APIE ASTĄ
“Savęs rodymas bei kalbėjimas garsiai tuom, kuo tiki yra labai svarbu.”
ASTA BURNECKIENĖ
Asta Burneckienė – Meta (Mada etiška tvari ir atsakinga) mylėtų rūbų parduotuvių Klaipėdoje įkūrėja, mama ir verslininkė. Asta su tuometine kolege nepabijojo atsidaryti savo pirmosios fizinės parduotuvės karantino metu, kuomet atrodo visas pasaulis kėlėsi į online erdvę, nes labai tikėjo savo idėja ir skleidžiama žinute. Ir.. po metų laiko džiaugiasi atsidariusios jau antrąją parduotuvę!
Kaip atrodė pirmieji žingsniai, kaip pavyko gauti spaudos viešumo, kiek prie sklaidos prisidėjo reklamos (ir kokios!) bei socialiniai tinklai. O taip pat, kokias roles Asta užima savo versle bei ką duoda artimųjų palaikymas.
Apie visai tai kalbuosi su Asta Burneckiene – Meta (Mada etiška tvari ir atsakinga) mylėtų rūbų parduotuvių Klaipėdoje įkūrėja, mama ir verslininke.
(2:03) Apie Astą ir jos veiklą.
(5:50) Kaip kilo idėja įkurti META?
(8:22) Kodėl buvo nuspręsta atidaryti fizinę META parduotuvę?
(9:54) Kokia buvo META pradžia?
(15:28 Kaip prie META sėkmės prisidėjo jau sukaupta patirtis kitame versle?
(17:27) Ar Asta nuo jaunystės žinojo, kad kurs verslą?
(23:08) Su kokiais įsitikinimais Astai teko susidurti vystant verslą?
(27:54) Kas labiausiai ir mažiausiai pasiteisino skleidžiant žodį apie META?
(42:04) Ką Asta keistų, jei galėtų atsukti laiką atgal?
Kas pasiteisino labiausiai kalbant apie reklamą?
Mums labai pasiteisino, jog pačioje pradžioje sulaukėme ne mažo žiniasklaidos dėmesio.
Taip pat, apie save žodį labiau skleidžiame per Facebook, nei Instagram, nes mūsų tikslinė auditorija yra moterys, kurių amžius yra tarp 25-60 metų, dėl to, manome, kad ten pasiekiame kur kas didesnę auditoriją.
Verta paminėti, kad šiandiena vystyti verslą yra kur kas paprasčiau, nei prieš daugelį metų, dėl visų esamų galimybių reklamai ir pan.
Kiekvienas Gali, kai yra palaikančių. Kaip ir minėjo Vaiva, kitų parama smulkiam verslui yra be galo reikalinga – nesvarbu ar dar tik pradedam, ar jau turime verslą ir ieškome būdų jį plėsti. Vaiva yra smulkųjį verslą stiprinančios bendruomenės “Kiekvienas Gali” narė – ir savo nariams ši bendruomenė yra paruošusi nemokamos reklamos, verslo konsultacijos paketą, kontaktus užmegzti padedančius renginius ir naujus kanalus pardavimui.
Ką pasakytum sau, jei galetum atsukti laika atgal?
Yra dalykų, ką galbūt dariusi kitaip, bet ar visą tai būčiau dariusi? Taip! Nors kartais ir būna labai sunku, bet mane motyvuoja rezultatas. Aš esu išmokus save motyvuoti, kai būna sėkminga, gera diena.
Kas yra gera diena? Gera diena, kai tu suprekiauji, kai ateina šaunių klientų su kuriais tu pasikalbi, kadangi man be proto patinka bendrauti ir mane tai veža.
Man patinka tai, ką darau, tai net nežinau ar kažką keisčiau, nebent keisčiau pačią pradžią, nes šioje vietoje trūko išsikeltų vizijų, misijų ir tikslių strategijų nusistatymo.
Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.