APIE AUGUSTĘ
“Kai pradedi daryti verslą, supranti, kad viskas priklauso nuo tavęs - kur projektas eis ir kiek jis bus sėkmingas. Ir tai labai veža.”
AUGUSTĖ KAKNEVIČIŪTĖ
Augustė Kaknevičiūtė – tvaraus prekinio vardo ‘ONE 100’ įkūrėja, gaminanti minimalistinius moteriškus drabužius 100% iš apelsinų, Daiktų interneto (Internet of Things) specialistė, mados technologijų (Fashion Tech) ekspertė ir užkietėjusi keliautoja, šiuo metu apsistojusi Niujorke.
Kaip gimė ONE 100 idėja gaminti rūbus iš apelsinų, kaip tai pavertė realybe, kaip atrodė produkto pristatymas rinkai ir kokių klaidų ji nebedarytų, jei galėtų viską pakartoti. Čia rasi labai daug įkvėpimo neatidėlioti savo svajonių, kalbėtis ir konsultuotis su kiek įmanoma daugiau žmonių bei DARYTI!
Apie visai tai kalbuosi su Auguste Kaknevičiūte, kuri yra Augustė Kaknevičiūtė – tvaraus prekinio vardo ‘ONE 100’ įkūrėja, gaminanti minimalistinius moteriškus drabužius 100% iš apelsinų. 🍊
(01:59) Apie Augustę ir jos veiklą.
(03.12) Kodėl Augustė drabužius kuria būtent iš apelsinų?
(04:03) Apie Augustės kelionę ir kaip ji atsirado būtent čia, kur yra dabar bei kaip gimė mintis kurti savo prekinį ženklą.
(08:09) Kaip Augustė atsidūrė Singapūrė ir kaip jis susijęs su “ONE 100” idėja ?
(20:10) Kokius žingsnius žengė Augustė, jog įgyvendinti verslo su apelsinais idėją?
(28:44) Ar Augustė, įgyvendindama verslo idėją, viską darė pati ar yra kas dar prie to prisidėjo?
(33:26) Ar Augustė nebijojo investuoti į naują verslą?
(40:31) Kaip atrodė produkto pristatymas rinkai?
(50:53) Su kokiomis klaidomis teko susidurti kuriant verslą?
Kaip Augustė nusprendė, kurios idėjos verta imtis?
Turėjau daug idėjų, bet žinojau, kad turiu išsirinkti vieną. O gal išvis iš pradžių neturėjau daug idėjų, tik žinojau, kad noriu kažką daryti. Mes labai retai kalbam apie tai, kai žmonės nori kažką daryti, bet neturi idėjų, tai aš iš dalies buvau viena iš tų. Man visko buvo tiesiog per daug, tiek daug kelių, tiek daug galimybių, iš kur žinoti kas tinkama tau, kas ištikrųjų veiks, patiks žmonėms?
Tai viskas prasidėjo nuo brainstormin’imo, kas galėtų būti tai, ką aš galiu įgyvendinti, prie ko aš būčiau užsidegusi dirbti ir kas patiktų ir ko reikėtų pasauliui?
Galiausiai, turėjau sąrašą idėjų, jis nebuvo be galo ilgas, turbūt gal 10-20 idėjų. Tai pasiėmusi tą visų idėjų sąrašą, atėjo laikas jas įvertinti: 1. kurioms idėjoms teisingas laikas, 2. Ką aš sugebu, kurias idėjas suprantu kaip veikia 3. Kurioms idėjoms turiu resursų.
Įvertinus visas šias idėjas ir pasikalbėjus ne viena moterimi, ištikrųjų labai išryškėjo būtent ši idėja ir visoms labai labai patiko, kad drabužiai būtų gaminami iš maisto atliekų. Tai yra tiesiog augalinės kilmės kažkokios medžiagos, kurių tu nepanaudosi maisto gamyboje, kaip, pavyzdžiui, apelsinų žievelės, bet jos yra pilnai tinkamos panaudoti kitoms reikmėms. Būtent taip išsirinkau šią idėją.
Kaip atrodė produkto pristatymas rinkai? Kokias rinkodaros strategijas rinkaisi?
Kadangi nemažai žinome, kad daug kas ilgą laiką praleidžia socialiniuose tinkluose, tai Instagram buvo tikrai didelis fokusas.
Kelios strategijos ką mes pasirinkome, tai iš pat pradžių kaip ir bijojome dirbti su influenceriais, nes nežinojome nei kaip, kurie iš jų tiktų. Tačiau faktas, kad visa mūsų ekonomika juda link kūrėjų ateities, kur nuomonės formuotojai bus didžiausi rinkodaros varikliai.
Šiai dienai mes daugiausiai dirbame prie influencerių strategijos, nes jeigu ji padaryta gudriai ir organiškai, tai ji bus labai veiksminga. Ką labiausiai, šiuo metu, ne tik Z karta, bet ir kiti, vertina, tai – autentiškumas. Tai nėra vien pasiekti daugiausiai sekėjų turinčius nuomonės formuotojus. Ne, tai yra apie tai, kaip tu sukursi autentišką ryšį su savo auditorija.
Dar vienas iš dalykų, tai socialiniuose tinkluose esančios reklamos, vėlgi turi būti organiška ir autentiška.
Trečias dalykas, kuris yra ganėtinai neišnaudotas, ir dauguma, kas pradeda savo verslus, nebūtinai įvertina naudą, kurią gali atnešti būtent ši strategija. Tai yra žiniasklaida. Šiai dienai, mes turie labai išskirtinių būdų, kaip patapti matomiems žiniasklaidoje. Man atrodo, mes dažnai save nuvertiname: “nu kam čia bus įdomu.” Dažnai yra 150 procentų lengviau eiti į socialines medijas ir sakyti, kad aš dabar viską darysiu čia, bet yra labai lengva praleisti, kur dar žmonės žiūri, iš kur dar žmonės renka tokią informaciją ir kur tu dar gali būti pastebimas.
Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.