APIE LAURĄ
„Kai kreipiatės į influencer'į, labai svarbu įvertinti tai, kad jūs kreipiatės į tikrą žmogų, kuris turi savo rutiną, nuotaikas, gyvenimo iššūkius.“
Kaip pritraukti pirmus didelius brendus bei influencerius, kaip asmeninis prekės ženklas gali prisidėti greito starto. O taip pat, kada vertėtų susimąstyti apie influencerius, kaip į juos kreiptis, kaip išsirinkti tinkamą ir kokių klaidų nedaryti.
Apie visai tai kalbuosi su Laura Aleksandraviče, kuri yra vienos didžiausių influencerių agentūrų Lietuvoje influenceriai.lt įkūrėja.
(01:46) Apie Laurą ir jos veiklą.
(04.36) Apie Lauros influencer’ių agentūros įkūrimo kelią.
(10:57) Ar Laura visuomet žinojo, kad nori pradėti kurti savo verslą?
(14:23) Kaip prie Lauros sėkmės prisidėjo jos asmeninis branding’as?
(21:35) Ar šiandien Lauros agentūrai Influenceriai.lt tenka įdėti pastangų reklamai?
(28:40) Kada jau reikėtų ir būtų galima kreiptis į marketingo, influencer’cių įmones?
(30:53) Į kokius klausimus turėtum būti atsakiusi sau, kad galėtum kreiptis į nuomonės formuotoją?
(38:31) Kas šiuo metu labiausiai veikia influencer’ių marketinge?
(42:54) Kaip rašyti influencer’iams?
Kada vertėtu susimąstyti apie influencer'ius?
Nėra vieno recepto ir vieno tinkamo laiko. Reikėtų persižiūrėti savo Facebook ir Instagram žmonių srauto pasiekiamumą ir tada pažiūrėti kokį galima pasiekti žmonių srautą per influencerį. Žinoma, čia lygybės ženklą dėti būtų gana sunku, kadangi tiek reklamos, tiek influenceriai yra skirtingi.
Kaip pavyzdžiui, jeigu apie Tavo prekės ženklą pradeda kalbėti Ieva Mackevičienė, ir ji rodo kaip paprastas vartotojas savo kasdienybėje, su savo vaikais, buityje, tai dažnu atveju tai gali padidinti prekės ženklo žinomumą ir taip pat, atvesti tiesioginį srautą į parduotuvę ir taip paskatinti pardavimus.
Ar galiu teigti, kad pirmas toks investavimas į influencer’į atpirks investiją? Tai gali atsipirkti ir išparduoti visą paletę, o gali visai neatpirkti. Šioje situacijoje yra labai daug dedamųjų: ar pasirinktas influenceris buvo tinkamas, ar jis gavo tinkamas gaires, ką jūs norite apie save papasakoti, ir ar gavo tikslias nuorodas, kur turi nueiti vartotojas.
Dar vienas svarbus dalykas, ar jūs patys buvote pasiruošę tuos vartotojus priimti, nes kartais būna, kad nuomonės formuotojas padaro visą tinkamą darbą, bet tada, kaip pavyzdys, vartotojas ateina į tinklapį ir pamato prastos kokybės nuotraukas, kurios visai neskatina Tavęs įsigyti. Būtent dėl to, labai svarbu tinkamai pasiruošti, nes net ir influenceris gali vertinti būtent jūsų susikurtą įvaizdį ir tik tuomet priimti sprendimą ar su jumis dirbti.
Ką turėti atsakius sau kreipiantis į influencer'ius?
- Kas yra mūsų tikslinė auditorija?
- Koks yra mūsų tikslas? (pvz.: didinti žinomumą, formuoti kažkokį įvaizdį, pardavimų skatinimas)
- Kokią žinutę apie save mes norime pasakoti? (pvz.: koks yra mūsų pozicionavimas)
- Ką su influenceriais veikia mūsų konkurentai?
Kaip rašyti influencer'iams?
Tai pirmiausia, kalbant apie tuos namų darbus, reikėtų paanalizuoti influencer’io profilį. Šis momentas yra labai svarbus, nes influencer’iai labai nemėgsta, kai jiems parašo dėl bendradarbiabimo visiškai jais nepasidomėję. Kaip pavyzdžiui, pasiūlo reklamuoti mėsišką produktą, nors nuomonės formuotojas, jau pusę metų nevalgo mėsos.
Taigi, jeigu mes žinome, kad bus pakankamai sunku pasiekti tą žmogų su standartine žinute, reikėtų paieškoti, o kodėl jis norėtų su mumis dirbti. Ypatingai, jei mes kalbame apie produktus, kurie nėra patogūs, kaip pavyzdžiui, neseniai mūsų iššūkis buvo reklamuoti lubrikantą moterims. Tikrai ne kiekviena influencer’ė sutinka tokį dalyką daryti, dėl to.
Be to, reikėtų pagalvoti apie pačias laiškų formuluotes, ar tie mūsų tekstai influenceriams tikrai nebūna labai trumpi, pavyzdžiui: “Labas, kokie tavo įkainiai?”.
Aš dažnai mėgstu palyginti, kad kaip darbuotojai renkasi darbdavį, taip ir influencer’iai renkasi savo darbdavius. Dėl to, reikia rasti būdą, kaip prie jų prisikasti. Tai turėtų būti tvarkingas, gražus laiškas, kur aiškiai nurodomos visos pasiūlymo detalės (laikotarpis, turinio apimtis ir t.t.)
Norėtum geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.