“Prieš penkioliką metų, kai jau turėjau rankose niekam nereikalingą Verslo vadybos magistro diplomą, kažkas įteikė man neįkainuojamą dovaną – atrasti interjero dizainą! Veikla – kuri kiekvieną mielą dieną vis daugiau įkvėpia kurti, veikti ir tobulėti, planuoti laiką pagal savo ir šeimos poreikius.
Per penkioliką įvairiausių interjerų projektavimo metų buvo visko, pakilimų ir nuopolių, vienas po kito mūsų šeimoje gimė keturi vaikai.
Supratau, kad lengvai atskirti šeimos ir mylimos profesijos nepavyks, ir kažkas turėtų gerokai nukentėti… Todėl nusprendžiau pabandyti apjungti viską į vieną veiksmą: integruoti darbą į kasdienį gyvenimą, o vaikus į darbo procesus.
Taip atradau laisvę būti ten, kur noriu ir daryti tai, kas atneša daug laimės. Atsirado mano studija – erdvė, kur galėjau kurti, bendrauti su užsakovais, kur mano vaikai jaučiasi, kaip namie. Vaikai niekada nelankė darželio, o darbo diena niekada nesibaigdavo 18.00 val vakare, tačiau visada galėjau rasti laiko lankyti su jais burelius, sportuoti, praleisti laiką kartu tada, kai norime mes ir reikia mums:) Tai nėra labai lengva, tačiau veikla, kuri įkvepia kasdien, nuolatinės balanso tarp savęs, šeimos ir karjeros paieškos, priimta atsakomybė už savo pasirinkimus ir veiksmus suteikia kažkokių “supergaliu” ir motyvuoja kiekvieną mielą dieną padaryti dar vieną mažą žingsnelį savo svajonių link!”
(03:14) Apie Anos veiklą.
(07:06) Kada Ana sugalvojo tapti interjero dizainere?
(12:48) Kaip Ana nusprendė pradėti mokytis interjero?
(20:55) Kaip įsikūrė AD Interjerai.
(29:51) Apie socialinius tinklus ir jų naudą.
(55:46) Apie Anos rutiną.
(59:02) Anos patarimas.

Kaip atsirado Tavo Instagram profilis? Ar tai padeda pritraukti kientų?
Iš tikrųjų viskas prasidėjo prieš 2,5 metų ir prasidėjo nuo mano draugės, kuri man pasiūlė ateiti į Instagram. Aš labai ilgai atsikalbinėjau, nes tuo metu jau turėjau keturis vaikus ir man Instagram atrodė kosmosas. Galvojau, ką aš ten kelsiu, bet ji mane įkalbėjo. Kadangi draugė buvo fotogtrafė, mes sutarėm, kad kelis mėnesius aš pabandysiu. Iš pradžių buvau labai prieš nusistačius, stories išvis buvo tamsus miškas, bet kai tik pradėjau, gavosi, kad labai nemažai užsakymų iš ten gavau.
Pradžiai kėliau baigtų projektų nuotraukas, nerašiau jokių tekstų, tačiau tada pradėjau sulaukti vis daugiau klausimų kaip kas daroma. Ir tas feedback’as taip įkvepė, kad aš pradėjau rašyti apie interjerą. Tai Instagram padėjo patikėti savimi, nes tu gauni labai daug įvertinimo kai jo nesitiki.

Kokia informacija daliniesi Instagram'e? Kodėl ir koks turinys pastebėjai, jog labiausiai tau pasiteisina?
Pastebėjau, kad daugiausiai reakcijų sulaukia vaikai, nes taip, mane seka dėl interjero, bet nelike’insi išvien sofų. O vaikai kaip ir prašosi natūraliai būti palike’inti ir taip gaunasi, kad daugiausiai reakcijų iš sekėjų sulaukiu kai būna vaikai. Plius, aš supratau, kad tai yra pramoginis socialinis tinklas ir ten neturi kiekvieną dieną duoti labai daug naudos ar sausos informacijos.
Tai visvien yra pramoga ir aš pradėjau dėti daugiau asmeninių dalykų, minčių apie gyvenimą, savo pamąstymus ir supratau, kad žmonėms ir tai labai patinka.


Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą savo verslui ir tikslams? Suprasti, kaip tikslingai dalintis informacija, kokią informaciją ir kaip pritraukti daugiau sekėjų?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Kursą peržiūrėjusios mamos jau dabar džiaugiasi rezultatais, tad kodėl neišbandžius?
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.