APIE GRĖTĘ
„Jeigu eisime ir sakysime visiems TAIP, tuomet galbūt atsiras tų gerųjų pokyčių, kurie įkvėps džiaugtis gyvenimu ir mėgautis tuo, ką darai."
Kaip išsigryninti verslo planą, verslo modelį, skaičius ir savo pačios vertybes. Kaip pritraukti tarptautinius tiekėjus ir juos įtikinti bendradarbiauti, dar net neturint patirties ir pardavimų komandos. O taip pat, apie tai, kaip Instagramas ir bendruomenės kūrimas padėjo jai pritraukti pirmus pirkėjus, kurie toliau skleidžia žodį.
Apie visai tai kalbuosi su Grėte Lideike – gurmaniškų maisto prekių ir skanių dovanų parduotuvės “Skonio Veranda” įkūrėja.
(02:13) Apie Grėtę ir jos veiklą.
(16.54) Kokius žingsnius Grėtė žengė “Skonio Verandos” įkūrimo link?
(25:30) Kas kuriant verslą buvo kitaip, nei Grėtė iš pradžių galvojo?
(29:58) Kaip Grėtei organizavmo visus klausimus susijusius su prekėmis?
(35:21) Apie Grėtės “Skonio Verandos” prekes.
(38:48) Kaip Grėtė užkalbindavo tiekėjus?
(41:14) Apie “Skonio Verandos” marketingą.
Kokius žingsnius žengei "Skonio Verandos" įkūrimo link?
Tai viskas prasidėjo nuo idėjos kūrimo. Pradėjau rašytis kokie mano išskirtinumai, nes ta idėja gali būti ir labai paprasta, bet labai svarbu kaip tu ją pateiksi. Aš supratau, kad labiausiai man tuo metu trūko bendravimo ir taip atėjo supratimas, kad fizinė parduotuvė būtent tai ir suteiks.
Kitas, labai svarbus dalykas, kuris man labai padėjo – išsigryninti verslo modelį. Tuomet labai paprasta reaguoti į aplinką.
Be viso to, yra skaičiai. Turime skirti sau laiko tiesiog prisėsti ir paskaičiuoti: kiek aš galiu skirti šiam verslui?
Taip pat, labai svarbu – nesiblaškyti. Jeigu turime idėją, susikoncentruoti ties pagrindiniais tikslais, kuriuos išsikėlėme.
Kaip ieškojai tiekėjų?
Su tiekėjais buvo toks įdomus dalykas, kad mes su tėvais važiuodavome į pasaulines maisto parodas ir mes turime visą lagaminėlį iš jų, kuriame aš prikaupusi vizitines, lankstinukus iš man patinkančių įmonių.
Tuomet, ieškojau internete. Susidariau nedidelę sistemėlę, kurioje išsikėliau, kad svarbiausia man yra bendravimas ir bendradarbiavimas. Ištikrųjų, turėjau tokią patirtį, kad man kur kas paprasčiau prekes parsivežti iš užsienio, nei bendradarbiauti su lietuviais.
Norėtum artimiau susipažinti su Facebook ir Instagram reklamomis?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Karolina Slovcovaite, kuriame sužinosi daugiau Kodėl verta reklamuotis Facebook ir Instagram, kaip naviguoti Facebook paskyrų struktūroje, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą, visa tai ir dar daugiau.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.