fbpx

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori.

Ep. 38: Kaip į ETSY ateiti su trenksmu ir sėkmingai parduoti? Su ETSY specialiste Dovile Mike

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE DOVILĘ

"Daiktų Etsy'je mes nepardavinėjame, mes pardavinėjame - magiją stiklainiuose."

DOVILĖ MIKELĖNIENĖ

Dovilė Mikelėnienė – mama, verslininkė ir Etsy rinkodaros specialistė. Jau daugiau nei 6 metus Dovilė veda ETSY seminarus bei padeda kitiems kūrybiniams verslams parduoti savo kurtus produktus ETSY platformoje. Galiu pasidžiaugti, kad Dovilė yra įrašiuosi išsamų kursą Gomama narėms apie tai, kaip pradėti ir sėkmingai parduoti Etsy.

Kaip Etsy ekspertės pradžią, jos kurtus prekinius ženklus ir kaip ji pradėjo konsultuoti kitus Lietuvos brendus, kurie nori sėkmingai parduoti Etsyje. Apie tai, kaip eiti į ETSY su didžiuliu BANG, kaip adaptuoti savo turimą produktą, kad jam įneštumėm cinkelio, taip reikalingo Etsyje, kaip paskatinti pardavimus, išsiskirti iš konkurentų ir kokių klaidų nedaryti.

Apie visai tai kalbuosi su Dovilė Mikelėniene, kuri yra mama, verslininkė ir Etsy rinkodaros specialistė.

Šiame epizode išgirsi:

(03:43) Apie Dovilę ir jos veiklą.

(11.59) Kaip Dovilė suprato, kad galima užsidirbti iš vedamų konsultacijų apie Etsy?

(15:25) Prieš kiek metų prasidėjo Dovilės, kaip Etsy ekspertės, veikla?

(16:17) Kokius sklaidos kanalus naudoja Dovilė skleisti žinutę apie save?

(22:23) Kas yra Etsy ir kokiems prekiniams ženklams vertėtų į jį eiti?

(41:01) Apie Etsy kaip galimybę patekti į užsienio rinką.

(44:30) Kaip iškilti Etsy platformoje?

(52:50) Kokias klaidas žmonės daro eidami į Etsy?

Kas yra Etsy ir kokiems prekiniams ženklams vertėtų į jį eiti?

Pirmiausia, įsivaizduokite, kad Etsy yra kaip didelis turgus, bet ne Gariūnų turgus, kur prekiaujama kiniškais produktais, bet maždaug toks Fashion Bazaar. Kadangi pati mugėj dalyvavau, tai, pavyzdžiui dar per sostinės dienos, kur eina mažieji kūrėjai ir parduoda savo produktus. Nors Etsy sako, kad jie yra ‘handmade’ platforma, bet realiai jeigu tu, kaip pavyzdys, siuvi drabužius, tai akivaizdu, kad tu pats visko nesusiųsi, bet tu turi autorines teises, tai tu gali eiti, nes tu esi dizaineris. Lygiai taip pat, jeigu tu esi koks nors iliustratorius ir tu kuri iliustracijas, atiduodi spausdinimo agentūrai: tau atspausdina, supjausto, atveža, ir tu visa tai susipakuoji, tai irgi toks produktas tinka. Esmė yra tame, kad tai nebūtų kinietiškas, masiškai perpardavinėjami produktai. Dar tikrai neesu sutikus tokio produkto, kuriam sukūrus brand’ingą, pateikimą, istoriją būtų negalima pardavinėti Etsy’je.

Labai dažnai būna žmonės, kurie kažką jau prekiauja Facebook’e ar eina į muges, ar turi savo svetaines ir tada nusprendžia, kad ‘o mes eisime į Etsy’. Tai kokia būna didžiausia problema, kad žmonės, kurie eina į e-komerciją bando pamėgdžioti didžiulius brandus. Tai mes negalime taip daryti, nes mes neturėsime tokio biudžeto, mes dirbsime per visiškai kitus kanalus. 

Kokias klaidas žmonės daro eidami į Etsy?

Dar viena didelė klaida, kurią žmonės dar eidami į Etsy yra užsiregistruoti į šią platformą, įkelti vieną produktą ir galvoti, kad ‘o aš čia kažkada dar papildysiu’. Kai jau tu ruošiesi eiti į Etsy, tai jau būk pasiruošus ‘BAM’ padaryti tokį. Kodėl? Nes, kai sukuriama nauja Etsy parduotuvė, Etsy pirmas keletą savaičių tave promot’ina, jis tave grūda, kur tik gali. Jeigu tu teisingai startuoji su teisingu branding’u, atlikus savo namų darbus.

Didelė problema, kad tu ateini naujas, su panašiu produktu ir tu nusikopijuoji tuos gerai ‘varančius’ brand’us. Kas iš to? Kaip pavyzdys, kadangi Lietuvoje labai populiaru linai ir ateina pas mane nusikopijavę garsių prekinių ženklų SEO. ‘Taigi jiems eina’, bet tu nežinai, kad jie turi kiekvienam regionui po pardavimų vadybininką, tai jiems labai mažai ką reiškia tas SEO, todėl, kad jie sukasi ir taip, todėl, kad algoritmas juos myli, nes jie veda savo išorinį srautą. Taigi, labai svarbu suprasti, kad jei jau planuoji kopijuoti kažką, kokioj verslo stadijoje jie yra.

 

Dovilės rekomenduota knyga:

The Ultimate Sales Machine
Menuo2
Menuo brand

Norėtum ir Tu susikurti Etsy parduotuvę ir pradėti prekybą internetu?

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Etsy rinkodaros specialiste Dovile Mikelėniene, apie tai kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę. Ne viena Gomama narė jau džiaugiasi pardavimais, galbūt laikas ir Tau pradėti verslą?

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.