fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 67: Ką žinoti atidarant savo kepyklėlę? Su Laima Masalske

APIE Laimą

Laima Masalskė Rêver kepyklos Kaune įkūrėja

"Skirti bent vieną dieną sau yra privaloma. Ypač mums, moterims. Tiesiog sau. Nieko neveikti arba veikti tai ką tu nori..."

Laima Masalskė

Laima Masalskė – dviejų dukrų mama ir kepyklėlės Rêver , kurioje atgimsta senoviniai močiutės receptai naujai Kaune įkūrėja. Laima savo verslą atidarė karo išvakarėse toli gražu nepopuliariausioje Kauno vietoje, tačiau nepabijojus iššūkių, šiandien ji džiaugiasi vis didėjančiu klientų ratu.

Su Laima kalbamės apie didžiausias jos pereitas pamokas atidarant kepyklą. Ką žinoti pasirenkant darbuotojus, kaip išgyventi sumažėjusį klientų antplūdį ne sezono metu ir net nuėjus į minusą nepalūžti. O taip pat, kaip apie kepyklą šiandien sužino klientai ir kokie reklamos kanalai pasiteisina labiausiai? 

Taip pat aptarėme kaip svarbu skirti laiką sau ir atsipalaiduoti, pasidžiaugti gyvenimu, leisti laiką su šeima ir draugais. Tai padeda išvengti perdegimą ir sugrįžti prie mylimos veiklos su naujomis jėgomis. 

 

   Šiame epizode išgirsi:

(2:09) Apie Laimą

(3:19) Iš kur kilo idėja atidaryti kepyklėlę?

(8:40) Kaip Laimos svajonė atidaryti kelyklėlę pavirto tikrove?

(12:20) Kas buvo sunkiausia pasirenkant darbuotojus?

(16:00) Apie Rêver koncepciją.

(17:05) Apie šeimos palaikymą ir pagalbą.

(18:30) Apie patalpos paiešką.

(22:53) Kaip apie Rêver sužinojo klientai?

(27:10) Apie užsiemimus su vaikais ir projektus.

(30:17) Kokių pamokų išmoko Laima pradedant savo verslą?

(41:03) Koks yra populiariausias Rêver gaminys?

Kokios buvo didžiausios pamokos atidarant kepyklėlę?

Man sunkiausias dalykas buvo rasti darbuotojų, o sunkiausias galbūt todėl, kad nuo dabar, nei vienas vadovas nėra ten super geras turbūt irgi, bet aš labai nusvilau, nudegiau, jeigu ieškojau komandos, su kuria galėčiau eiti kaip į karą, ištverti viską. Šiuo metu esu likusi viena. Viską gaminu ir darau savo dviem rankom. Patirtis labai skaudi ir iš tikrųjų supratau, kad, nei vienas darbuotojas nedirbo kaip sau, ir, kad ir kaip mes norėtumėme dabar, ateina ta karta, kuri atėjo, atidirbo ir išėjo. Atėjo ten tą dešimta diena, ar kažkelinta, pervedei algą, o jeigu ne, tai tada prasideda įstatymai, prasideda: “Tu privalai, tu privalai..”, o kad jeigu tu pasakai, kad nu yra ten tavo pareigos, tai gaunasi, kad keli įtampą, esi blogas vadovas ir t. t.. Tai visą šitą aš jau praėjau ir sakau, kas nenugali, padaro mus stipresniais. Tai yra mano svajonė. Aš apie ją svajojau. 

Kiekvienas Gali, kai yra palaikančių. Kaip ir minėjo Vaiva, kitų parama smulkiam verslui yra be galo reikalinga – nesvarbu ar dar tik pradedam, ar jau turime verslą ir ieškome būdų jį plėsti.  Vaiva yra smulkųjį verslą stiprinančios bendruomenės “Kiekvienas Gali” narė – ir savo nariams ši bendruomenė yra paruošusi  nemokamos reklamos, verslo konsultacijos paketą, kontaktus užmegzti padedančius renginius ir naujus kanalus pardavimui. 

Prisijunk ir tu prie Kiekvienas Gali. 

Kaip apie jus sužino klientai? Kokie kanalai pasiteisino labiausiai?

Iš tiesų, žinokit, tą dieną, kai atidarėme įmonę, gruodžio 17 d., ir atsirado po naujų metų Rêver kepyklėlės puslapis Facebooke, aš viską kėliau nuo pradžios: kaip viskas prasidėjo ir kaip einame link svajonės. Taip po truputį daugėjo postų, bandymus darėme namuose visokius čia mano virtuvėje. Jinai mažytė, tokia nedidelė, bet tikrai mačiusi jau nemažai. Iš pat pradžių valgydavau, paskui, kai jau nebesuvalgai, tai jau dovanojai. Parašai į kepyklėlės puslapį, kad “pasidalinkit, galbūt kažkas nori to paragauti…”ir taip ir prasidėjo ta kelionė. Taip ir atsirado žmonių.

Šiai dienai, vakar kaip tik pažiūrėjome, mes turime 1500 sekėjų, iš kurių 1100 yra kauniečiai. Aš manau, kad nuo vasario mėnesio (mes atsidarėme vasario 21 d. fizinę parduotuvę), manau, kad tai yra tikrai neblogas pasiekimas. Kažkas kažkam sakė, kaimynė pasakė, kaimynė parodė, matė feisbuke reklamavo, kolegė pirko. Šiuo metu žmonės atvažiuoja va šitaip. Žmonės kalba: “Mes, žinokit, pas jus valgydavome nerealų špinatų vyniotinį su lašiša ir pasakėme ten kažkam, tai paragavo kažkas ir atvažiuoti norės ir pasiskambinti” ir būna taip pat važiuoja, sako: “Mes per vieną balių valgėme tokį vyniotinį, tokį ir tokį, ir mes norime įsigyti”. Tai va, yra žmonių, kurie gyvena ten, aplinkui, sako: “Mes dabar tik sužinojome po vasaros, kad čia yra kepyklėlė”. Tai va, daugiau žmonių ateina.

Norėtum daugiau sužinoti apie tai, kaip komunikuoti apie savo verslą klientams bei žiniasklaidai?

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) tarybos nare ir kūrybinių projektų agentūros „Ugdanti komunikacija“ įkųrėja, Karolina Barišauskine, kuriame sužinosi kaip komunikuoti savo idėją, kaip bendradarbiauti su žiniasklaida, kaip tinkamai parengti pranešimą spaudai, kaip kurti pasitikėjimu grįstą ryšį su klientu.

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.