AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 13: Kaip sukurti sėkmingą prekybos verslą grožio ir sveikatos industrijoje? su Agneta Kleiziene

APIE agnetą

Agneta Kleiziene molecule gomama podcastas

“Per viską reikia praeiti pačiam.“

Agneta Kleizienė

 

Agneta Kleizienė  – daug kam žinoma mama bei sveikatos, grožio ir jaunystės namų Molecule, įsikūrusių Vilniaus Senamiestyje, įkūrėja. 

Su Agneta kalbamės apie jos verslo pradžią, kas ją pastūmėjo įkurti “Molecule”, kokie buvo pirmi jos žingsniai ir kaip jai pavyksta išsiskirti iš minios konkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje. Ši veikli moteris pasidalins geriausiai pasiteisinusiomis savo investicijomis ir patirtimi įvedant naujus produktus į Lietuvos rinką.
 

Pokalbio metu sužinosi apie geriausias verslo investicijas, fizinės parduotuvės lokacijos svarbą bei išgirsi Agnetos maisto papildų ir kosmetikos prekių rekomendacijas!

Šiame epizode išgirsi:

(17:04) Apie fizinės parduotuvės lokacijos svarbą

(21:20) Kokios investicijos labiausiai pasiteisino?

(26:52) Apie reklamos socialiniuose tinkluose sėkmę.

(40:35) Į ką Agneta būtų investavusi ir pradėjusi daryti anksčiau?

(54:15) Priemonės, kurias Agneta rekomenduotų kiekvienai veikliai mamai.

Turi parduotuvę gana strateginėje vietoje Vilniaus centre. Ar atsipirkusi ši ivesticija?

Šiaip toks sprendimas buvo priimtas dėl prekių kategorijos. Tai nebuvo premium produktai kaip prabangos prekė, bet visvien prekiniai ženklai, tuos kuriuos mes turime, yra geriausiose vietose kaip Londono Harrods vaistinė, Whole Foods parduotuvės, Barney’s, tad net nebuvo kitų minčių turėti Molecule ne Senamiestyje. Visvien ši zona buvo kryptingas sprendimas pagal verslo modelį. Tikėtina, kad Molecule klientas bus moteris arba vyras, veiklus, turės susitikimų miesto centre, galbūt ten vyks išgerti kavos ar dirbs netoliese. Žinoma, tikrai yra žmonių gyvenančių užmiestyje, bet jie greičiausiai naudosis internetinės prekybos paslaugomis. 

Kokios investicijos tau yra pasiteisinusios?

Kas tikrai pasiteisino tai yra SEO. Ir vistiek turi investuoti į kokybišką reklaminį atvaizdą kuriant visa indentitetą. Svetainė brangi, vadinasi – geresnė, patogesnė naviguoti ir šitoje vietoje yra labai sunku sutaupyti net renkantis pačią platformą ir patogumą, visvien tokie dalykai yra brangūs. 

Jei kalbant apie reklamą, manau, kad mažiausiai pasiteisino reklama žurnaluose ir daug į ją neinvestuojame. Galbūt žmogui yra svarbiau išgirsti per asmenį arba per tai ko jis ieško Google paieškoje. Mažas paveiksliukas žurnale su kaina ir teiginiu nėra toks patrauklus reklamos sprendimas ir paprastai žurnalai yra labai brangūs. 

Ar reklama socialiniuose tinkluose pasiteisino?

Aš manyčiau pasiteisino visu 100%, nes tas prėskas žurnalo lapas be gyvybės, lygiai taip pat eilinė parduotuvė ar 110 kosmetikos priemonė, neturi to emocinio patrauklumo kaip ambasadorius pasakojantis apie tai. Neslėpsiu, mano Instagram ir buvo sukurtas dėl Molecule. Prieš tai jo neturėjau ir pas mane kažkokio ego labai rodyti savo gyvenimą nebuvo. Jis tikrai yra dedikuotas klientams, sekėjams, bet tuo pačiu tai nėra vien reklamos įrankis. Kartu tai emocinis bendravimas, žinių pasidalinimas, feedback’o susirinkimas. Galima iš to ir statistiką šiokią tokią turėti. Tuo pačiu kažką galima atiduoti savo sekėjams, papasakoti daugiau apie kitus dalykus. Tai lyg informacijos apsikeitimas, nes sužinai kažką naujo ir iš sekėjų. 

Į ką būtum investavusi ar pradėjusi daryti anksčiau?

Galbūt SEO atradau per vėlai ir iš tiesų pradėjau nuo labai paprastos platformos. Vėl gi tie augimo pokyčiai kainuoja jei nori pereiti nuo vienos platformos prie kitos. Aišku, galėjai pasakyti, kad nežinai kaip seksis, tad kam man investuoti į kokybišką, gerą e. komercijos platformą. Kita vertus, jeigu manai, kad tau pasiseks ir vistiek po metų reikia pereiti prie kitos platformos, tai tas vėl kainuoja papildomų resursų. Tiesiog reikėtų viską labai gerai apskaičiuoti, kad nereikėtų už tą patį mokėti du kartus. 

Reikia daugiau prasikonkursuoti, labai pasigilinti ir klausti kitų žmonių. 

Priemonės, kurias rekomenduotum kiekvienai veikliai mamai.

Kiekvienai dirbančiai mamai visada reikia naudoti vitaminą D. Apskritai kiekvienam žmogui reikia naudoti visus metus. Visada siūlau atkreipti dėmesį į kažkokį  bendrą mineralų kompleksą arba bent jau į cinką. Jo tikrai neturi trūkti, ne tik ląstelėje, bet ir mums žmonėms dažniausiai pritrūksta ne vitaminų, o mineralų, kurie dalyvauja visose biocheminiuose procesuose. Tada turėčiau išskirti kokybišką vitaminą C. Labiau žiūrint į moterišką pusę, nes tai yra jungiamasis audinys, tai yra oda, kolageno sintezė, sveikos dantenos. Tokie būtų top 3.

Kas liečia grožį, vertėtų įsigyti kokybišką, neagresyvų veido prausiklį, nes mes naudojame du kartus dienoje. Kad netrauktų odos nuvalius, jis turėtų būti bemuilis neputojantis prausiklis, nes tai vistiek yra dažniausiai naudojamas rutinos produktas. Tuomet drėkinantis hialuronas ir peptidai.

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.