APIE AIRINĄ
"Tvarka ir buitis gali būti nenuobodūs ir neerzinti, jeigu Tu susiorganizuosi savo namus ir susitvarkysi taip, kad tie daiktai turėtų vietą."
Kaip atrodė jos verslo kūrimo kelias – kaip ji nugalėjo baimę vadintis profesionalia namų organizatore, pradėjo savo veiklą Anglijoje ir po kelių metų įtraukė socialinius tinklus, kad pasiektų dar daugiau auditorijos. Pokalbyje išgirsi kiek prie Jovitos sėkmės prisidėjo pasirodymai televizijoje bei komunikacija lietuvių kalba Instagram tinkle. O taip pat, Jovita pasidalino savo profesionaliais patarimais, kaip išsiskirti su nebenaudojamais daiktais ir susiorganizuoti savo erdves, kad vėl atsirastų meilė gaminti, gyventi ir tiesiog džiaugtis savo namais!
Apie visai tai kalbuosi su Jovita Mikšte, kuri yra profesionali namų organizatorė ir Organizuoti namai įkūrėja.
(03:24) Apie Jovitą ir jos veiklą.
(07.58) Kada Jovitos veikla, susijusi su tvarkymu, perėjo į mokymų ar paslaugos teikimą kitiems?
(15:00) Kaip Jovita pasiryžo keisti savo profesiją?
(19:59) Kaip Jovita pradėjo savo organizavimo verslą?
(27:44) Apie klientų užklausas, kurias gauna Jovita.
(43:32) Kaip išmokti atsisveikinti su savo nenešiojamais rūbais ir kitais daiktais?
(50:01) Kas Jovitos kelyje pasiteisino labiausiai, o kas mažiau?
Kaip Jovita pradėjo savo organizavimo verslą?
Viskas prasidėjo nuo to, kad norėjau, kad sužinotų būtent apie mane, tai aš ir laikraščiuose buvau ir Google reklamose, bet ne patarimais, o kaip tiesiog organizavimo įmonė. Tai pradžioje viskas buvo tik website puslapis: kokie įkainiai, ką darau ir naudojau Google reklamas, per kurias labai mažai žmonių.
Man Anglijoje visiškai neveikė social media, bet taip visiškai, kad net wow. Pasakysiu kodėl, nes ten kiekvienas gyvenantis žmogus turėjo tą namų organizatorę. Man ten darbo buvo per akis, nes viskas vyko iš lūpų į lūpas.
Po to, pradėjau kalbėti instagram ir turiu tokių sekėjų, kurie mane stebi jau kokius 2-3 metus, bet aš viską išsitryniau, nes viskas buvo angliškai, tai nedarė jokios įtakos tam, ką aš dariau.
O Lietuvoje 100 procentų iš Instagram. Nėra jokio iš lūpų į lūpas. Pradėjau lietuviškai daryti 2021 metų vasario mėnesį ir mane pakvietė į savo pokalbį Beata Nicholson. Tada, jau kovo mėnesį pas mane atėjo daug lietuvių, kuomet paklausė radijo laidos “Gyvenimas namuose”.
Aš net nesitikėjau, kad mano klientai Lietuvoje ateis per Instagram, galvoju bandysiu Google ads, Facebook, bet visa tai neveikė palyginus su Instagram.
Kaip išmokti atsisveikinti su savo nenešiojamais rūbais ir kitais daiktais?
Pirmiausia, kaip aš save mokiau, o po to ir kitus, tai žinome, kad jūsų spinta turi pakabas ir jos eina į tą pusę kaip užkabiname. Tuomet, pakabinkite tą rūbą, apie kurį žinote, kad ilgai jo nenešiojote ir pakabinkite jį kite puse, iš blogosios pusės ir žiūrėkite kiek laiko taip pakaba dar kabo ir jeigu labai ilgą laiką, jūs turite suprasti, kad jūs į jį net nežiūrėjote, net nebuvote užsidėjusi, tada dar jį palaikykite ir po 18-kos mėnesių geriausia būtų, kad jis iškeliautų. Neišmeskit, pradžioje kažkam pasiūlykite, atiduokite.
Tada, kaip pavyzdžiui, jei yra suknelė, kuri padovanota mamos ir, kuri yra labai brangi, tuomet ją sulankstome ir nusiperkame jai gražią dėžutę ir pasirašome ant jos, kad tai yra prisiminimų dėžutė.
Daryti ‘one in one out’, mes juk tokei shopoholic’ai. Vienos online shopping tai daro, kitos eina į gyvas parduotuves. Jeigu prisineši pilnus outfitus, tai stenkis bent jau du atiduok dalykus, kurių nenešioji ir tikrai nepasiilgsit. Net didžiausias kaupikas neverkia, kad atsisakė kažkokio daikto, kurio visai nenaudoja.
Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.