fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 07: Kaip įkurti sėkmingą jogos studiją ir ją perkelti online? Su Lile Kalvaitiene

APIE Lilę

Lilė Kalvaitienė Rojaus Daržas, kaip įkurti sėkmingą jogos studiją ir ją perkelti online, gomama podcastas

“Žmones pasiekia nuoširdus turinys bei neveidmainiškas dalinimasis apie save, gyvenimo vertybes ir šilta žinutė, kurią tu nori skleisti, praktikuodama savo veiklą."

Lilė Kalvaitienė

Lilė Kalvaitienė yra mama, jogos studijos “Rojaus Daržas” įkūrėja, maisto dirbtuvių ir sveikos gyvensenos stovyklų organizatorė.
 
Lilė pasidalins apie jogos praktikos pradžią, priežastis, paskatinusias tapti mokytoja, ir kodėl ji atidarė jogos studiją “Rojaus Daržas” bei išplėtė ją iki erdvės renginiams, dirbtuvėms ir stovyklų.
 
Šiuo metu Lilė “Rojaus daržo” bendruomenės veiklą sėkmingai vysto virtualioje erdvėje, ir dar didesnę auditoriją žmonių įkvėpia sveikesniam ir džiausmingesniam gyvenimui.
 
 
Su Lile kalbamės apie jos veiklos pradžią ir jogos studijos Rojaus Daržas atsiradimą bei kaip nepabijojo pandemijos metu perkelti veiklą į virtualią erdvę. 

Jei ir tu nori gauti daugiau įkvepimo ir pozityvumo, sužinoti Lilės patarimus, kaip pritraukti didesnę auditoriją, bei išgirsti įžvalgas, kokie reklamos kanalai veikia geriau ir garantuoja didesnę grąžą, pasiklausyk arba skaityk šio pokalbio santrauką.

Pažadu, pokalbis tikrai bus nuotaikingas ir Lilė garantuotai užkrės savo pozityviu požiūriu į pasaulį!

Lile, papasakok, kaip tapai jogos mokytoja ir įkūrei studiją "Rojaus daržas"?

Iš tikrųjų mano ir “Rojaus daržo” veikla prasidėjo senokai gal prieš kokius šešerius metus. 

Iš pradžių ši veikla nebuvo tiesiogiai susijusi su joga. Tiesiog vedama savo žingeidumo, aš visada domėjausi naujovėmis ir mėgdavau atrasti įdomius dalykus, produktus ar išbadyti naujus receptus bei sužinoti, kas prekiauja įdomiomis prekėmis ir t.t. 

Palaipsniui apie savo atradimus pradėjau  dalintis su kolegomis ir draugėmis, kurios paskatino mane sukurti Facebook grupę “Rojaus daržas”. Šiame rate dalinausi visa informacija ir atradimais giliau nesusimąstydama apie sekėjų ratą ar jų skaičių. Tuo metu man tai buvo nesvarbu. 

Tačiau praėjus keliems metams, aš pradėjau kelti sau daug egiztencinių bei analitinių klausimų: koks šios veiklos tiklas, ką aš norėčiau duoti žmonėms bei koks tolesnis kelias. Kelionė į Tailandą ir pabuvimas su savimi man padėjo išsigryninti “Rojaus daržo” prasmę.

Kadangi aš studijavau mytybos mokslus, nusprendžiau apjungti man labiausiai imponuojančias sritis – mytybą su jogą. Pradėjau lankyti įvairius jogos kursus, seminarus, stovyklas ir eiti dvasingumo bei sveikatingumo keliu. Šis sąmoningas žygis paskatino mane įkurti jogos studiją “Rojaus daržas”, kuri apima sveiką gyvenseną, atsižvelgimą į dvasingumą, ramų ir tvarų gyvenimą. 

Kokie buvo pirmieji žingsniai?

Mano pirmieji žingsniai nebuvo tokie sunkūs. Kadangi praktikavau jogą, vesdavau užsiėmimus draugių rate, organizuodavau sveikatingumo stovyklas, jau buvau suformavusi jogos mylėtojų ratą. Man nebereikėjo burti savo auditorijos, kas šiuo metu yra labai sunku, norint pradėti naują veiklą. 

Siekiančioms įkurti jogos studiją, mano patarimas būtų nuoširdžiai išsigryninti savo auditoriją ir ją palaipsniui rinkti. Žmones pasiekia širdingas turinys bei neveidmainiškas dalinimasis apie save, gyvenimo vertybes ir, apskritai, kokią žinutę tu nori skleisti, praktikuodama savo veiklą. 

