fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 64: Kaip megzta svajonė pavirto sėkmingu verslu? Su SALANIDA įkūrėja Gabriele Kerpyte

APIE GABRIELę

Gabriele Kerpyte

“Geriausios atostogos yra tos, kurios atsibosta. Kai tu atostogauji ir sakai: "Nu jau žiauriai dirbti noriu! ”

GABRIELĖ KERPYTĖ

Gabrielė Kerpytė – dvynukių mama ir tvaraus mados prekės ženklo “Salanida” įkūrėja. Šį rudenį veiklos dešimtmetį skaičiuojanti Gabrielė verlsą įkūrė po studijų Anglijoje ir Italijoje (Marangoni, Polimoda). Kaip sako pati Gabrielė, per dešimtmetį būta visko, net ir pamąstymų ar neverta visko mesti, kol megzta svajonė pradėjo vystytis į sėkmingą verslą.

Mūsų pokalbyje su Gabriele išgirsi kaip ji dar labai anksti išsigrynino savo ženklo viziją, nuosekliai jos laikėsi ir kūrė, nepasiduodant dvejonėms ir sunkioms akimirkoms. Kokie strateginiai sprendimai prisidėjo prie didesnio žinomumo, pardavimų bei ką ji rekomenduoja pradedantiesiems kurėjams. O taip pat išgirsi ir apie tai, kaip verslo kūrimo kelyje nepamiršti savęs, įsiklausyti, ieškoti balanso būnant dirbančia mama ir kodėl tai taip svarbu! 

   Šiame epizode išgirsi:

(2:00) Apie Gabrielę.

(2:32) Kaip atsirado Salanida?

(8:53) Kaip atrodė Salanidos launch’as?

(10:30) Kokius kanalus naudojo Gabrielė, kad pritrauktų žmonių dėmesį?

(10:55) Arie dalyvavimą parodos ir mūgėse

(15:59) Apie reklamas ir socialinių kanalų vystimą.

(23:22) Kaip atrasti darbo ir gyvenimo balansą bei nepamiršti savęs?

(33:40) Apie pardavimus užsienio rinkoje.

Kuo skiriasi užsienio rinka nuo Lietuvos? Kur fokusuojatės šiandien?

Aš visą laiką labai stipriai dirbau ir su Etsy platformą ir dar Wolf and Badger platformą turime. Tai turbūt yra žymiai lengviau ir paprasčiau pasiekti užsienio klientą per tokias platformas, negu sava reklama ir savu biudžetu. Nebent turi jį tikrai labai solidų ir didelį. Tai jo, kažkaip visas dešimt metų taip ir dirbau. Ten per Etsy tie gaminiai keliauja aplink visą pasaulį – ir Ameriką, ir Kanadą, ir Australiją, ir visas Europos šalis… tikrai plačiai keliauja.

Man porą metų Etsy platforma yra tokia jau šiek tiek užmigusi, nes irgi labai sudėtinga, kai tu turi ir gamybą daryti, ir internetinę svetainę ir dar ten partneriai Lietuvoje yra, tai komanda nedidelė ir visoms toms platformos tu turi skirti laiko. Sakau, turi turėti tokį specialistą, kuris gal ir nepilno etato, bet prižiūri, tas parduotuves ir tikrai išmano ką ten daryti. Tai mes su tomis platformomis toliau tebedirbame.

Bet iš tiesų mums labai išaugo Lietuvos rinka, per mūsų pačią svetainę, nes mes, prieš  pusantrų metų labai smarkiai pradėjome dirbti Lietuvoje ir su influenceriais, ir su Facebook’o adds’ais, su socialiniais tinklais, visais naujienlaiškiais, irgi tai labai didelę šičia užsiauginome auditoriją. Tai aš sakau, tikrai nespjaukit į Lietuvos rinką. Jinai irgi yra visai nemaži. Ir mes dar šiai dienai matome, kad mes šį augimą galime ir dvigubai, ir trigubai daryti. Tai tikrai yra nuostabi rinka, nuostabūs klientai, ir jos yra žymiai lengviau pasiekti, nes  tiesiog tave žino, tave pažįsta, čia greičiau tas iš lūpos į lūpas sklindantis marketingas ir dažnai žmonės labiau linkę dalintis, o užsienis ir tie socialiniai tinklai… Aš labai jaučiu, kad ten rinkos yra labai ‘overvrowded’ ir labai labai didelė konkurencija, ir tie patys influenceriai, kur trys metai atgal turbūt dar buvo tokia naujovė, kad jie per stories kažkur kažką rodo, o dabar jau jų Instagram feed’ai  yra bombarduoti reklamos. Dabar tai irgi sudėtingiau yra tiek, kiek užsienyje, tiek Lietuvoj… O į užsienį mano manymu, tai platformos, turbūt toks greičiausias būdas.

Kaip pavyksta grįžti į save ir išlaikyti balansą?

Kai mes esame maži verslai, mes labai priprantame viską daryti pačios.

Aš tiek metų buvau tokiame darboholizme. Dabar kai žiūriu atgal, buvo toks etapas ir ‘okay’, aš jo išmokau, pasimokiau, bet tiesiog susiformuoja įprotis ir tokia inercija viską daryti pačiai ir tada sakau sau, kad ne, reikia stabdyti.

Ar tikrai tai yra mano užduotis? Ar aš galiu ją perleisti ir kitą kartą žinau, kad aš tai padarysiu akimirksniu ir greitai. Sąmoningai stabdau save, kad ne, šiandien yra mano laikas būti su vaikais ir žinučių Instagrame aš neatrašinėsiu ir net nebeskaitysiu šiai dienai, kad tai kažkas kitas padarys.

Iš tiesų mes labai išmokstame daryti tokius degančius dalykus, bet jie nėra svarbūs, o svarbūs dalykai yra tie, kur yra tavo vizija už penkių metų, už dešimt metų, tavo kontaktai, tavo naujos platformos ir tų kitų nesvarbių gaisrų gesinimas sudegina tavo laiką, tavo ramybę, nusiteikimą daryti tuos išties svarbius didelius dalykus.

Norėtum daugiau sužinoti kaip išeiti iš užstrigimo būsenos ir didinti vidinį atsparumą?

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su sertifikuota ICC koučere Agne Aušre, kuriame sužinosi kodėl jaučiamės užstrigę, nors ir žinome ko norime, kocie yra įsitikinimai ir mąstymo įpročiai, technikos darbai su savimi, kaip susikurti palaikymo sistemą.

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.