fbpx

Registruokis Back to Business renginių ciklui Vilniuje, Klaipėdoje ir Kaune, ir laimėk stipendiją savo verslo vystymui

Ep. 26: Kaip paskatinti kūrybiškumą versle ir gyvenime? su Justina Klyviene

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE Justiną

Justina Klyviene gomama podcast

“Nėra taip, kad yra tik viena galimybė. Yra daugybė galimybių, kurių mes nepabandę, nesužinosim.“

Justina Klyvienė

Justina Klyvienė – trynukų mama, mentorė, Future Leadership inovacijų laboratorijos įkūrėja ir vadovaujanti partnerė, inovacijų konsultantė, pirmojo Lietuvoje moterų inovacijų sprinto ir “Alter State” Šiaurės-Baltijos šalių moterų sprinto autorė ir organizatorė. 

Kaip tapusi mama Justina pradėjo savo nuosavą verslą? Kaip atrodė pirmi jos mokymai? Kaip jai pavyko tapti žinomai savo srityje? O taip pat, pokalbio antroje pusėje išgirsi patarimus, kaip galime skatinti mūsų kūrybiškumą ir kaip nebijoti permainų karjeroje ir gyvenime!

Apie visai tai kalbuosi su Justina Klyviene. Turėdama daugiau nei 10 metų vadovavimo įvairioms komandoms patirtį, ji kasmet skiria šimtus valandų konsultacijoms ir inovacijų kūrimo laboratorijoms, organizuoja hakatonus ir sprintus. Jos klientai nuo startuolių iki LR Vyriausybės.

Šiame epizode išgirsi:

(04:41) Apie Justinos veiklą.

(09:14) Apie pirmuosius Justinos projektus.

(12:31) Po kiek laiko pavyko sulaukti pirmųjų klientų?

(14:58) Kas labiausiai pasiteisino ieškant klientų?

(17:36) Apie inovacijų sprinto pradžią. 

(29:55) Justinos išmoktos pamokos, kurių nebedarytų.

(34:00) Apie inovacijas Lietuvoje.

Po kiek laiko pavyko sulaukti pirmųjų klientų?

Aš gal pasakyčiau, kad jų nesulaukiau. Labai aktyviai pati jų ieškojau, nes kai tu esi visiškai nežinomas, ypatingai toje srityje, kurioje startuoji, niekas pas tave neatbėga ir reikia daug indėlio. Tai vienas dalykas, kad reikia rodytis viešumoje, ką tu veiki, ką tu kalbi, kokiom temom tu gali padėti ir patarti. Aš galvoju, kad tie klientai atsirado per pirmus keletą mėnesių. Nebuvo, kad labai ilgai, bet tiesiog kiekvieną dieną susirašydavau sąrašą ką turiu padaryti, su kuo pasikalbėti, kam papasakoti apie savo naują veiklą, na ir tuo pačiu trynukus auginau, tai to laiko buvo labai ribotai. Krūvis iš pat pradžių iš tiesų buvo labai mažas, galbūt pora mokymų per mėnesį, nes tik tiek galėjau suderinti su aukle, vyru ir visais kitais, kurie mums padėdavo. Vėliau vaikams paaugus ir išėjus į darželį, atsidaviau veiklai visu pajėgumu, bet tie patys principai pasiliko. Daug dalyvauju įvairiuose projektuose, daug kalbu apie inovacijas, apie tai kaip svarbu įtraukti moteris, apie klientų patirtis skirtingose srityse ir kadangi daug laiko skiriu tam, tai vėliau atsiranda klientų, kuriems atrodo, kad tai yra apie juos.

Kaip paskatinti kūrybiškumą?

Pirmiausia, žiūrėti kuo plačiau, domėtis ne tik savo sritimi. Tarkim paimkim mano pavyzdį, aš turiu inovacijų agentūrą ir jei aš skaityčiau tik apie inovacijas, mano pasaulis tikrai labai susitrauktų. Jei skaitote žurnalus, skaitykite savo srities, bet isšsirinkite ir susijusių sričių ar net visiškai priešingą literatūrą. 

Antras dalykas, ką tikrai labai rekomenduoju, lygiai taip pat su žmonėmis. Mes labai dažnai bendraujame su žmonėmis labai panašiais į save ir tada kas gaunasi? Idėjas visas mūsų palaiko, mūsų veiklą labai skatina ir palaiko, bet mes esame tokiame burbule užsidarę. Tai aš dažnai , ypatingai jei turiu sudėtingas idėjas, susirandu savo tinkle žmones, kurie man pasakytų tiesiai į akis, nebūtinai nuomonė man būtų labai maloni, bet aš ir einu pas tą žmogų, kad įsivertinčiau ir sužinočiau, ar aš noriu tai daryti. Mūsų klientai nėra tokie patys žmonės kaip mes, dėl to kaip verslo kūrėjai mes irgi turėtume būti visapusiški.

Trečias dalykas, mes tas pilis labai galime tobulinti ir gražinti savo galvoje, bet iš to verslo ar veiklos mes nesukursim. Geriau sugalvoti, kas tos pilies pirma maža plyta ir tą plytą pastatyti. Padarius tą mažesnį žingsnelį tada galvokit, ką dar galėtumėt padaryti, kas neišgąsdintų ir vestų link tos vizijos. 

Reikia planuoti ir visą laiką atsiminti, gali taip nutikti, kad iki 6 žingsnių jūs gausite atsakymą “ne”, tiesiog, nenustokite to plano vystyti, galvoti daugiau, nes kažkur yra tas kelias teisingas. Tas, kuris jums veiks, patiks, kur jūs jausitės laimingi.

Nekantrauji pradėti nuosavą verslą, tačiau nežinai nuo ko pradėti?

Kviečiu prisijungti prie Gomama bendruomenės, kurioje ne tik turėsi galimybę mokytis iš savo srities profesionalų, tačiau būsi apsupta ambicingų ir veiklių moterų!

Gomama platformoje rasi kursų įvairiausiomis temomis, nuo vizualinio brando identiteto kūrimo iki patarimų kaip dirbti su žinisklaida.

Visus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.