fbpx

NORI PRIKELTI KŪRYBIŠKUMĄ – VIENĄ SVARBIAUSIŲ KOMPETENCIJŲ VERSLE?

Dalyvauk nemokamose Gomama kūrybiškumo dirbtuvėse.! 

Ep. 48: Kaip per metus atsidaryti parduotuvę ir pritraukti pirkėjus? su “Skonio Verandos” įkūrėja Grėte Lideike

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE GRĖTĘ

Grėtė L

„Jeigu eisime ir sakysime visiems TAIP, tuomet galbūt atsiras tų gerųjų pokyčių, kurie įkvėps džiaugtis gyvenimu ir mėgautis tuo, ką darai."

GRĖTĖ LIDEIKĖ

Grėtė Lideikė – gurmaniškų maisto prekių ir skanių dovanų parduotuvės “Skonio Veranda” įkūrėja. Savo idėją įkurti Skonio Verandą Grėtė sugalvojo lygiai prieš metus – ir labai sparčiai, net ir su dviem mažais vaikais ją įgyvendino! 

Kaip išsigryninti verslo planą, verslo modelį, skaičius ir savo pačios vertybes. Kaip pritraukti tarptautinius tiekėjus ir juos įtikinti bendradarbiauti, dar net neturint patirties ir pardavimų komandos. O taip pat, apie tai, kaip Instagramas ir bendruomenės kūrimas padėjo jai pritraukti pirmus pirkėjus, kurie toliau skleidžia žodį.

Apie visai tai kalbuosi su Grėte Lideike – gurmaniškų maisto prekių ir skanių dovanų parduotuvės “Skonio Veranda” įkūrėja. 

Šiame epizode išgirsi:

(02:13) Apie Grėtę ir jos veiklą.

(16.54) Kokius žingsnius Grėtė žengė “Skonio Verandos” įkūrimo link?

(25:30) Kas kuriant verslą buvo kitaip, nei Grėtė iš pradžių galvojo?

(29:58) Kaip Grėtei organizavmo visus klausimus susijusius su prekėmis?

(35:21) Apie Grėtės “Skonio Verandos” prekes.

(38:48) Kaip Grėtė užkalbindavo tiekėjus?

(41:14) Apie “Skonio Verandos” marketingą.

Kokius žingsnius žengei "Skonio Verandos" įkūrimo link?

Tai viskas prasidėjo nuo idėjos kūrimo. Pradėjau rašytis kokie mano išskirtinumai, nes ta idėja gali būti ir labai paprasta, bet labai svarbu kaip tu ją pateiksi. Aš supratau, kad labiausiai man tuo metu trūko bendravimo ir taip atėjo supratimas, kad fizinė parduotuvė būtent tai ir suteiks. 

Kitas, labai svarbus dalykas, kuris man labai padėjo – išsigryninti verslo modelį. Tuomet labai paprasta reaguoti į aplinką.

Be viso to, yra skaičiai. Turime skirti sau laiko tiesiog prisėsti ir paskaičiuoti: kiek aš galiu skirti šiam verslui?

Taip pat, labai svarbu – nesiblaškyti. Jeigu turime idėją, susikoncentruoti ties pagrindiniais tikslais, kuriuos išsikėlėme.

Kaip ieškojai tiekėjų?

Su tiekėjais buvo toks įdomus dalykas, kad mes su tėvais važiuodavome į pasaulines maisto parodas ir mes turime visą lagaminėlį iš jų, kuriame aš prikaupusi vizitines, lankstinukus iš man patinkančių įmonių. 

Tuomet, ieškojau internete. Susidariau nedidelę sistemėlę, kurioje išsikėliau, kad svarbiausia man yra bendravimas ir bendradarbiavimas. Ištikrųjų, turėjau tokią patirtį, kad man kur kas paprasčiau prekes parsivežti iš užsienio, nei bendradarbiauti su lietuviais.  

Skonio Veranda 1
Skonio Veranda 2

Norėtum artimiau susipažinti su Facebook ir Instagram reklamomis? 

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Karolina Slovcovaite, kuriame sužinosi daugiau Kodėl verta reklamuotis Facebook ir Instagram, kaip naviguoti Facebook paskyrų struktūroje, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą, visa tai ir dar daugiau.

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.