Pokalbio metu sužinosi apie geriausias verslo investicijas, fizinės parduotuvės lokacijos svarbą bei išgirsi Agnetos maisto papildų ir kosmetikos prekių rekomendacijas!
(17:04) Apie fizinės parduotuvės lokacijos svarbą
(21:20) Kokios investicijos labiausiai pasiteisino?
(26:52) Apie reklamos socialiniuose tinkluose sėkmę.
(40:35) Į ką Agneta būtų investavusi ir pradėjusi daryti anksčiau?
(54:15) Priemonės, kurias Agneta rekomenduotų kiekvienai veikliai mamai.

Turi parduotuvę gana strateginėje vietoje Vilniaus centre. Ar atsipirkusi ši ivesticija?
Šiaip toks sprendimas buvo priimtas dėl prekių kategorijos. Tai nebuvo premium produktai kaip prabangos prekė, bet visvien prekiniai ženklai, tuos kuriuos mes turime, yra geriausiose vietose kaip Londono Harrods vaistinė, Whole Foods parduotuvės, Barney’s, tad net nebuvo kitų minčių turėti Molecule ne Senamiestyje. Visvien ši zona buvo kryptingas sprendimas pagal verslo modelį. Tikėtina, kad Molecule klientas bus moteris arba vyras, veiklus, turės susitikimų miesto centre, galbūt ten vyks išgerti kavos ar dirbs netoliese. Žinoma, tikrai yra žmonių gyvenančių užmiestyje, bet jie greičiausiai naudosis internetinės prekybos paslaugomis.

Kokios investicijos tau yra pasiteisinusios?
Kas tikrai pasiteisino tai yra SEO. Ir vistiek turi investuoti į kokybišką reklaminį atvaizdą kuriant visa indentitetą. Svetainė brangi, vadinasi – geresnė, patogesnė naviguoti ir šitoje vietoje yra labai sunku sutaupyti net renkantis pačią platformą ir patogumą, visvien tokie dalykai yra brangūs.
Jei kalbant apie reklamą, manau, kad mažiausiai pasiteisino reklama žurnaluose ir daug į ją neinvestuojame. Galbūt žmogui yra svarbiau išgirsti per asmenį arba per tai ko jis ieško Google paieškoje. Mažas paveiksliukas žurnale su kaina ir teiginiu nėra toks patrauklus reklamos sprendimas ir paprastai žurnalai yra labai brangūs.

Ar reklama socialiniuose tinkluose pasiteisino?
Aš manyčiau pasiteisino visu 100%, nes tas prėskas žurnalo lapas be gyvybės, lygiai taip pat eilinė parduotuvė ar 110 kosmetikos priemonė, neturi to emocinio patrauklumo kaip ambasadorius pasakojantis apie tai. Neslėpsiu, mano Instagram ir buvo sukurtas dėl Molecule. Prieš tai jo neturėjau ir pas mane kažkokio ego labai rodyti savo gyvenimą nebuvo. Jis tikrai yra dedikuotas klientams, sekėjams, bet tuo pačiu tai nėra vien reklamos įrankis. Kartu tai emocinis bendravimas, žinių pasidalinimas, feedback’o susirinkimas. Galima iš to ir statistiką šiokią tokią turėti. Tuo pačiu kažką galima atiduoti savo sekėjams, papasakoti daugiau apie kitus dalykus. Tai lyg informacijos apsikeitimas, nes sužinai kažką naujo ir iš sekėjų.

Į ką būtum investavusi ar pradėjusi daryti anksčiau?
Galbūt SEO atradau per vėlai ir iš tiesų pradėjau nuo labai paprastos platformos. Vėl gi tie augimo pokyčiai kainuoja jei nori pereiti nuo vienos platformos prie kitos. Aišku, galėjai pasakyti, kad nežinai kaip seksis, tad kam man investuoti į kokybišką, gerą e. komercijos platformą. Kita vertus, jeigu manai, kad tau pasiseks ir vistiek po metų reikia pereiti prie kitos platformos, tai tas vėl kainuoja papildomų resursų. Tiesiog reikėtų viską labai gerai apskaičiuoti, kad nereikėtų už tą patį mokėti du kartus.
Reikia daugiau prasikonkursuoti, labai pasigilinti ir klausti kitų žmonių.

Priemonės, kurias rekomenduotum kiekvienai veikliai mamai.
Kiekvienai dirbančiai mamai visada reikia naudoti vitaminą D. Apskritai kiekvienam žmogui reikia naudoti visus metus. Visada siūlau atkreipti dėmesį į kažkokį bendrą mineralų kompleksą arba bent jau į cinką. Jo tikrai neturi trūkti, ne tik ląstelėje, bet ir mums žmonėms dažniausiai pritrūksta ne vitaminų, o mineralų, kurie dalyvauja visose biocheminiuose procesuose. Tada turėčiau išskirti kokybišką vitaminą C. Labiau žiūrint į moterišką pusę, nes tai yra jungiamasis audinys, tai yra oda, kolageno sintezė, sveikos dantenos. Tokie būtų top 3.
Kas liečia grožį, vertėtų įsigyti kokybišką, neagresyvų veido prausiklį, nes mes naudojame du kartus dienoje. Kad netrauktų odos nuvalius, jis turėtų būti bemuilis neputojantis prausiklis, nes tai vistiek yra dažniausiai naudojamas rutinos produktas. Tuomet drėkinantis hialuronas ir peptidai.