartinių mūsų investuotojų pati parašė, kad žiūrėkite, man įdomu jūsų verslas, aš norėčiau investuoti. Yra tokia schema, mes galime paieškoti fondo, angelų ir ateiti pas jus. Realiai atėjo investuotojas, atsinešė mintį ir tą investuotoją asmeniškai pažinojom. Su jos atėjimu pradėjome ieškoti ir kitų investuotojų, kad surinktume norimą sumą. Tai viskas prasidėjo labiau iš išorės ir tada mes viduje užkūrėm, o jau mūsų paieškos procesas pakankamai greitai vyko. Mes per tris mėnesius surinkome didžiąją dalį investuotojų ir dar apie tris mėnesius vyko derybos ir sutarčių pasirašymai.

Jei galėtum atsukti laiką atgal, ką būtum pakeitusi?

Mes esam kalbėję  su savo vyru apie tai, ar yra dalykų, dėl kurių mes gailimės. Šiaip tikrai labai drąsu, bet ir labai gera pripažinti, kad aš nenorėčiau atsukti laiko atgal ir nieko pakeisti. Nes net ta istorija apie megztukus, kai mes testavomės kitus gaminius gaminti, tai buvo geriausia pamoka, kokią galėjom gauti. Būten tada, o ne po 4 metų. Galbūt vėliau būtume dar daugiau išleidę ir praradę savo brand’o grynumą, aiškumą ir liniją, kur mes krypstam. Tai kiekvienas dalykas, kuris buvo negatyvus tam tikrame etape, dabar aš matau kaip geriausią pamoką. 

The Knotty Ones
The Knotty Ones

Patarimas, norinčioms pradėti savo verslą.

Jeigu yra idėja, kuria labai tiki ir labai dega, tai yra pirminis impulsas daryti. Tai aš labai skatinu daryti, ieškoti galimybių kaip padaryti, ieškoti partnerių, jeigu negali ar nenori daryti viena, ir tiesiog daryti. Tai yra klaidų ir išbandymų kelias, bet tiesiog noriu paskatinti nebijoti pradžios ir nebijoti pasekmių, nes jei nesekmę priims kaip nesekmę tai ir bus nesekmė, bet galime jas priimti kaip pamokas, patirtis ir pasimokymą. Vietoj sustingimo iš baimės ir neveiksnumo, tiesiog daryti jeigu yra kuo degi ar komanda, kuri dega, ir kviečia prisijungti.

Labai kviečiu tuos, kurie jau turi idėja ir yra pasimeto kelyje, nepamiršti komandos emocinės būklės ir galimybės komandoje kalbėtis apie tai, kaip kiekvienas jaučiasi, nes būtent tas psichologinis saugumas buvo tai, kad padėjo mums kaip komandai išgyventi. 

Nekantrauji susikurti savo sėkmės istoriją? Reikia pagalbos išsigryninant savo idėją ir užvedant tavo veiklą ant teisingo kelio? Prisijunk prie veiklių mamų klubo, mokykis iš stipriausių ekspertų ir svarbiausia – jauskis įgalinta kitų mamų patirties ir palaikymo! 

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.