Antras žingsnis – jogos studijos paieška. Nors labai norėjau turėti savo studiją, tačiau labai bijojau finansinės atsakomybės. Mane labai skatino ir drąsino eiti pirmyn mano vyras, kuris buvo geras užnugaris. Suvokiau, jog sudėtingos situacijos, žadina asmenybės augimą. 

Be abejonės, pasitikėjimas savimi ir įvardijimas, kokios mano savybės bei kompetencija yra iškirtinės, dėl kurių žmonės lankytų mano studiją ir norėtų ten sugrįžti, suteikė užtikrintinumo.

Trečias žingsnis – atlikti namų darbus kas, kaip, kodėl ir paruošti biudžetą. Labai svarbu žinoti finasinę būklę, išlaidas, pajamas ir sudaryti savo paslaugų įkainius. 

Kaip pavyko išlaviruoti su investicijomis į jogos studiją?

Atsižvelgiant į tai, jog verslas neatsiperka per pirmuosius 4 – 6 mėnesius, aš turėjau paruošusi pesimistinį ir optimistinį biznio planus. Pastarasis variantas pasirodė per daug ambicingas, tad teko sugrįžti į realybę. Man buvo svarbiausia, jog vykdant veiklą, studija nepatirtų nuostolių ir mėnesio gale turėčiau pakankamai pajamų susimokėti išlaidas. 

Šiuo metu studija sėkmingai vysto veiklą ir džiaugiamės, jog net karantino metu nereikėjos jos uždaryti ir sugebėjome pritraukti publiką. Tikriausiai suveikė “love attraction” pozityvi vizualizacija, kuri inspiravo teigiamą požiūrį ir nukreipė neigiamas mintis į priešingą pusę. Pandemijos laikotarpiu subrandinome ir pasiūlėme naujas idėjas, kurios pasirodė tinkamos ir pritraukė daugiau klientų. 

Lilė Kalvaitienė Rojaus Daržas
Lilės Kalvaitienės nuotrauka

Papasakok, kaip perkėlei studijos veiklą į online erdvę?

Iš tiesų, transmisija į virtualią erdvę nebuvo lengva. Aš neturėjau galimybės vesti 1.5 val. jogos užsiėmimus online, tad teko ieškoti alternatyvų. Nufilmuodavau jogos užsiėmimus ir video pasidalindavau su savo auditorija, kuri galėdavo praktikuoti jogą savo laisvu metu.

Vėliau tėvai supažindino su Patreon virtualia platforma, skirta kūrybingiems žmonėms, norintiems gauti atlygį už jų kuriamą turinį. Žmonės tiesiog gali stebėti kūrėjo teikiamą medžiagą ir už tai jį paremti.

Deja, kūrėjo rėmimo tendencija Lietuvoje dar nėra labai populiari. Dažniausiai žmonės remdami nori gauti tam tikrą konkrečią grąžą arba žinoti, už ką jie moka. Stebėdama užsienio praktiką bei tokių Lietuvos veikėjų aktyvumą, kaip Algis Greitai bei Andrius Užkalnis, Patreon platformoje,  pasiryžau perkelti savo veiklą į virtualią erdvę.

Pati pradžia buvo sunki, nes neturėjome tinkamos audio ir video įrangos. Teko investuoti ir įsigyti kokybiškus mikrofonus ir video filmavimo aparatą. Palaipsniui išmokome kurti kokybiškesnius video, o kuo daugiau live video darėme ir dalinomės savo praktika, tuo didesnis rėmėjų skaičius augo. Šiuo metu sėkmingai funkcionuojame Patreon platformoje ir skatiname visas kūrybingas mama naudotis šiuo įrankiu. 

Patarimai, kaip pritraukti viešumą ir kokie kanalai geriau veikia?

Žinau, reikėtų vykdyti viešumo ir veiklos populiarinimo planą, tačiau sąmoningai to nedarau. Visad maniau, jog populiarumas turėtų susiformuoti organiškai. Tačiau galiu paminėti, jog žinomų žmonių pasidalinimas apie “Rojaus daržą” socialinėje erdvėje atnešė daug viešumo!

Savo veiklos populiarinimą skleidžiau per žiniasklaidą, bendravau su keliais Lietuvos žurnalais, kurie rašė straipsnius apie “Rojaus daržą”, jogos praktiką bei mano vedamas sveikatingumo stovyklas. Taip pat dalyvavau televizijos laidose, skirtose mamoms ir vaikams, tačiau pasirodžius televizijoje, nesulaukiau didelio auditorijos susidomėjimo.

