APIE Eleną

“Tu turi adaptuotis, lanksčiai žiūrėti į gyvenimą ir ieškoti galimybių.“
Elena Lund
Elena Lund – dviejų vaikų mama, mados ir gyvenimo būdo prekės ženklo Another Unicorn įkūrėja. Elena gyvena Osle, kur jau trečius metus vykdo Another Unicorn veiklą, savo produktais prekiaudama internetu bei fizinėse parduotuvėse Lietuvoje ir Osle. O visai neseniai Elenos brendas susilaukė kvietimo sudalyvauti Britiškojo Vogue Dizainerių rubrikoje!
Kokia buvo verslo pradžia? Kaip atrodė pirmos produkcijos kūryba ir kodėl pristatymo vakarėlis bei kitokia fotosesija buvo vienas geresnių strateginių sprendimų? Šiame pokalbyje taip pat sužinosi, kodėl nusistatyti savo vertybes yra ypač svarbu bei kaip atrodo kelias į naują rinką.
Apie visa tai kalbuosi su Elena Lund – dviejų vaikų mama, mados ir gyvenimo būdo prekės ženklo Another Unicorn įkūrėja. Elena gyvena Osle, kur jau trečius metus vykdo Another Unicorn veiklą, savo produktais prekiaudama internetu bei fizinėse parduotuvėse Lietuvoje ir Osle.
(04:15) Apie Another Unicorn atsiradimą.
(10:54) Kas svarbiausia pradedant kurti verslą?
(14:33) Kaip atrodė Another Unicorn pradžia?
(23:13) Apie viešinimą ir pirmuosius klientus.
(29:49) Sklaida socialiniuose tinkluose.
(35:20) Apie plėtrą į naują rinką.
(43:41) Kaip sulaukė pakvietimo iš British Vogue.

Kaip atrodė Another Unicorn pradžia?
Užuomazgos ir pradžia, galvojimas apie brandą, apie idėjas, apie vertybes, kur ieškoti gamybos, visa tai sukosi jau nuo 2017 metų ir tais metais nuvykus į Paryžių, į audinių mugę, kuomet aš supratau, kad aš galiu pavieniui ieškoti Lietuvoje ar aplinkui klausinėti, bet reikia kreiptis į tas vietas, kur susirenka profesionalai, kur yra specializuota audinių ir įvairios tekstilės produkcijos paroda. Ten buvo ilgas ir rimtas darbas susirasti sąrašus tarp tūkstančių gamintojų, su kuo tu norėsi pabendrauti.
Tuomet kai jau surandi kur pirksi audinius, pakuotę ir pati gamyba, tada jau atėjo tas etapas, kai reikia pristatyti visuomenei. Ir Ištikrųjų Unicorn pristatymo vakarėlis buvo sugalvotas prieš mėnesį aš turėjau mėnesį pasiruošti, surasti lokaciją, žurnalistus, fotografus ir kaip tas viskas vyksta, dėl to, kad natūralu, tuo metu, aš neturėjau resursų tokių, kad kažkią PR agentūrą samdytis ir realiai visą tai dariau viena. Tai buvo turbinė patirtis, nes per mėnesį suorganizuoti launch vakarėlį, kuris sulaukė tikrai didelio atgarsio ir gerų rekomendacijų, tas yra įmanoma. Tai intensyvus metų pasiruošimas, labai intensyvus mėnuo prieš pristatymą ir galų gale visos fotosesijos.

Ar sklaida socialiniuose tinkluose pasiteisino?
Aš manau, kad į socialinius tinklus aš kreipiau anksčiau tikrai per mažai dėmesio ir sistemingai ties tuo nedirbau. Tai galėčiau vardinti kaip savo klaidą, bet tuo pačiu dėmesys ir orientyras buvo į dalykus, kuriuos tuo metu buvo svarbiausia atlikti. Atrodo, aš tik sukūrusi stengiausi labai nesišmėžuoti ir nekalbėti kas aš esu, nes man atrodė, kad apie tavo kūrybą labiau turi kalbėti tavo darbai. Man nelabai gal buvo priimtina afišuotis, nes tu turi atsiverti, sąlyginai išsinuoginti ir kitaip komunikuoti, bet dabar kas vyksta ir kokios yra tendencijos, ir apskritai kaip žmonės keičia savo požiūrį, ir istorijos, ir asmeninė patirtis tikriausiai rezonuoja ir daro įtaką mūsų norui rinktis tam tikrus dalykus. Jeigu tau patinka tas žmogus ir tu juo tiki, bet jau mano atveju, yra žymiai lngviau daromas pasirinkimas rinktis tą produktą, todėl, kad tu nori jį palaikyti, todėl, kad yra svarbi idėja. Mano atveju, komunikacija ir ėjimas per prekės ženklą, nepasakojimas tos istorijos asmeniškai, manau, kad buvo klaida ir dabar koncentracija yra į tai.



Kaip sulaukei pakvietimo iš British Vogue?
Labai iš tikrųjų įdomu, mes kalbėjom apie žurnalus ir, kad jų galia mažėja, bet šiuo atveju man nuostabiausia buvo tai, kad aš sulaukiau jų pastebėjimo ir visiškai netikėto laiško iš jų. Tas buvo pats svarbiausias įvetinimas, kad tam pačiam Instagrame, gali galvot, kad neturi daug sekėjų, kad auditorija bus kokybiška tik jei daug jų yra, bet iš tikrųjų geriau turėti mažiau, bet tikrai įdomių žmonių, kurie tavim domisi.
Atrodo, kad visur tu turi siūlyti, klausti, kažkaip tai ieškoti tų kontaktų, bet ateina tas dalykas kartais pats, kad pamato, kreipiasi, susidomi ir taip, šio mėnesio Vogue numeryje yra pristatytas Another Unicorn su savo marškinėliais ir paveikslais. Tai yra smagi ta žinutė, bet mano atveju, tai yra svarbiausia, kad jie patys susirado. Tai yra labai didelis įvertinimas.
Nekantrauji susikurti savo sėkmės istoriją? Reikia pagalbos išsigryninant savo idėją ir užvedant tavo veiklą ant teisingo kelio? Prisijunk prie veiklių mamų klubo, mokykis iš stipriausių ekspertų ir svarbiausia – jauskis įgalinta kitų mamų patirties ir palaikymo!