fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 62: Kaip organiškai pritraukti įžymybes? Su UNDRESS įkūrėja Ana Savicka

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE ANĄ

Ana Savicka

“Aš neturiu konkurentų, nes konkurentai neturi mano smegenų, mano stiliaus pajautimo, mano darbo specifikos. Niekas negali padaryto to paties taip pat kaip darau aš. ”

ANA SAVICKA

Ana Savicka – prekių ženklo UNDRESS įkūrėja ir kūrėja, bei dviejų vaikų –  Adrijos ir Adomo Aleksandro – mama. Kaip sako pati Ana, ji gyvenime veikia viską, ką spėja – dirba, myluoja vaikus, gamina, keliauja, skaito, tinginiauja, svajoja ir džiaugiasi tuo, ką turi.

Anos energija tiesiog užburia! Su Ana susipažinome Balyje, kur ji pasikvietė kitus ten žiemojančius lietuvius savo kepto kugelio ir moteriškai prisipažinsiu, jos dėvima suknelė mane iškart pavergė. Net nekalbant apie kugelį, jos energiją ir pozityvumą 🙂

Su Ana kalbamės apie tai, kaip atsirado UNDRESS, kaip ilgai ji tam ruošėsi bei kaip jai pavyko taip greitai išpopuliarėti ir net pirmą savo oficialaus launch’o dieną prieš 7 metus sulaukti net 4-5 pirmųjų užsakymų. Labai atvirai kalbamės apie tai, kaip atrodo tokio verslo virtuvė, kas reikalinga norint pasiekti sėkmę bei koks verslo modelis jai veikia geriausiai. Kad liktų laiko šeimai, sau ir balansui.

   Šiame epizode išgirsi:

(2:34) Apie Aną.

(3:08) Nuo ko prasidėjo Anos veikla?

(10:01) Kaip atrodė Undress launch’as?

(17:17) Kaip Ana pradėjo savo verslo komunikaciją?

(22:04) Ką Ana mano apie jos darbo kopijavimą?

(25:47) Apie reklamos ir komunikacijos kanalus.

(28:57) Apie pardavimus užsienyje.

(35:00) Kaip augo Anos komanda?

Kaip atrodė Undress launch’as?

Mano investuotoju buvo mano brolis, aš jam turėjau parašyti verslo planą, kad jis man suteiktų šiek tiek pinigų pradžiai. Tai aš parašiau jam žiūriai profesional  verslo planą, su daugybe išskaičiavimų. Man atrodo, apie pusantrų metų, visas startas, kiek kas kainuoja, ir tai buvo labai protinga mintis. Aš gavau gerą pavyzdį iš žmonių, kurie rašė verslo planą ir su juo ėjo į banką prašydami paskolos ir aš parašiau viską. Kiek suknelių kada leidžiu, kiek kainuoja buhalterija, ir tada, tiesiog rašydama tą verslo planą, sužinojau kiek ima marketplace’ai už tai, kad tu parduodi savo prekes. Kiek kainuoja gamyba. Aš sužinojau daugumą aspektų, kurie yra susiję su mano verslu. Ir aš surašiau viską į excel, pamačiau ko man reikia, kiek pinigų, ką reikia daryti, surašiau visus įmanomus darbus. Logotipas, pakuotės, siuntos, kažkokios sagos, rašiau visą tai geras kelias savaites ir tada po biškį pradėjau dirbti.

Logotipas atsirado, atsirado pirmieji eskizai. Bet irgi tokių ten jau gerų fail’ų buvo, kažkokių techninių dalykų, kur tau labai sunku priimti sprendimą, nes nelabai dar kažką žinai.

Kažką padariau, logotipas yra, o ką daryti toliau? Audinių nėra, kur gauti audinių? Parduotuvėse pasirinkimas prastas, kainos didelės ir mes su brolių nusprendėme išvažiuoti į Lenkiją, nes Lenkija vis tiek tokia labiau tekstilės šalis negu Lietuva. Aš radau kelias vietas Varšuvoje, Lodzėje, kur pardavinėjo audinius, mes atsisėdome į mašiną ir išvažiavome. Iš tos kelionės mes atvežėme gal penkis ar šešis rulonus ir tai buvo iš tiesų mano emocinė pradžia galvoje. Viskas, mes išleidome pinigų, jei neklystu, tris tūkstančius eurų. Mes atsivežėme tuos rulonus, tada jau reikėjo sugalvoti, ką su jais daryti, ir tikrai buvo labai gražių audinių. Iki šiol aš juos prisimenu ir yra nuotraukų modelių suknelių iš tų audinių. Bet tada jau atsirado audiniai ir su brolio pagalba radome tokia siuvyklą, kuri dirba su mažais kiekiais. Tai ir pobiški, vienas modelis, antras modelis, trečias modelis. Kažką pati, pavyzdžiui, sukirpdavau. Kažkur gal radau mažas siuvyklas, kurios dirba su maža gamyba ir taip aš pati sau nutariau, kad startuojame balandžio 1-ąją dieną, ir viskas tada buvo toks deadline, atsirado programuotojai, sukūrėme elektroninę parduotuvę. Tuo metu mano draugė dirbo fotostudijoje,  profesionali fotografė Oksana Tocickaja, tai irgi mes sutarėme, kad ji man padarys visą lookbook’ą,  radau modelius. Ieškojau visko. Tai va, man atrodo, tokio intensyvaus darbo buvo koks pusmetis ir paskutiniai keturi mėnesiai, kur dar paskutinį kokį sampl’ą sugalvoji, kai kažką sugalvoji daryti, kažką paleisti, ir viskas.