Pastebėjau, jog Facebook sukurta Rojaus daržo bendruomenės grupė yra aktyvesnė ir palankiau įsitraukianti į diskusijas nei oficialiame puslapyje ar Instagram erdvėje. Kaip pagrindinė grupės generatorė, aš stengiuosi sėkėjus sudominti įdomiomis temomis ir leisti jiems pasireikšti bei pasidalinti savo pasiekimais. Svarbus pastebėjimas, jog privačioje grupėje žmonės jaučiasi saugiau ir aktyviau reiškia savo nuomonę. 

Ką manai apie Facebook reklamas vs tavo aktyvų populiarinimą ?

Suvokiau, jog mano publika yra aktyvi internetinėje erdvėje ir didesnis aktyvumo pasiekimas vystomas būtent per šį kanalą. Galiu pripažinti, jog netgi Facebook reklamos neturėjo ypatingo pasisekimo, kaip mano tiesioginė komunikacija su klausytoju ar žiūrovu. Žmonės yra pasiilgę tikro ir nuoširdaus bendravimo, o ne nuolat brukamų reklamų.

Taigi mano pačios sugalvotos idėjos ir agitacija, kaip įtraukti žmones į sportinę veiklą ir motyvuoti juos judėti, buvo efektyvesnė nei socialinės medijos reklama. Geriausias pavyzdys – mano sugalvotas “21 dienos iššūkis judėti”, į kurį pakviečiau Rojaus daržo bendruomenės ir Patreon platformos nares. Iššūkiui pasiryžo daugiau nei 100 moterų!

Apibendrinant svarbu paminėti, kad mano pačios rašyti straipsniai, sugalvotos ir įgyvendintos idėjos, paskelbti konkursai turėjo didesnį poveikį ir žmonių atliepimą nei nupirktos surežisuotos reklamos.

Ar nebijojai prašyti pagalbos?

Joga man padėjo stabtelėti, pamąstyti, sąmoningai paklausti savęs, kam aš darau vieną ar kitą veiksmą, kodėl elgiuosi vienaip ar kitaip. Praktikuojant jogą aš pradėjau dirbti su savimi ir puoselįti pozityvias mintis. Supratau, koks yra svarbus sąmoningas mąstymas ir kodėl būtina “išsivalyti galvą nuo negatyvių minčių. 

Todėl nuoširdžiai patariu visoms moterims nustoti kelti abejones vienu ar kitu klausimu, ir tiesiog drąsiai žengti pirmyn. Jei kažko nežinote, tiesiog paprastas širdingas prašymas pagalbos visada bus išklausytas ir suprastas. 

Kaip nepalūžti ir visad randi energijos augti?

Man padeda mano ritualai: miškas, knygos, mantros, vonia, meditacija, joga, pozityvių minčių puoselėjimas.

Aš visada ieškau galimybių, o ne priežasčių, kodėl nedaryti vieno ar kito. Visada stengiuosi nesiskųsti, bet užklupus blogai nuotaikai ar negatyvioms mintims, bandau keisti minčių srautą. Jei tik pajaučiu, jog man nepasiseks, aš save stabdau ir pradedu kurti naują sėkmės scenarijų bei analizuoju, kodėl negatyvios mintys kylą. Mūsų mintys yra visagalės, kokį pasaulį susikursime, tokia bus ir jo realizacija. Aš lavinu įgūdį mastyti pozityviai ir tokiu būdu gaunu daugiau energijos. 

”Jeigu tiki savo idėja, tu nuversi kalnus, jeigu keli abejonių, - net nepradėk!"

Kokį patarimą galėtum duoti toms, kurios nesiryžta, bet nori pradėti savo veiklą?

Kiekvienai moteriai linkiu drąsos pradėti. Prieš pradėdama veiklą, užduok sau esminius klausimus ir išsigrynink veiklos idėją, vertybes ir ką tu nori žmogui duoti. Radus atsakymus, abejonių neliks veikti.  Pagrindiniai klausimai:

 – Kodėl norite pradėti veiklą ir kas tave motyvuoja?

 – Kokia yra pagrindinė žinutė, kurią tu skleidi?

 – Kokios yra tavo vertybės ir kuo jos gali pasitarnauti žmonėms?

————-

 

Junkis prie GoMama bendruomenės plėsk pažintis ir dalinkimės patirtimi.

Gomama platformoje tavęs laukia ypač praktiškos ir naudingos masterklasės apie verslą nuo A iki Z, koučingo sesijos su ekspertais, narių susitikimai bei daug naudingų patarimų ir palaikymo iš kitų narių.

Lilė kalvaitienė gomama podcastai kaip ikurti sekminga jogos studija

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.