fbpx

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori.

Kaip pritraukti daugiau klientų ir išsiskirti iš minios?

Parsisiųsk 15 naudingų ir lengvai įgyvendinamų patarimų ir imkis veiksmų dabar!

Ep. 19: Kaip sulaukti didžiųjų mados grandų susidomėjimo? Su Faldan įkūrėja Laura Hanning

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE Laurą

Laura Hanning Faldan gomama

“Nėra laiminga ta moteris, kuri neša viską ant savo pečių - ir namus, ir darbą, ir vaiką. Laiminga moteris yra ta, kuri turi laiko sau, kuri turi stabilią psichiką ir moka identifikuoti savo prioritetus.“

Laura Hanning

Laura Hanning studijavo Sasekso ir Kembridžo universitetuose ir dešimtmetį dirbo su Jungtinių Tautų klimato kaitos derybomis, paskui pasuko į dizainą. Baigusi aksesuarų kursus Londono Mados Koledže, ji sukūrė ir patentavo tarptautinio pripažinimo sulaukusią inovatyvią sulankstomą rankinę Faldan. 

Dabar ji kuria daiktus, interjerus bei meno instaliacijas kolaboruodama su įvairiais menininkais atsakingo vartojimo tematika.

Kaip atrodė Faldan pradžia? Kokie reklamos kanalai pasiteisino daugiau, kurie mažiau? Kokių klaidų Laura privengtų, jei galėtų atsukti laiką atgal?

Apie visa tai kalbuosi su Faldan įkūrėja Laura Hanning. Laura studijavo Sasekso ir Kembridžo universitetuose ir dešimtmetį dirbo su Jungtinių Tautų klimato kaitos derybomis, paskui pasuko į dizainą. Baigusi aksesuarų kursus Londono Mados Koledže, ji sukūrė ir patentavo tarptautinio pripažinimo sulaukusią inovatyvią sulankstomą rankinę Faldan. Dabar ji kuria daiktus, interjerus bei meno instaliacijas kolaboruodama su įvairiais menininkais atsakingo vartojimo tematika.

Šiame epizode išgirsi:

(26:40) Apie mažiausiai ir daugiausiai pasiteisnusias investicijas.

(42:19) Lauros patarimas, kaip suderinti darbus ir motinystę.

(47:28) Patarimas sau, jei išeitų laiką atsukti atgal.

Mažiausiai ir daugiausiai pasiteisinusios investicijos?

Yra keli dalykai. Pirma, ką aš supratau, kad tos taisyklės, kurios egzistavo dar praeitais metais ar prieš porą metų, nebeegzistuoja. Aš pati buvau priėmime pas premjerą Britanijoje, po to kai pristačiau rankinę Londono madų savaitėje praeitais metais kalbėjausi su Anna Wintour ir kitais. Ir Vogue, kaip čia fainai… Tačiau taip, mes egzistavome žurnaluose, bet iš tikrųjų, mums tai visai nepadėjo su pardavimais. 

Ką aš pastebėjau pernai metais, kad kai mano draugės, kurios nusipirko rankines, sakykim Dalia Ibeplhauptaitė, Erika Jennings ar Beata Tiškevič, parodydavo tą rankinę – tada žmonės nusipirkdavo. O visi grandioziniai žurnalai neatnešė jokios naudos. Visa laimė, kad aš už juos nemokėjau, kad rašė nemokamai, nes žinau, kad žmonės sumoka labai daug pinigų už PR ir iš tikrųjų neverta ten būti. 

Aš supratau, kad surasti savo bendruomenę, kažkokią nišą yra labai svarbu. Mano niša, mano pirkėjas dažniausiai bus teisininkė, bankininkė. Mano pirkėja nėra madistė. Ji yra moteris, kuri vertina nepriklausomybę, kuri multitaskina, nes ji yra ir mama, ir dirbanti, ir jai dažnai reikia iš vienos rankinės ištraukti kitą rankinę, nes ten dar kažką reikia sudėti. 

Taigi atradimas, kas yra tas mano tikrasis pirkėjas, ir buvo didžiulis atradimas. Ir dar, kad spausdintiniai žurnalai neparduoda tavo daikto. 

Parduoda žmonės, kurie turi įtaką savo kažkokiai bendruomenei, ir aš ties tuo stengiuosi dirbti. 

Kitas momentas, kuris labai svarbus, ypač moterims, kurios nori daryti verslą ekologiškuose produktuose, tai suprasti, kad žmonės nenori mokėti papildomai pinigų už aplinkosauginį, sąmoningą, ekologišką produktą. Visi sako, kad nori veganiškos rankinės, bet iš tikrųjų, jie nori pigesnės rankinės. Man tai buvo taip pat atradimas, nes žmonės, nesvarbu kaip deklaruodami savo vertybes ir norus, visgi ieško geros kainos. Tai čia irgi labai svarbus momentas komunikacijai, nes pasirodo tie pirkimo “driveriai” yra skirtingesni nei dažniausiai atrodo.

Kaip suderinti darbus ir motinystę?

Tai yra labai sudėtingas dalykas ir visiškai to nebijau pripažinti, kad aš ištisai jaučiuosi kalta. Kai kurios mamos mažiau jaučiasi kaltos, bet aš ištisai jaučiuosi kalta, kad nepakankamai praleidžiu laiko su dukra. Kartu aš labai jaučiuosi kalta ir nežinau, ar kitos moterys lygiai taip pat jaučiasi, kad kai aš būnu su ja, jaučiuosi kalta, kad man neįdomu. 

