fbpx

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori.

Kaip pritraukti daugiau klientų ir išsiskirti iš minios?

Parsisiųsk 15 naudingų ir lengvai įgyvendinamų patarimų ir imkis veiksmų dabar!

Ep. 21: Kaip sustiprinti savo asmeninį prekės ženklą? Su Dominyka Venciūte

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE Dominyką

“Rinka yra labai greitai besikeičianti, naujų rinkos žaidėjų atsiranda kasdien, tai tam, kad mes būtume top of mind, labai dažnai mums reikia to matomumo.“

Dominyka Venciūtė

Dominyka Venciūtė – viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo (angl. personal branding) ir rinkodaros konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir strategė.

Nuo ko pradėti, jei ir Tu nori susikurti stiprų asmeninį prekės ženklą? Ką reikia žinoti apie socialinius tinklus? Koks socialinis tinklas tau tinka labiausiai ir ką daryti, kad mus pastebėtų?

Apie visa tai kalbuosi su Dominyka Venciūte – viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja, sertifikuota marketingo vadove bei asmeninių prekių ženklų vystymo (angl. personal branding) ir rinkodaros konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir stratege.

Šiame epizode išgirsi:

(13:38) Apie pirmuosius klientus.

(15:19) Ką svarbu suprasti apie asmeninį prekės ženklą?

(21:54) Kada reikėtų susimąstyti apie asmeninio prekės ženklo stiprinimą?

(24:22) Pirmieji žingsniai pradedant stiprinti savo prekės ženklą.

(33:17) Kaip pasirinkti tikslinį kanalą?

(42:41) Patarimas, kaip sudalyvauti konferencijose ir išeiti į viešumą.

Kada reikėtų susimąstyti apie asmeninio prekės ženklo stiprinimą?

Iš tikrųjų tas susimąstymas dažniausiai kyla iš tam tikrų ar problemų, su kuriomis susiduriame, pvz. naujo darbo paieškos arba naujos idėjos vystymas ir savo verslo kūrimas, kai jums tarsi reikia dar vieno papildomo kanalo, kad mes galėtume iškomunikuoti tą vertę apie savo naują idėją, apie savo verslą, savo prekės ženklą ir keliame sau tam tikrus tikslus. Ką mes norėtume tuo pasiekti, kaip tai gali mums padėti ir dažniausiai kai mes suprantam, koks yra tas mūsų tikslas, galime pradėti dėliotis tam tikrus žingsnius, kurie jau turėtų atnešti kažkokią tai naudą. Aš sakyčiau, kad tų situacijų kada, mes galime susimąstyti yra labai įvairių ir aš esu šventai įsitikinusi, kad daugumai žmonių tas vienokią ar kitokią naudą tikrai atneša. Nebent, mes kartais sakome, kad nereikia mums kažkokio tai matomumo, bet net ir tokiu atveju, aš sakyčiau, ne dėl pardavimų, ne dėl matomumo, bet tiesiog dėl įvaizdžio stiprinimo kartais vistiek verta pradėti galvoti apie šituos dalykus. Rinka yra labai greitai besikeičianti, naujų rinkos žaidėjų atsiranda kasdien, tai tam, kad mes būtume top of mind, labai dažnai mums reikia to matomumo. Visokių priežasčių gali būti, reikėtų įsivertinti savo situaciją. 

Nuo ko pradėti stiprinti asmeninį prekės ženklą?

Įsivaizduojant, kad žmogus nori stiprinti savo asmeninį prekės ženklą, pirmasis žingsnis turėtų būti tikslas ir šalia to tikslo turėtų būti supratimas kaip mes galėsime išmatuoti, kad mūsų tos įdedamos pastangos į asmeninio prekės ženklo vystymą atsiperka. Kuo mūsų tikslas bus labiau specifinis, kuo bus lengviau išmatuojamas, tuo mums bus aiškiau. Tai čia būtų numeris 1 dalykas, kurį žmonės dažnai pamiršta ir eina tiesiai prie turinio kūrimo, bet tas turinio kūrimas be išsigryninimo kaip aš noriu atrodyti, ko aš sieku, kartais būna tiesiog bevertis.

Tai pirmas žingsnis yra tikslas, antras žingsnis yra tikslinė auditorija. Tai lygiagrečiai susiję su tikslu. Jeigu aš ieškau darbo, tai tikriausiai mano tikslinė auditorija yra žmogiškųjų išteklių departamento atstovai organizacijose, galvų medžiotojai, atrankų specialistai ar panašiai. 

Kiekvienas žingsnis yra labai svarbus, bet sakyčiau trečias žingsnis yra suvokimas ir išisgryninimas elementų arba charakteristikų, kaip mes norime, kad mus matytų kiti, kokie yra tie pagrindiai raktažodžiai, su kuo mes norime, kad mus asocijuotų. 

Ketvirtas žingnis yra suvokimas kad daro mus patikimus. Tai yra kokios mūsų ankstesnės patirtys, išsilavinimas, atsiliepimai, jeigu tai yra kažkokios paslaugos, kas mano tikslinei auditorijai padės patikėti manimi ir padės patikėti ta verte, kurią aš kuriu.

Tada prieiname prie elemento, kurį apibrėžčiau kaip aiškumą. Jeigu mes kalbėjome apie tuos tris raktinius žodžius, kaip mes norime, kad mus matytų kiti, tai čia mes dar kartą pasitikriname kaip tas galėtų atrodyti mūsų komunikacijoje. Lygiagrečiai susiję su turinio dalykais, tai pvz., jei yra 2-3 kryptys, tie raktažodžiai, kokiomis temomis savo komunikacijoje aš galiu parodyti, kad aš suprantu ir apie asmeninio prekės ženklo vystymą, marketingą ir dar švietime dalyvauju. 

Tada verta pagalvoti apie žmones, kurie yra mūsų aplinkoje, su kuriais mes galime kolaboruotis, kuriuos mes galime įtraukti į turinį, nes tiesiog kartais tas mūsų bendradarbiavimas gali padėti vieni kitiems. 

Tada yra nuoseklumo dalykai. Kalbame apie konkrečius planus, kaip aš sieksiu to tikslo, kokį turinį, kada ir į kokius kanalus kelsiu. Beje, kanalus praleidau prieš turinį. Turbūt irgi būtų verta išsigryninti, kurie yra tie pagrindiniai kanalai, kuriuose gyvena mano tikslinė auditorija.

Tai planas ir tas patvirtinimo elementas. Vėl grįžtam prie tikslo po kurio laiko pabandyti įsivertinti ar tai ką aš darau, ar tos temos, kuriomis aš komunikuoju, kokį man atneša rezultatą. Ar aš gaunu kažokią tai grąžą iš to.

Patarimas sau, jei galėtum laiką atsukti atgal.

Galbūt patarimas būtų toks, kad tiesiog nenuvertinti tų idėjų, kurios kyla, nes visokių minčių apie verslo kūrimą, jų kilo ir anksčiau, tik galbūt savyje aš jas užgniauždavau. Tai sau palinkėčiau būti atviresnei ir pamatyti tam tikrus dalykus, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo nematomi ir galbūt net neįmanomi. 

Nekantrauji susikurti savo sėkmės istoriją? Reikia pagalbos išsigryninant savo idėją ir užvedant tavo veiklą ant teisingo kelio? Prisijunk prie veiklių mamų klubo, mokykis iš stipriausių ekspertų ir svarbiausia – jauskis įgalinta kitų mamų patirties ir palaikymo! 

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasišuosi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.