AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 01: Kaip pradėti nuosavą verslą ir pritraukti klientus? su Greta Užkuraite, Juste Šoblinskaite ir Indre Širkiene

“Nebijokite pabandyti ir niekada nesakykit “NE” –  nes niekada nežinai, kur tavo idėja tave gali nuvesti”!

Jei ir tu vystai nuosavą veiklą, o gal dar tik svajoji apie naują pradžią – ši diskusija garantuotai įkvėps tave imtis veiksmų, kurti ir eiti pirmyn. 

GoMama starto proga kalbėjausi su net trimis, viena už kitą šaunesnėmis pašnekovėmis – Gretą Užkuraitę, Justę Šoblinskaitę ir Indrę Širkienę, apie jų verslo pradžią, kaip jos pritraukia klientus, kas veikia socialiniuose tinkluose ir ties kuo fokusuotis, kai visko atrodo per daug. 

Pasiimk kavos puodelį, stebėk mūsų įrašą ir būk įkvėpta! O jei neturi laiko – žemiau rasi mūsų pokalbio santrauką.

Pradžiai, gal galite trumpai prisistatyti ir papasakoti, kaip gimė mintis pradėti nuosavą veiklą ir kaip idėją pavertėt realybe?

verslininkė Justė Šoblinskaitė gomama podcastas
Justė Šoblinskaitė- net trijų sėkmingų verslų įkūrėja, itin kūrybinga ir aktyvi dviejų žavių berniukų mama

Justė: Verslo idėja kilo išėjus motinystės atostogų ir beieškant nebrangių vaiko kambario baldų bei dekoracijų. 

Kadangi gyvenome nuomojamame bute, daug investuoti nesinorėjo.

Taip beieškant ir nieko nerandant gimė mintis, jog tokių nebrangių detalių paieškojus galėčiau pasiūlyti ir kitiems. 

Tą mintį nešiojausi iki tol, kol į sąskaitą įkrito pinigai už motinystės atostogas. Daug neinvestuodama, tiesiog pamėginau, pirma susikūriau internetinę parduotuvę, net neturėdama produktų, susiradau potencialius tiekėjus, susikėliau prekes ir išvykau atostogauti. 

Grįžusi radau net 25 užsakymus! Tad trauktis nebuvo kur, teko suktis.

Greta: Prieš išeidama motinystės atostogų, dirbau tarptautinėje bendrovėje, turėjau neužbaigtų teisinių konsultacijų, bet nieko daugiau veikti auginant vaikutį neplanavau.

Tačiau gimus vaikeliui, įsivažiavus į ritmą, galvoje ėmė kirbėti mintis, jog noriu padėti žmonėms, pasidalinti savo turimomis žiniomis. 

Pamačius Instagram platformą kitu kampu, kilo idėja savo žinias perduoti, aiškiai ir suprantamai kiekvienam eiliniam žmogui.

Tokia veikla, hobis virto galimybe realizuoti save, judėjau į priekį sėdėdama vietoje. 

teisininkė Greta Užkuraitė gomama podcastas
Greta Užkuraitė - teisininkė ir teisininkų bendruomenės "Legal lovers" įkūrėja, daug kam žinoma iš Instagram, kur dalijasi kasdieniais teisiniais patarimais.
Visų pirmą investavau savo laiką, taip pat perlipau per save pradėjau filmuotis, pamačiusi, kad neužtenka paprastų nuotraukų, pradėjau darytis fotosesijas. Kad galiu dirbti savarankiškai, tikrai pagalvodavau, bet aš esu visiškai komandos žmogus, bet būnant motinystės atostogose to nepadarysi, todėl karantino metu sukūriau teisininkų bendruomenę “Legal Lovers”, skirtą teisininkams. Instagramo platformos dėka pritraukiu klientus, subūrusi “Legal Lovers” turiu komandą, naujų pažinčių.

Indre, o kaip gi Tu pradėjai konsultuoti žmones ir prisitraukei pirmus klientus?

marketingo specialistė Indrė Širkienė gomama ekspertė gomama podcastas
Indrė Širkienė - socialinių tinklų rinkodaros ir prekės ženklo įvaizdžio konsultantė.

Indrė: Nors pati nesu dar mama, bet didžiąją dalį mano klientų sudaro mamos. Savo kelią pradėjau daugiau nei prieš 6 metus, kuomet turėdama kitą verslą ir norėdama jį parduoti, pradėjau gilintis, mokytis viską apie socialines medijas, kaip ten reklamuotis.

Taip atradau socialinių tinklų rinkodarą, ir tai man beprotiškai patiko, pajaučiau, kad čia galiu save realizuoti, netgi palikau savo prekinį ženklą.

Tokiu būdu pradėjau konsultuoti smulkiuosius verslus, specialistus dirbančius sau, taip padėdama jiems plėsti klientų ratą.

Ar pradėjusios verslą turėjote pagalbos ir ar teko kreiptis į specialistus? Ar pasiteisino?

Greta: Pačioje pradžioje viską mokiausi ir studijavau pati. Ir manau tai nebuvo blogas sprendimas, tačiau  žengiant tolimesnius, didesnius žingsnius man tikrai prireikė pagalbos, kaip aiškiai pateikti informaciją klientams, kaip komunikuoti per kitas platformas pritraukiant šiek tiek kitokią auditoriją. Taip ir pačiai atėjo aiškumas.

