APIE Joaną

“Mano sėkmės formulė yra nuoširdumas. Aš transliavau tai, ką tikrai norėjau pasakyti.“
Kaip užsiauginti tinklaraštį ir aplink jį sukurti bendruomenę socialiniuose tinkluose? Kaip tinkamai vesti Facebook reklamas ir kokių klaidų privengti? Ir kodėl investicija į Gomama narystę pasiteisino šimtakeriopai?
Apie visai tai kalbuosi su Joana Šauliene – mama, viskasbe.lt tinklaraštininke ir skaitmeninės rinkodaros specialiste, didesnę laiko dalį investuojančią į tobulėjimą SEO srityje ir Facebook reklamose.
(02:00) Apie Joanos veiklą.
(05:10) Kaip ir kodėl atsirado viskasbe.lt tinklaraštis?
(13:33) Kaip susikūrė viskasbe bendruomenė?
(20:10) Kur Joana apie save pasakojo žmonėms?
(37:46) Kokios reklamos labiausiai pasiteisino?
(44:09) Joanos patarimai smulkiesiems verslams apie Facebook reklamas.
(50:39) Kaip Joana būdama mama sugebėjo užauginti du verslus?

Kaip pavyko pritraukti sekėjų į visiškai naują tinklaraštį, dar neturint socialinių tinklų?
Kurdama svetainę dariau vidinį SEO, kad ji apskritai būtų pasiruošusi, kad ja būtų dalinamasi. O tinklaraščio įrašai ir šiai dienai yra pats galingiausias įrankis pasikviesti srautą į svetainę. Jei informacija lankytojui yra aktuali, įdomi ir jis ten randa kas surezonuoja, jis dalinasi. Iki šiol tinklaraščio įrašai yra mano galingiausias būdas pritraukti srautą į svetainę su Facebook pagalba, nes Facebook auditorija mėgsta paspausti ir paskaityti įrašą.
Iš pradžių įrašais pradėjau dalintis Facebook grupėse ir labai geras įrankis buvo straipsniai spaudai. Aš iš karto, nuo pirmo mėnesio, rašiau straipsnius spaudai. Jį įsidėjo Delfi ir lankomumo kreivė šoko aukštyn. Tai buvo mano pirmieji tvirti žingsniai, kurie atvedė tokį rimtesnį srautą į svetainę.
Aš per tam tikras grupes Facebook’e ieškojau galimybių ir tikrai užklydau už keletos įrašų, kur žurnalistės ieškojo įdomių istorijų apie mamas, kuriančias verslą, apie mamas, susiduriančias su nekasdieniais iššūkiais. Parašiau jiems ir žurnalistai su manim susisiekė.

Kas pasiteisino labiausiai vedant Facebook reklamas?
Eksperimentų turėjau labai daug, bet paraleliai kartu su tais eksperimentais aš mokiausi. Pasakyčiau taip, kiekvienas socialinis tinklas turi visai kitą reklamos pojūtį. Kartais pastebiu, kad verslai investuoja ne ten, kur reikėtų arba investuoja per daug nors galėtų paprasčiau padaryti ir pasiekti ne ką prastesnį rezultatą, kartais net geresnį.
Tai vienas iš patarimų būtų keliaujant socialinių tinklų reklamos žingsniais neinvesutoti į dizainerį. Ne tai yra raktas į socialinių tinklų vartotojo širdį. Esu pastebėjusi, kad paprasti vizualiniai sprendimai ar gražaus momento nuotrauka, pačių darytos nuotraukos veikia geriausiai, nes tada esi savo auditorijai artimesnis. Paslaptis yra paprastume. O iš kitos pusės, reikia nebijoti eksperimentuoti ieškant savo auditorijos.
Dar vienas dalykas, tos auditorijos, kurios mums labiausiai pasiteisina Facebook kanale, dažniausiai Instagram’e jos bus ne tos. Tai reikia eksperimentuoti abejose platformose skirtingai.
Yra labai daug žmonių, kurie yra tik Instagram’e ir aš visad rekomenduoju nors truputį prisijaukinti ir būti Facebook’e. Tai yra kiti žmonės ir iškart didesnės galimybės.
Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Facebook socialinį tinklą ir sukurti sėkmingas reklamas?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su reklamos eksperte Karolina Slovcovaite kaip paruošti sėkmingas Facebook reklamas. Peržiūrėjusi kursą iškart pamatysi rezultatus pasitelkus specialistės patarimus!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.