Nevisada taip nutinka, kartais būna momentų, kai aš galvoju, kaip man faina su tavimi būti, kaip man faina, kad mes čia dabar sėdim, kažką veikiam. Bet yra daug tokių nuobodžių momentų, kur atrodo: “Ar galim mes nebežaisti ten tos puzlės dar sykį, nes aš jau nebegaliu”. Tas kaltės jausmas, jis niekada tavęs nepalieka ir man tikrai dėl to labai sudėtinga. 

Vienintelis dalykas, kas man padeda, tai, kad aš turiu labai griežtą rutiną. Kai ji atsikelia mes pusryčiaujam ir tai yra mamos laikas – reiškias aš geriu kavą, skaitau laikraščius ir ji kažką veikia, sakykim piešia. Tada aš išeinu į darbą, ateina auklė ar ji išeina į darželį. Kai aš grįžtu iš darbo apie 17val. ji būna pavalgiusi, tada ji žiūri filmukus pusvalandį arba valandą ir tada mes žaidžiame. 

Ir tai reiškia, kad kai aš grįžtu iš darbo, esu 100% jai. Nei telefonų, nei kažko kito ir ji žino, kad turės tą laiką su mama. Mes tada skaitom knygas ir einam miegoti apie 19val. Vadinasi, nuo 19:30val. aš jau turiu laiką sau. Tada mes vakarieniaujam su vyru, žiūrim filmą, skaitom knygas ar žaidžiam šachmatais. Tai man padeda turėti pilnavertį gyvenimą. 

Aš matau labai daug draugių, kurios ištisai tarsi būna su savo vaikais, bet tarsi nebūna, nes tada kažkoks multitaskingas vyksta. Aš sakau, jog geriau 10 minučių ryte intensyvaus pabūvimo, kai visą laiką esu čia, o ne į kompiuterį ar dar kažkur, yra geriau nei valanda, kai tu tiesiog būni šalia vaiko, bet nebūni su juo 100%. Tai man labai padeda išgyventi rutiną, turėti intensyvius buvimo kartu momentus ir smagius pasikalbėjimus vakare, kas įvyko gero per dieną. 

Labai rekomenduočiau visoms knygą, kurioje pilna lengvų idėjų, ką nuveikti su vaikais – 5 Minute Mum 

Faldan
Faldan

Kokį patarimą duotum sau jei galėtum atsukti laiką atgal?

Aš būčiau sutikusi dirbti derybininkės darbą. Tai yra didžiulė mano nuoskauda, kad galvodama, jog aš būsiu mama, aš save stabdžiau. Vyras to niekada nedarytų.  

Kitas dalykas, ką aš pasakysiu, yra labai kontraversiška, bet tai yra mano tiesa ir aš tuo tikiu. Mums buvo labai sunku pastoti ir darėm eilę dirbtinių apvaisinimų. Galiausiai dėl  labai sunkaus nėštumo aš pasirinkau daryti cezario pjūvį ir tikrai esu tuo labai laiminga. Tai toks patarimas sau, kad jeigu nori daryti, taip ir daryk. Vienas dėl profesijos, o kitas dėl gimdymo – cezario pjūvis buvo nuostabiausias dalykas, nes aš matau kaip būna kitos moterys kenčia. Mano sesė, iš kitos pusės, gimdė natūraliai vandenyje namuose, hipnotizuodma save. Aš žinau, kad nesu toks žmogus, todėl ir buvo toks mano pasirinkimas, kuris man labai padėjo. 

O trečias dalykas yra pagalba. Moterys, nėra gerai jei jūs viską darot. Nėra gerai, jeigu jūs ir valgyt gaminat, ir dirbat, ir vaiką prižiūrit, ir visa kita. Reiškias jūs nieko nedarot gerai!

Ir aš save kartais pagaunu, kaip aš didžiuojuosi, kai darau ir tą ir aną, ir vis turiu sau priminti – NE, gerai yra tada (ir tai yra didžiulė prabanga), kai tu gali sumokėti kažkam, kad kažkas kitas darytų arba kai gali deleguoti. Praeis gyvenimas, vaikai užaugs, o tu būsi nustekenta ir tu viską darei – o iš tikrųjų nėra ko parodyti. Susikoncentruokit į tuos dalykus. 

Ir aš mėginu susikoncentruoti ir priminti sau –  nebūk, nesijausk kalta, kad dirbi. Tai, kad paskui po 10-20 metų, kai tu visada būsi mama, bet kai tas sunkiausias periodas praeis, kad ir tu turėtum dėl ko gyventi. Tai yra tas trečias momentas, kuris man labai svarbus, kurio aš mokausi, sau primenu ir noriu pasakyt kitiems. Nėra laiminga ta moteris, kuri neša viską ant savo pečių – ir namus, ir darbą, ir vaiką. Laiminga moteris yra ta, kuri turi laiko sau, kuri turi stabilią psichiką ir moka identifikuoti savo prioritetus. 

Nekantrauji susikurti savo sėkmės istoriją? Reikia pagalbos išsigryninant savo idėją ir užvedant tavo veiklą ant teisingo kelio? Prisijunk prie veiklių mamų klubo, mokykis iš stipriausių ekspertų ir svarbiausia – jauskis įgalinta kitų mamų patirties ir palaikymo! 

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasišuosi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.