APIE Giedrę

“Jeigu kilo mintis, niekada neleiskit savo smegenims jūsų atkalbėti. “
Giedrė Ramanauskienė
Giedrė Ramanauskienė – mama, verslininkė ir CodeM jewelry minimalistinių papuošalų brendo įkūrėja, sau dirbanti jau virš 10 metų. Savo iki šiol sėkmingiausią verslą CodeM Giedrė pradėjo prieš 4 metus ir kaip pati sako, “kai pati pradėjo į jį žiūrėti kaip į verslą”, tada ir atkeliavo sėkmė.
Kokių tikslių žingsnių Giedrė ėmėsi augindama savo verslą? Kam išleido verslui pasiimtą paskolą ? Kodėl ji rekomenduoja tai padaryti visoms? Kokie reklamos kanalai pasiteisino labiausiai?
Apie visai tai kalbuosi su Giedre Ramanauskiene – mama, verslininke ir CodeM jewelry minimalistinių papuošalų brendo įkūrėja, sau dirbančia jau virš 10 metų. Savo iki šiol sėkmingiausią verslą CodeM Giedrė pradėjo prieš 4 metus ir kaip pati sako, “kai pati pradėjo į jį žiūrėti kaip į verslą”, tada ir atkeliavo sėkmė.
(04:23) Apie Giedrės veiklas ir CodeM pradžią.
(11:03) Kokie buvo pirmieji CodeM verslo žingsniai?
(13:23) Apie paskolą verslui ir investicijas.
(19:04) Mažiau pasiteisinę investicijos.
(22:19) Kaip atrodė išėjimas į viešumą?
(30:02) Apie užduočių delegavimą ir darbų pasiskirstymą.
(33:40) Apie naujai kuriamą brand’ą.

Kam išleidai paskolos pinigus ir į ką orientavaisi labiausiai?
Iš tikrųjų tam, kad tą paskolą gauti, tu turi pasirašyti verslo planą. Iš pradžių atrodo, jog neturi tam laiko, bet jis iš tikrųjų veikia. Ir man, tiesą pasakius, labai tiksliai pavyko viską susiskaičiuoti. Mano pirminis planas, tai žinoma, reikėjo užsipirkti gaminių, nes asortimentas plėtėsi. Reklamai aišku reikėjo pinigų – nuotraukas gražias pasidaryti, modeliai, makiažia ir panašiai. Tada susipirkau mugėse dalyvavimą. Tai va tokie pagrindiai dalykai, dar kortelėms, reklaminiams bukletėliams.

Kokios buvo mažiau pasiteisinusios investicijos?
Aš visą laiką esu tokios nuomonės, kad nėra klaidų, yra tik pamokos. Tai nėra mano versle nei vienos tokios investicijos. Aš išbandžiau ir žinau, gavau pamoką. Man galbūt nevisai pasiteisino reklama su influenceriais. Aš gal pati nesu tas žmogus, kuris perka kai reklamuoja influenceriai. Gal dėl to, kad aš pati netiku, man tai nesimatiarelizavo. Google reklama man nelabai pasiteisino, bet aš jos labai profesionaliai nedariau. Aš visada esu linkusi pasibandyti, niekada nemetu visų savo resursų į kažkokią vieną vietą. Po truputėlį, jei gausis, investuosiu daugiau.



Giedrės knygų rekomendacijos:
- James Clear “Atominiai įpročiai”.
- Robin Sharma “5 valandos klubas”.
- Richard Branson “Po galais! Imk ir daryk!”.
- Napoleon Hill “Mąstyk ir būk turtingas!”.
- Brian Tracy “Tikslai”.
- Ray Dalio “Principai”.

Patarimas, norinčioms pradėti savo verslą.
Visą laiką kai pradedi kažkokią tai veiklą, aš užduočiau sau klausimą ar pirkčiau tokį gaminį ar paslaugą ir jei pirkčiau, tai už kiek. O šiaip tai imti ir daryti, nes tik darant išsigrynini. Gal šiandien tau atrodo, kad pardavinėsi šokoladus, o rytoj pardavinėsi dviračius. Tik darant išsigrynina procesai, kas tau tinka, nepatinka.
Nekantrauji susikurti savo sėkmės istoriją? Reikia pagalbos išsigryninant savo idėją ir užvedant tavo veiklą ant teisingo kelio? Prisijunk prie veiklių mamų klubo, mokykis iš stipriausių ekspertų ir svarbiausia – jauskis įgalinta kitų mamų patirties ir palaikymo!