AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 12: Maisto marketingo subtilybės ir patarimai su Natalija Kurganove

APIE nataliją

Natalija Kurganove magicmint birzu duona gomama podcastas

“Jei turi gerą produktą reikia eiti ir versti kalnus!"

Natalija Kurganovė

 

Natalija – mama, žinoma rinkodaros specialistė ir Biržų duona marketingo ir inovacijų skyriaus vadovė. 

Šalia savo kaip vadovės rolės, Natalija yra maisto tinklaraštininkė bei fotografė, kurianti gastro turinį įvairiems prekės ženklams.

Su Natalija šnekamės, ką reikia žinoti apie maisto marketingą? Kaip sėkmingai įvesti naują produktą į rinką? Kaip kurti ilgalaikę vertę ir santykį su vartotoju?
 

Pokalbio metu sužinosi apie itin įdomų Natalijos karjeros kelią bei išgirsi vertingų patarimų!

Šiame epizode išgirsi:

(02:56) Apie Natalijos veiklą

(19:28) Kaip sėkmingai įvesti naują produktą į rinką?

(27:05) Į kokias pasiteisinusias priemones Natalija būtų investavus anksčiau?

(30:02) Kaip atrasti pirmus klientus?

(34:18) Kaip Natalija žiūri į konkurenciją ir su ja kovoja?

Natalija, papasakok apie save ir kokia veikla užsiėmi?

Esu Biržų duona marketingo ir inovacijų skyriaus vadovė. Šis darbas apima įmonės strateginių krypčių, įvaizdžio, prekės ženklų komunikaciją, pakuočių dizainus, naujų produktų kūrimą, inovatyvių sprendimų diegimą.

Šiuo metu turiu savo tinklaraštį, daugiau kulinarinį. Jame dalinuosi ne tik receptais bet ir informacija apie fotografiją, marketingą, buitį. Bendrai tai laisvalaikio saviraiškos būdas. Taip pat fotografuoju maistą, tai mano antrasis hobis. Kuriu gastronominį turinį įvairiems klientams ir skirtingiems prekių ženklams.

Papasakok apie sėkmingiausius projektus.

Labai svarbu žinoti kuo matuojama sėkmė, kiekvienam tai reiškia skirtingus dalykus. Man sėkmė yra mūsų klientų lojalumas. Biržų duonoje darome ne “čia ir dabar” , o fokusuojamės į ateitį ir tas iš tiesų atsiperka. Tikriausiai sėkmingiausias pastarasis projektas Biržų duonoje būtų linija be gliuteno.

Kaip sėkmingai įvesti naują produktą į rinką?

Na vieno recepto nėra, kuris veiktų visiems ir visur. Ką visuomet rekomenduoju, tai paleisti nepabaigtą gaminį. Kaip perfekcionistui tai sunku, bet reikia į rinką paleisti pusgaminį ir jį testuoti. Bendrauti su klientais, prašyti draugų pagalbos ir žiūrėti kaip reaguoja žmonės. Mano patarimas yra žinoti dėl ko tai darai – ką kuri ir kam tai kuri. Taip pat ką aš stengiuosi daryti, tai pagalvoti apie visą vartotojo kelionę iki produkto įsigyjimo. Mano filosofija yra tokia, jog geriausia ivesticija yra į gerą ir kokybišką produktą. 

Į kokias pasiteisinusias priemones būtum investavus anksčiau?

Sunku pasakyti, daugiausiai komunikuojame socialinėje medijoje ir investuojame ne į reklamą, o į kokybišką turinį –  nuotraukų ir tekstų kokybę, unikalumą. Kiekvienas žodis yra labai gerai apgalvotas. Dėmesys vizualui ir turiniui yra vienas iš labiausiai pasiteisinusių priemonių. Reikia bandyti, testuoti ir žiūrėti. 

Kaip atrasti pirmus klientus?

Ieškoti draugų ir pažįstamų! Nuo nulio pradėti sunku, todėl reikia bendrauti ir kalbėti. Mes, lietuvės moterys, esam ypatingai kuklios. Reikia peržengti per save ir siūlyti viską, pradžiai, manau, nemokamai. Jei tai maistas, ragavimas yra pati geriausia reklama. Reikia duoti ragauti, kalbėti, vaišintis ir nebijoti kreiptis pagalbos.

Taip pat labai svarbu kuriant negalvoti skanu ar neskanu. Tokio dalyko išvis negali būti. Tai yra geras arba blogas produktas. Jei turi gerą produktą reikia eiti ir versti kalnus!

Kaip žiūri į konkurenciją ir su ja kovoji?

Man konkurencija yra labai gera paspirtis ir motyvacija, o pakariauti galima savo unikalumu ir charizma. Reikia kalbėtis su savimi ir įsivaizduoti, jog tą produktą kuri ir komunikuoji sau, su didžiule meile. Turi labai gerai suprasti savo klientą ir mylėt savo veiklą. 

Mes esame unikalūs, visada kuriame ką nors įdomesnio ir mąstome drąsiau, dėl to neretai mus kopijuoja. Iš pradžių tai buvo skausminga, bet vieną dieną požiūris pasikeitė. Pradėjau į tai žiūrėti lyg tai didžiausias komplimentas man. Jei konkurentas mane kopijuoja, vadinasi aš kažką darau labai gerai. Svarbiausia į konkurenciją žiūrėti sveikai ir stipriai į ją nesifokusuoti.

Kokie asmeninio prekinio ženklo populiarinimo kanalai veikia?

Geriausias dalykas yra būti savimi ir tokiu, kokiu esi. 

”Svarbu nepamiršti ką tu veiki ir ieškoti savo unikalaus kelio."

Ką pakeistum savo gyvenime jei galėtum atsukti laiką atgal?

Nesukti to laiko atgal. Aš esu dėkinga visoms klaidoms. Visa tai yra kas suformavo tai, kas aš esu šiandien. Nieko nekeisčiau savo gyvenime, tik judėčiau pirmyn.

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.