“Reikia nebijoti kreiptis į specialistus, nes mes visko patys negalim žinoti. Svarbu gilintis į savo sritį ir duoti naudos sekėjams”

Justė: Aš taip pat vystant “My Happy Place” nesikreipiau į specialistus, nes jaučiau, kad turiu pakankamai patirties prikauptos per 10 metų.

Tačiau iki šiol nesu tinkamai išnaudojusi Instagram platformos galimybių, neperlipu per save, ir čia manau man reikėtų specialistų pagalbos.

My happy Place Justė Šoblinskaitė gomama podcastas
"My Happy Place" nuotrauka

Pradedant vystyti savo veiklą Lietuvoje, į kokius socialinius tinklus verta orientuotis?

Indrė: Iš savo asmeninės patirties ir iš savo klientų galiu pasakyti, kad socialiniai tinklai yra vienas pigiausių būdų pritraukti klientų. Aš vystydama savo asmeninę komunikaciją pirmus pusę metų neinvestavau nei cento. 

Nėra vieno, stebuklingo socialinio tinklo, tikslingiausia būtų išanalizuoti kur yra mano tikslinė auditorija, kuriame soc. tinkle renkasi: 

  • Jeigu norite pasiekti įmones, tai greičiausiai teks komunikuoti per LinkedIn,
  • jeigu jūsų tikslinis klientas yra moterys iki 35 m.  tad rinkitės Instagram,
  • jeigu tai moterys nuo 40m. – Facebook.

Pradėkite nuo vieno kanalo, kada įvaldysite, pajunkite ir kitus.

Jei nori sužinoti daugiau apie Instagram ir kaip šią platformą panaudoti savo tikslams, tapk Gomama nare ir mokykis su Indre. Indrė visoms narėms yra parengusi ypač informatyvią masterklasę “Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle“, kur ji dalinasi naudinga informacija apie tai, kaip komunikuoti, į ką atkreipti dėmesį ir kaip auditoriją paversti lojaliais klientais.

Kaip šiandien Jus atranda dauguma klientų ir kaip didinat savo žinomumą?

Justė: Pagrindiniai mano klientai pagrinde ateina per Google, bet truputį pasitelkus į pagalbą Instagram ir influencerius, iškart jaučiamas užsakymų padidėjimas.

 

Greta: mano pagrindinė komunikacijos  ir klientų pritraukimo platforma yra Instagramas, dar nedrąsiai bet po truputi komunikuoju ir per LinkedIn. Pritraukti daugiau sekėjų ir didinti žinomumą padeda kuriamas aktualus turinys kiekvienam žmogui, kaip keleivių teisės, oro uosto mokesčiai ir pan. kurių dauguma žmonių tiesiog nežino, arba ta informacija nėra garsiai skelbiama.

Kai tavo turiniu dalijasi kiti, žinomesni profiliai, arba kolaboracijos su didesniais blogeriais taip pat didina žinomumą. Per parą yra buvę net 700 naujų sekėjų!

Indre, kokio tipo turinys šiuo metu padeda pritraukti klientus? Konkursai, kolaboracijos, patarimai, asmeniškumas?

Indrė: Geros, vertingos informacijos negailėjimas ir dalijimasis. Galvokite apie tokį turinį, kuris teiktų žmogui naudą netgi tada, kada jis jūsų produkto neperka. Nes po kurio laiko atsiranda pasitikėjimas jūsų prekiniu ženklu ir tada žmogus iš jūsų mieliau perka.

Vertė nėra lygu patarimai, išsirinkite sau tinkamą turinio formą, būkite unikalūs, nekopijuokite konkurentų, padarykite tai ko nedaro jūsų konkurentai.

Socialinių tinklų ir rinkodaros specialistė Indrė Širkienė gomama podcastas
Indrė Širkienė nuotrauka

Kaip žiūrite į konkurenciją ir kaip stengiatės išsiskirti iš kitų?

Justė: Konkurencija buvo daug didesnė nei maniau, todėl stengiausi savo klientam pasiūlyti tai ko dar nėra Lietuvoje ir kainas daryt konkurencingas, taip pat plėčiau asortimentą, ne tik vaikų baldai, dekoracijos, kilimai ir pan. Yra mintis plėstis iki to ko aplamai reikia vaikui. Pagrindinis principas – pasiūlyti tą ko neturi konkurentai.

Kaip bandot derinti verslą ir visas savo veiklas su šeima? Gal galite pasidalinti kokiais patarimais?

Justė: Nepavyksta, pradžioje bandai darbuotis kai vaikai miega. Dabar darbus atlieku miego sąskaita, būnu ir be makiažo ir be pusryčių. Gelbėja darželis. Ypač sunku kai vaikai suserga ir griūna planai. Visada kažką aukoju,  kenčia arba darbas arba vaikai.

Greta: Suderinti neišeina, kenčia vienas arba kitas. Surasti balanso nepavyksta, daug ką darau miego sąskaita. Savaitgalius ir laisvalaikį paaukoju vardan to ką darau. 

Gal ir Tu svajoji dalintis savo žiniomis Instagrame, konsultuoti kitus, o gal įkurti nuosavą verslą? Prisijunk prie Gomama bendruomenės jau dabar, pasilabink su Greta, Juste bei Indre, mokykis ir aukime kartu! 

Gomama platformoje tavęs laukia ypač praktiškos ir naudingos masterklasės apie verslą nuo A iki Z, koučingo sesijos su ekspertais, narių susitikimai bei daug naudingų patarimų ir palaikymo iš kitų narių.  

Nori pradėti? Patarimai Tau
Gomama podcastas pinterest

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.