APIE MONIKĄ
“Aš nuoširdžiai palaikau moteris, kad jos pavarytų ir susikurtų stiprią verslo pradžią.”
Kaip atrodė Monikos pirmieji verslai, kaip ji pradėjo konsultacijų verslą bei kodėl pasirinko solo verslininkų nišą. Taip pat, nuo ko pradėti, kuriant verslą ar į ką atkreipti dėmesį, kai jau verslą vystome kelis metus ir nežinome kaip judėti pirmyn norint daugiau rezultatų.
Apie visai tai kalbuosi su Monika Jahani – solo verslų stratege bei Gomama lektore.
(1:36) Apie Moniką ir jos veiklą.
(8:05) Kokie buvo pirmieji Monikos kuriami verslai?
(14:08) Kodėl Monika orientuojasi ir dirba tik su SOLO verslininkėmis?
(21:00) Kaip Monika pradėjo vystyti savo veiklą?
(24:09) Apie bendravimą su klientais.
(26:50) Dalykai, kuriuos Monika savo konsultacijų metu dažniausiai siūlo pagerinti.
(31:52) Kaip augti neburiant komandos?
(35:50) Kokias klaidas dažniausiai daro pradedančios moterys ir tos, kurios jau yra versle ilgiau?
Pagrindiniai dalykai kuriuos konsultacijų metu dažniausiai siūlai pagerinti?
Pirmas dalykas – įsitikinimai. Mūsų pirmųjų susitikimų metu su klientėmis 99 proc. sako tokius dalykus kaip „man reikia“, „aš privalau“ ir nėra to „aš noriu“, „man patinka“. Niekada nieko nereikia daryti. Jeigu mes remiamės tik tam tikromis taisyklėmis, tuomet mes negalime mėgautis procesu, tai tas verslas bus toks, kurį kuriu dėl nereikšmingų dalykų, o ne dėl savo klientų.
Taip pat, man norėtųsi grįžti prie taisyklių. Ypatingai šiuo periodu susiduriu su labai daug klienčių, kurios kalba apie tą pačią taisyklę pusvalandį laiko, kurios nenori daryti, bet joms būtinai reikia ir nesistengia pažvelgti į tai kitu kampu.
Kokias klaidas dažniausiai daro pradedančios moterys ir tos, kurios jau yra versle ilgiau?
Kalbant apie tas moteris, kurios pradeda vystyti savo verslą, man iškart norisi pateikti realų pavyzdį. Yra ta tradicinė pradžios formulė, mes turime idėją, susikuriame profilį socialiniuose tinkluose ir dažniausiai trečias žingsnis, jog nueisime į mokamą reklamą, nes mes stebime savo didžiuosius konkurentus arba verslus, kurie mums yra įkvėpimas. Dažniausiai tokie verslai veikia jau ne vienerius metus ir mes matome labai siaurai, kad jie turi mokamą reklamą ir aš savo pradžioje pasireklamuosiu ir ateis pas mane klientai. Tuomet, moterys pamato, kad kažkas yra ne taip. Dėl to, aš labai palinkėčiau žiūrėti į šių verslų vidurį, bet į jų pradžią. Tik tada pamatysite, kad dabartiniame žingsnyje jie ne tik deda visas pastangas į mokamą reklamą, bet jie turi dar be galo daug dalykų šalia to. Mokama reklama, socialiniai tinklai yra tik labai maža dalelytė kaip mes galime pasiekti auditoriją.
Taip pat, pačioje pradžioje užduoti sau klausimą „kaip man parduoti?“, „kodėl iš manęs turėtų pirkti?“. Tai yra esminiai dalykai nuo ko mes turėtume startuoti.
O toms, kurios jau vykdo veiklą ir negali žengti to šuolio link augimo. Siūlyčiau pažiūrėti į tai, ką šiuo metu darote šiek tiek iš kitos pusės. Taip sakau dėl to, nes mes įsisukame į rutiną ir mums atrodo, kad viskas čia yra normalu.
Norėtum daugiau sužinoti verslo vystymą būnant SOLO?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Monika Jahani. Kuriame sužinosi kaip įsivertinti verslo pamatą ir išsigryninti ateities viziją, kaip susidaryti augimo planą, kaip nustatyti geriausias kainas, kaip augti, jei nenorime turėti komandos, kaip esamus klientus paversti lojaliais ir užtikrinti, kad jie vėl sugrįžtų.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.