fbpx

Registruokis Back to Business renginių ciklui Vilniuje, Klaipėdoje ir Kaune, ir laimėk stipendiją savo verslo vystymui

Ep. 27: Nuo ko pradėti elektroninę prekybą? Su e-prekybos konsultante Justina Runiene

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE Justiną

Justina Runienė gomama

“Nepailsėjusi mama yra nelaiminga mama ir savo vaikams ir versle to produktyvumo nebus.“

Justina Runienė

Justina Runienė – mama, mentorė ir elektroninės prekybos ekspertė, šioje srityje turinti virš 7 metų patirtį. Justina konsultuoja smulkius verslus, kurie nori įkurti elektroninę parduotuvę ir padeda jiems sėkmingai augti el. prekybos rinkoje. 

Ką reikia žinoti norint pradėti el. parduotuvę? Kaip susiplanuoti prekių asortimentą? Kaip paskatinti pirkėją pirkti ir koks produktų aprašymas motyvuoja mus pirkti daugiau?

Apie visai tai kalbuosi su Justina Runiene – mama, mentore ir elektroninės prekybos eksperte, šioje srityje turinčią virš 7 metų patirtį. Justina konsultuoja smulkius verslus, kurie nori įkurti elektroninę parduotuvę ir padeda jiems sėkmingai augti el. prekybos rinkoje. 

Šiame epizode išgirsi:

(04:38) Apie Justinos veiklą.

(11:45) Kas labiausiai pasiteisino ir kaip pavyko pritraukti pirmuosius klientus? 

(20:25) Patarimas sau, jei galėtum atsukti laiką atgal.

(22:14) Kodėl dabar aktualu prekes pardavinėti internetu?

(25:18) Dažniausiai daromos klaidos pradedant prekiauti internetu.

(34:50) Kaip paskatinti pirkėją pirkti?

(41:41) Tendencijos elektroninės prekybos srityje. 

 

Kokios pastebimos tendencijos elektroninės prekybos srityje?

  • Elektroninė prekyba vis dar auga. Mes padarėme didelį šuolį elektroninėje prekyboje. Šiais metais planuojamas elektroninės komercijos augimas 6%.
  • Dabar dar vis labai populiaru ekologija, tvarumas. Nebūtinai jūsų produktai turi būti tokie, apie tai gali būti jūsų vertybės. 
  • Mažėjanti Black Friday ir Cyber Monday reikšmė. Dėl tų pačių tvarios mados judėjimų, neskatiname žmonių pirkti daug. Mūsų klientas yra išsilavinęs.
  • Stiprėja prekyba per socialinius tinklus ir visos didžiosios platformos planuoja tą komerciją išnaudoti pardavimams.
  • Didesnis atsiskaitymų būdas, nes klientas gali rinktis kaip jam patogiau. Tai itin svarbu tiems, kurie orientuojasi į tarptautinę rinką.
  • Didėjantis pristatymo metodų pasirinkimas. Tai suteikia didesnį pasirinkimą ir lankstumą.
  • Auga B2B elektroninė komercija. 
  • Dirbtinio intelekto procesai elektroninėje prekyboje, kurie padeda nuo pagalbos klientui apsiperkant iki įvairių duombazių pateikimo. 

Kaip paskatinti pirkėją pirkti?

 Yra keletas kompleksinių būdų:

  • Pridėtinės vertės kūrimas savo klientui. Tai labai skatina pirkti. Tas pats dovanėlių supakavimas, papildomi priedai. Tai ką klientas gaus papildomai sukuria ryšį, o ryšys yra labai svarbus, kad rinktųsi būtent jus.
  • Ribotumo sukūrimas. Sukurkite ribotumą kiekiui arba riboto laiko pasiūlymus. Prie to prisidėtų ir deficito sukūrimas. Jis puikiai veikia tarp didelių rinkos žaidėjų. Šie pasiūlymai sukuria norą pirkti dabar.
  • Nemokamas pristatymas. Dabar daug kas jį naudoja ir jį galima išnaudoti visapusiškai. Galima daryti nemokamą pristatymą nuo X sumos ir tai skatina pirkti daugiau. 
  • Kainos ir asortimentas. Reikia stebėti konkurencinę aplinką, kokios kainos, kaip dažnai įvedamas naujas asortimentas. 
  • Tęstinumo sukūrimas. Nuolaida kitam apsipirkimui, naujienlaiškių siuntimas apie neužbaigtą pirkimą. Tęstinis bendravimas padeda sukurti ryšį su klientu.
  • Lankstumas ir operatyvumas. Kartais reikia extra mile dėl kliento padaryti, nes to klientas nepamirš ir paliks gerą atsiliepimą.
  • Įvertinimai prie prekės. Įvertinimas žvaigždute ar komentarai kelia pasitikėjimą ir kuria ryšį su klientu. 

Nori pradėti elektroninę prekybą? O galbūt jau pradėjai, tačiau reikia specialisto pagalbos?

Elektroninės prekybos specialistės Justina Runienės masterklasę apie elektroninę prekybą ir pardavimus gali rasti Gomama platformoje.  Sužinok, kaip susidėlioti asortimentą, vesti derybas su tiekėjais ir įvykdyti daugiau pardavimų!

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.