Kažkur kovo pradžioje sufotkiname viską. Balandžio 1 dieną aš paleidau Facebook’ą, man atrodo, paviešinau visiškai prekės ženklą, o balandžio gal ketvirtą, penktą dieną aš paleidau e-shop’ą.

Tais laikais organinė ryšis  buvo nuostabi, per kelias dienas sulaukiau daugiai nei aštuonis tukstančius follower’ių Facebook’e ir Instagrame.

Žurnalistės karjeros dėka turėjau tikrai labai platų ratą pažinčių, visus buvau užkalbinus, visokių specialybių žmonių, nors studijuojant atrodė, kad nemėgau tos žiniasklaidos ir jos nekenčiu, bet kai atsirado suknelės, visa patirtis žiniasklaidoje bumerangu grįžo gerąja prasme, ir žmonės dalinosi, kalbėjo, tikrai patekome į spaudą ganėtinai greitai, nes tiesiog turėjau pažinčių, bet man nereikėjo jų tiesiogiai naudoti. Tiesiog atsirasdavo žmonių, kurie norėjo prisidėti ir pagelbėti, įdėti publikaciją į ‘Žmones’. Ta pradžia buvo labai tokia ganėtinai sėkminga ir greita. Pirma diena buvo, jei neklystu,  kokie penki ar šeši pardavimai.

Kokie reklamos ir komunikacijos kanalai šiandien veikia labiausiai norint pasiekti savo auditoriją?

Deja, žinok, mokami. Iš tiesų aš esu ganėtinai klasikinė. Aš nesu iš tų, kurios nori eiti į TikToką, aš noriu būti klasikiniu prekės ženklu, kurį žmonės atranda.

Mes turime mokamą reklamą, mes turime klientų nuotraukas, kurias mes kartais irgi keliame į savo social medią, mes turime visokias celebrities, su kuriomis, mes kartais bendradarbiaujame, bet iš esmės vienintelis dalykas, už kurį aš moku yra reklama, ‘placement’as’ Facebooke, Instagrame ir visuose kituose kanaluose Google ir t. t.

Bet kas liečia ‘celebričius’,  aš nemoku. Aš esu nusprendusi, kad aš nenoriu mokėti už tai, kad kažkas ten dėvi mano sukneles. Lietuvos žvaigždėms kartais reikia rengtis renginiams. Tai čia yra tokia win-win situacija, ir aš tiesiog nusprendžiau, kad aš kuriu kokybišką gaminį ir jo kiti gali norėti. Nesu priversta visą laiką už kažką mokėti ir iš tiesų rašo blogeriai ir influenceriai, apsikeičiame paslaugom, bet aš daug tuo neužsiimu. Labiausiai esu susikoncentravus į tą mokamą reklamą, gražų pateikimą Instagrame, Facebooke ir kažkaip bandau ‘nefake’inti’, kad kažkam turiu sumokėti penkis šimtus eurų, kad jis užsidėtų mano daiktą ir mane pagirtų. Aš noriu, kad žmonės užsidėtų daiktą ir norėtų pagirti ir tai nesudarytų jiems jokių keblumų. Mane tos social media taikyslės labai vargina, kad tu turi visiems įtikti, turi visiems patikti ir dar turi už tai sumokėti 600 Eur, ir visi apsimeta, kad labai mėgsta tavo daiktus, o kitą dieną jie reklamos jau kitus gaminius.

Tai tiesiog noriu organinio tokio dėvėjimo. Aš noriu vystyti verslą. o ne kurti iliuzijos. 

Norėtum daugiau sužinoti kaip kommunikuoti apie savo verslą klientams bei žiniasklaidai?

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su ūrybinių projektų agentūros „Ugdanti komunikacija“ įkųrėja Karolina Barišauskine. Kuriame sužinosi kaip komunikuoti savo idėją, kaip bendradarbiauti su žiniasklaida, kaip atrodo naujausios komunikacijos tendencijos, kaip tinkamai parengti pranešimą spaudai, kaip kurti pasitikėjimu grįstą ryšį su klientų.

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.