AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 44: Kaip sėkmingai auginti savo prekinį ženklą grožio srityje? su makiažo meistre ir SKINLOVERS kosmetikos įkūrėja Olesia Žuravliova

APIE OLESIA

Olesia Ž

„Kai Tu pradedi gilintis į individualumą, tai atsiranda kartu ir sėkmė, nes Tu tuomet sugebi pasiekti kiekvieno širdį.“

OLESIA ŽURAVLIOVA

Olesia Žuravliova – viena žymiausių makiažo meistrių Lietuvoje. Makiažo ir įvaizdžio mokyklų Baltijos šalyse įkūrėja, dviejų makiažo knygų autorė ir SKINLOVERS natūralios kosmetikos brendo įkūrėja. Olesia buvo viena pirmųjų grožio specialisčių Lietuvoje, pradėjusi vesti makiažo paskaitas ir populiarinti savo asmeninį brendą, tad šioje srityje ji per 15 metų yra sukaupusi tikrai labai daug patirties. 

Ką turi žinoti kiekvienas pradedantysis grožio meistras, kaip užsiauginti savo klientus, auditoriją ir išpopuliarėti. Taip pat, kokias klaidas dažniausiai mato darant kitus grožio meistrus ir ką ji pati darytų kitaip, jei būtų tokia galimybė.

Apie visai tai kalbuosi su Olesia Žuravliova , kuri yta viena žymiausių makiažo meistrių Lietuvoje. Makiažo ir įvaizdžio mokyklų Baltijos šalyse įkūrėja, dviejų makiažo knygų autorė ir SKINLOVERS natūralios kosmetikos brendo įkūrėja. 

Šiame epizode išgirsi:

(02:18) Apie Olesia ir jos veiklą.

(03.17) Kaip atrodė Olesios kelias iki to, kur ji yra dabar?

(07:41) Kaip Olesia atrado pirmi klientai? 

(13:44) Kada Olesia suprato, kad laikas atidaryti savo studiją?

(19:06) Apie Olesios knygos išleidimą. 

(23:27) Kada Olesia pradėjo naudoti socialinius tinklus savo asmeniniam prekiniam ženklui viešinti?

(29:39) Ką Olesia pataria grožio meistrams, jog pasiekti daugiau klientų?

(34:05) Apie naujų darbuotojų priėmimą ir pasitikėjimo kūrimą.

(37:41) Kokias klaidas dažniausiai daro grožio meistrai?

(42:10) Ką Olesia sau patartų, jei galėtų atsukti laiką atgal?

(44:22) Kokius produktus rekomenduoja Olesia toms, kurios skuba, bet nori atrodyti gražiai kiekvieną dieną?

Nuo ko pradėti?

Pirmas dalykas, ką aš labai dažnai pastebiu, kad grožio meistrai baigia mokymus ir randa daug priežasčių kodėl nepasitreniruoti. Treniruotės – labai svarbus dalykas, jeigu Tu atėjai į tą sritį, tai reiškia, kad Tau ji tikrai labai patinka. Kitaip tariant, jei Tau ji patinka, tuomet ir atrasi laiko treniravimuisi. Jeigu Tavęs tai neveža, Tu ir neatrasi to laiko.

Tuomet, natūralu susidėlioti savo viziją, bent jau pirminį planą. Reikėtų pasidaryti portfolio. Tada, sekantis žingsnis – rasti vietą, kurioje aš galėčiau teikti tas paslaugas.

Be to, surasti daugiau bendraminčių. Kaip pavyzdžiui, fotografų, stilistų, grimerių. Kur tik gali kurtis kontaktus. Step by step, Tau tai atneša po vieną, po antrą klientą. Kito kelio tiesiog nėra.

Be abejonės, prie viso to, dar socialiniai tinklai, kurie būtų kaip Tavo vizitinė kortelė. Nesvarbu, kad juose nebūtų pilna kažkokių darbų, bet svarbu, kad bus tas bagažas. 

Galiausiai, daug domėtis ta sritimi. Manau, kad mokantis kiekvieną kartą ateina vis naujų sprendimų, kažkokių idėjų Tavo sričiai. Tiesiog nesustoti baigus kažkokius mokymus, nesustoti vėl keliauti. 

Kokias klaidas dažniausiai daro grožio meistrai?

Pirmas dalykas, kad labai mes greitai norime visko pasiekti. Aš sutinku, kad mes turime tikslingai judėti ir dabartinė karta šiek tiek kitaip žvelgia į visą pasaulį. Tik ištikrųjų yra svarbu atsisėsti ant žemės ir suprasti, kad ne Tu esi vienas karalius ir taip greit viskas nepasigamina. Reikia įdėti dar pastangų ir pabūti viskuo.

Antras dalykas, norisi greitai uždirbti. Kaip pavyzdys, iškelia kainas, pažiūri į šalia esančius kolegas, kokias kainas jie ima. Tai neatitinka visiškai kainodara. 

Taip pat, sustoja tobulėti, tas mane labiausiai liūdina. Dabar yra galimybė žiūrėti YouTube, kiek daug ten makiažo žinomų meistrų, kurie išleidę savo kosmetikos linijas ir jie dalinasi nemokamai ta informacija – Tu tik griebk ir mokykis. 

Dar vienas punktas – daryti taip, kaip daro visi kiti. Na pamatau kažkokį kelią, kaip kitas žmogus pasiekė tai ir bandau atkartoti. Jie neatsigrežia į save, neatsigrežia į savo stipriąsias puses. 

Svarbu paminėti ir makiažo šablonus. Tu turi turėti savo individualumą ir nebijoti jį atskleisti. Dažnai lengviau yra išmokti kelis punktus ir juos atkartoti, nei gilintis į kiekvieno kliento skirtingą situaciją. Kai Tu pradedi gilintis į individualumą, tai atsiranda kartu ir sėkmė, nes Tu pasiekei kiekvieno širdį.

Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Facebook socialinį tinklą ir sukurti sėkmingas reklamas? 

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su reklamos eksperte Karolina Slovcovaite kaip paruošti sėkmingas Facebook reklamas. Peržiūrėjusi kursą iškart pamatysi rezultatus pasitelkus specialistės patarimus!

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.