APIE VAIVĄ

"Norint padaryti gerai, niekada nereikia taupyti, nes ten kur pataupome, ten reikia susimokėti dvigubai."
Vaiva Mažonė
Vaiva Mažonė – architektė, mama, Casa Azul apartamentų Vilniuje ir Bōheme House butikinio viešbučio Kaune įkūrėja. Prieš tris metus besilaukiant pirmagimės Vaiva su vyru nusprendė imtis aviantiūros ir prikelti gyvenimui seną Kauno pastatą – ko pasekoje gimė viešbutis, restoranas, kavinė, kino teatras ir kūrybinės erdvės darbui bei projektams.
Kaip keitėsi projekto vizija bei su kokiais sunkumais jiems teko susidurti. Taip pat, Vaiva pasidalino savo sėkmės “receptu”, kuris padėjo pritraukti organinius sekėjus socialiniuose tinkluose bei pirmuosius klientus dar net neatsidarius viešbučio.
Apie visai tai kalbuosi su Vaiva Mažone, kuri yra architektė mama, Casa Azul apartamentų Vilniuje ir Bōheme House butikinio viešbučio Kaune įkūrėja.
(03:22) Apie Vaivą ir jos veiklą.
(06.17) Kaip kilo idėja sukurti Boheme House?
(09:40) Kas padeda Vaivai vystyti verslą?
(14:37) Kokias vertingas pamokas Vaiva atsinešė iš kitų verslų?
(17:56) Apie Boheme House sklaidą.
(27:58) Kas buvo sunkiausia kuriant Boheme House, kokias klaidas, pamokas praėjo Vaiva?
(29:31) Kas sutrukdė Boheme House atidaryti anksčiau?
(32:33) Kokios investicijos labiausiai pasiteisino?
(35:18) Vaivos patarimai svajojantiems apie panašų verslą.

Ar prieš pasileidžiant viešbutį turėjote planą kaip viskas atrodys, kaip pritrauksite viešumo, sekėjų socialiniuose tinkluose?
Tai kalbant apie Instagram ir Facebook, juos pradėjome ganėtinai anksti – dar pradinėje statybų stadijoje, kai užsimezgė koncepcija. Sąmoningai kėlėme proceso nuotraukas, istorijas ir taip organiškai rinkosi publika. Pačius pirmus atidarymo mėnesius stebėjome, be jokių reklamų pirkimo, mums labai buvo įdomu, koks organiškai ateis tas klientas. Kaip ir bet kokiam verslui yra labai svarbu įsivertinti kas yra tavo tikrasis klientas, nes negali patikti visiems. Turi turėti tą išskirtinumą, turi žinoti kas tavęs klausosi, kas pas tave nori ateiti. Aš sakyčiau, kad visai tas dalykas padėjo, nes pagal mūsų siūlomą turinį susirinko žmonių grupė, pradžiai pakankamai užtektina. Taip pat, pora tūkstančių sekėjų, iš kurių labai gerai išsigryninome kas yra tas tikrasis klientas. Tai aš labai džiaugiuosi ta pradine organika, nes jei pradžioje būtume labai ‘boost‘inę’ reklamomis, tai šiek tiek išsikreiptų visas vaizdas to kliento.

Kas buvo sunkiausia su Boheme House, kokias pamokas, klaidas praėjote?
Iš tikrųjų, su kiekvienu projektu pasimokau, kad nereikia taupyti. Norint padaryti gerai – nereikia taupyti niekada, nes kiekviena vieta ten kur pataupom, ten reikia susimokėti dvigubai. Čia kalbant apie bet ką: įrengimus, fotosesijas, website paslaugas, darbuotojus. Jeigu tas brandas yra apie kokybę, o ne apie masinį produktą. Dėl to, labai svarbu atskirti, nes mes esame ne masinis produktas ir teikiantis individualias paslaugas, tai mums labai svarbu kokybė. Jeigu, tai būtų masinis produktas, tai būtų truputį kitaip. Taigi, pagrindinė pamoka – nepataupyti.
Žinoma, labai daug dalykų yra ko pasimokyti, bet iš visų kitų verslų – viešbutis emociškai ir visaip kitaip, buvo sunkesnis, gal dėl to, kad labai daug širdies ir laiko yra įdėta.


Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.