APIE AIDĄ

“Jei gali, nedaryk, nes tai yra be proto sunku. Bet daryk, jei tikrai labai labai nori padėti kitiems.”
AIDA RAFANAVIČĖ
Aida Rafanavičė – Tauri Look biuro stiliaus rūbus moterims kuriančio prekinio ženklo vadovė ir kūrėja. Nepabūgusi fakto, kad drabužius kuriančių moterų Lietuvoje yra tikrai labai daug, Aida su kolege atrado nišą ir prieš penkeris metus sėkmingai joje įsitvirtino.
Kaip atrodė pirma Tauri Look kolekcija, kiek modelių vienetų buvo pasigaminta, kaip pavyko rasti tiekėjus, ir pasinaudojant skirtingus marketingo kanalus pritraukti klientus.
Apie visai tai kalbuosi su Aida Rafanaviče, kuri yra Tauri Look biuro stiliaus rūbus moterims kuriančio prekinio ženklo vadovė ir kūrėja.
(01:24) Apie Aidą ir jos veiklą.
(04.57) Ar Aida turėjo kažką bendro su rūbais iš anksčiau?
(06:38) Ar Aidai nebuvo baisu pradėti drabužių verslą, kuomet šioje srityje tiek daug konkurencijos?
(9:37) Kada atėjo supratimas, kad Tauri look jau tapo verslu?
(12:01) Apie drabužių kūrimo strategiją, kurią naudojo Aida.
(14:11) Ar per Tauri Look egzistavimą dažnai keitėsi tiekėjai, darbuotojai?
(16:56) Kaip Tauri Look viskas atrodė iš marketinginės pusės? Kas labiausiai pasiteisino?
(26:02) Kada Tauri Look atsirado Instagram paskyra?
(27:23) Ar teko Aidai susidurti su negatyviais komentarais prieš keičiant veiklą?
(31:03) Apie laiko paskirstymą darbui būnant mama.
(37:18) Ką Aida patartų toms, kurios nori užsiimti panašia veikla?
(40:34) Apie Tauri Look planus užsienyje.

Kaip Tauri Look viskas atrodė iš marketinginės pusės? Kas labiausiai pasiteisino?
Finansiškai čia ir dabar aišku atsiperka Facebook reklama. Tai labai aiškiai, kad idėjai šią savaitę 500 eur ir jau tą pačią savaitę matai, kad ta suma į apyvartą jau įkritusi.
Kiti yra daugiau tokie ilgalaikiai, kurie labiau skirti didinti žinomumą. Tie patys straipsniai, kuriuos mes patys ir su specialistų pagalbą rašome. Taip pat, influenceriai.
Aš pati daug kur stengiuosi būti viešai ir turbūt nemaža dalis, jeigu taip procentaliai žiūrėti, dar yra iš mano kontaktų sąrašo. Tai yra vedant mokymus, iki motinystės aš visada būdavau su Tauri rūbais auditorijoje ir dažniausiai atsirasdavo, kad moterys tyliai aptarinėja ir paklausia apie suknelę, kurią vilkiu ir iš kur ji. Tada, pradėjo matyti, sekti mane. Tai tikrai turiu nemažai mokymo dalyvių, kurios vilki Tauri rūbus.
Iš lūpų į lūpas ar savi kontaktai, kurie kuo labiau atitinka tavo sektorių yra ilgalaikė ir lojali partnerystė.
Jeigu žiūrėti iš pajamų pusės, tai IT mūsų vis taip pasidžiaugia, kad pas jus taip nuosekliai ir vienodai iš visur. Tai reiškia, kad mes turime vienodą dalį iš socialinių tinklų, kiek perka klientų, iš to, kad jie tiesiogiai jau žinodami veda Tauri Look internetinę parduotuvę ir vienoda dalis, kurie mus suranda per Google.
Tai vis tik, reikia nuolat nuosekliai daryti per skirtingus kanalus ir tada, visa tai suplaukia į tas pajamas ir pelną, kurio norime.

Kokį patarimą duotum toms, kurios nori kurti panašų verslą?
Man visada nepatinka, kadangi mėgstu klausyti įvairius podcastus, kuomet žmonių juose paklausia, nesvarbu kokioje srityje yra, kad jeigu gali nedaryti, tai nedaryk. Tai man kažkaip banaliai skamba, kad tie žmonės, kurie yra sėkmingi ir taip šneka.
Vis dėlto, aš atsakyčiau taip pat, kad jei gali nedaryti, tai nedaryk, nes tai yra sunku ir reikalauja daug pastangų. Tačiau, jei jauti, kad tą tikrai labai nori daryti ne dėl to, kad kažkas kuria ir aš galiu dar gražiau sukurti, bet jei yra taip, kad aš, kaip pavyzdžiui, einu gatve ir nuolat matau, kad aš nuolat nurenginėju aprenginėju žmones.
Tai jei nuolat tuo gyveni ir kaifuoji nuo to, tuomet tikrai daryk ir jokios kliūtys Tavęs nesustabdys.
Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Facebook socialinį tinklą ir sukurti sėkmingas reklamas?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su reklamos eksperte Karolina Slovcovaite kaip paruošti sėkmingas Facebook reklamas. Peržiūrėjusi kursą iškart pamatysi rezultatus pasitelkus specialistės patarimus!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.