APIE Skirmantę ir Kristiną
“Pirma rizikuojame, o tada analizuojame!“
Skirmantė Langel ir Kristina Vasiljevaitė
Skirmantė yra prieš kelis metus įkurto ir savo reklaminėm kompanijom Lietuvą sudrebinusio ženklo įvaizdžio kalvė, atsakinga už marketingą, o Kristina – dizaino šerdis bei dar vieno minimalistinio rankinių prekės ženklo “Gėda Pelėda” įkūrėja.
Kam Juicy Jules išvaistė visą savo turėtą biudžetą? Kaip sudrebino Lietuvą su pirmosiomis fotosesijomis? Kokias klaidas padarė komunikacijoje ir kaip šiandien pritraukia klientus? O taip pat, apie draugystę, mamystę bei didelius ateities planus!
Apie visai tai kalbuosi su Skirmante ir Kristina. Skirmantė yra prieš kelis metus įkurto ir savo reklaminėm kompanijom Lietuvą sudrebinusio ženklo įvaizdžio kalvė, atsakinga už marketingą, o Kristina – dizaino šerdis bei dar vieno minimalistinio rankinių prekės ženklo “Gėda Pelėda” įkūrėja.
(01:48) Apie Skirmantę bei Kristiną ir jų veiklos pradžią.
(08:23) Ar turėjote verslo planą ir žinojote kaip viskas atrodys?
(14:50) Kaip viskas atrodė kai buvo sukurti pirmieji modeliai?
(19:20) Apie tikslinę auditoriją pradžioje ir dabar.
(22:48) Kas labiausiai pasiteisino reklamai?
(32:38) Apie Juicy Jules ateities planus.
Nuo ko pradėjote, kai išsigryninot pagrindinius tris savo rankinių modelius?
Tada buvo pirmoji mūsų fotosesija, kuriai reikėjo baseino. Būtinai reikėjo baseino ir mes niekaip jo neradom. Tada supratom, kad mums reikia ieškoti ne viešo, o privataus. Kaip aš sakau, pas žmones, kurie seniai statėsi namą ir rusy dar vis turi baseiną. Atsiliepė Kristinos pažįstama, kad jos uošviai turi tokį didžiulį namą ir mums labai pasisekė, kad ten mus priimė.
Mes kai nuvažiavom su Skirmante apsižiūrėti tai tik viena kitai rankas kumščiavom. Vonios kambarys buvo iš gryno marmuro, šeimininkė sakė, kad viskas labai sena ir bijojo, ar mums patiks, o mes galvojom, kaip čia gražu. Visiškai atitiko disco old-school vibe, o kadangi biudžetą buvom ištaškiusios ant medžiagų, modeliu tapau aš ir buvo visiškas buitekas.
Tada organizavom didžiulę grandiozinę fotosesiją su savo srities meistrais. Buvo trys lokacijos, mašina, pakeltuvas. Žodžiu, mes išsprogdinom internetą ir po to pasileidome komunikaciją.
Kokios investicijos pasiteisino mažiausiai?
Influencerius priskirčiau prie tokios pilkos zonos šiai dienai, nes labai sunku išsigryninti tą žmogų, kuris atitinka tavo prekinį ženklą. Ir kai jau išsigrynini, kartais tai nepasiteisina. Konsultavomės ir su kitais marketingistais atsirinkdamos tuos žmones, su kuriais bendradarbiaut, ir kartais labai į niekur nueina pinigai arba daiktai. Ypač šiais laikais dauguma influencerių pradėjo neberiboti reklaminio turinio savo paskyrose, tai tarkim tie 10 tūkstančių sekėjų tą kuriamą turinį praskip’ina ir jis jau nebeturi tokios vertės kaip dirbant su micro influenceriais. Bet vėl gi, rankinė yra brangus daiktas, brangi savikaina, tu negali visiškai išsitaškyti. Tai buvo vien iš pamokų, kad atsargiai vertinti tuos sekėjus ir jų skaičių.
Norėtum ir Tu susikurti išskirtinį brendo identitetą?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su brendų stratege ir identiteto dizainere Lina Mass kaip susikurti savo brendo vizualinį identitetą? Peržiūrėjusi kursą geriau suprasi kaip sukurti prekės ženklo identitetą ir tikslingai save pozicionuoti.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.