fbpx

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori.

Ep. 37: Kaip dar neatsidarius pritraukti sekėjus? Su Boheme House boutique hotel įkūrėja Vaiva Mažone

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE VAIVĄ

Vaiva Mazone Boheme House

"Norint padaryti gerai, niekada nereikia taupyti, nes ten kur pataupome, ten reikia susimokėti dvigubai."

Vaiva Mažonė

Vaiva Mažonė – architektė, mama, Casa Azul apartamentų Vilniuje  ir Bōheme House butikinio viešbučio Kaune įkūrėja. Prieš tris metus besilaukiant pirmagimės Vaiva su vyru nusprendė imtis aviantiūros ir prikelti gyvenimui seną Kauno pastatą – ko pasekoje gimė viešbutis, restoranas, kavinė, kino teatras ir kūrybinės erdvės darbui bei projektams.

Kaip keitėsi projekto vizija bei su kokiais sunkumais jiems teko susidurti. Taip pat, Vaiva pasidalino savo sėkmės “receptu”, kuris padėjo pritraukti organinius sekėjus socialiniuose tinkluose bei pirmuosius klientus dar net neatsidarius viešbučio.

Apie visai tai kalbuosi su Vaiva Mažone, kuri yra architektė mama, Casa Azul apartamentų Vilniuje  ir Bōheme House butikinio viešbučio Kaune įkūrėja.

Šiame epizode išgirsi:

(03:22) Apie Vaivą ir jos veiklą.

(06.17) Kaip kilo idėja sukurti Boheme House?

(09:40) Kas padeda Vaivai vystyti verslą?

(14:37) Kokias vertingas pamokas Vaiva atsinešė iš kitų verslų?

(17:56) Apie Boheme House sklaidą.

(27:58) Kas buvo sunkiausia kuriant Boheme House, kokias klaidas, pamokas praėjo Vaiva?

(29:31) Kas sutrukdė Boheme House atidaryti anksčiau?

(32:33) Kokios investicijos labiausiai pasiteisino?

(35:18) Vaivos patarimai svajojantiems apie panašų verslą.

Ar prieš pasileidžiant viešbutį turėjote planą kaip viskas atrodys, kaip pritrauksite viešumo, sekėjų socialiniuose tinkluose?

Tai kalbant apie Instagram ir Facebook, juos pradėjome ganėtinai anksti – dar pradinėje statybų stadijoje, kai užsimezgė koncepcija. Sąmoningai kėlėme proceso nuotraukas, istorijas ir taip organiškai rinkosi publika. Pačius pirmus atidarymo mėnesius stebėjome, be jokių reklamų pirkimo, mums labai buvo įdomu, koks organiškai ateis tas klientas. Kaip ir bet kokiam verslui yra labai svarbu įsivertinti kas yra tavo tikrasis klientas, nes negali patikti visiems. Turi turėti tą išskirtinumą, turi žinoti kas tavęs klausosi, kas pas tave nori ateiti. Aš sakyčiau, kad visai tas dalykas padėjo, nes pagal mūsų siūlomą turinį susirinko žmonių grupė, pradžiai pakankamai užtektina. Taip pat,  pora tūkstančių sekėjų, iš kurių labai gerai išsigryninome kas yra tas tikrasis klientas. Tai aš labai džiaugiuosi ta pradine organika, nes jei pradžioje būtume labai ‘boost‘inę’ reklamomis, tai šiek tiek išsikreiptų visas vaizdas to kliento.

Kas buvo sunkiausia su Boheme House, kokias pamokas, klaidas praėjote?

Iš tikrųjų, su kiekvienu projektu pasimokau, kad nereikia taupyti. Norint padaryti gerai – nereikia taupyti niekada, nes kiekviena vieta ten kur pataupom, ten reikia susimokėti dvigubai. Čia kalbant apie bet ką: įrengimus, fotosesijas, website paslaugas, darbuotojus. Jeigu tas brandas yra apie kokybę, o ne apie masinį produktą. Dėl to, labai svarbu atskirti, nes mes esame ne masinis produktas ir teikiantis individualias paslaugas, tai mums labai svarbu kokybė. Jeigu, tai būtų masinis produktas, tai būtų truputį kitaip. Taigi, pagrindinė pamoka – nepataupyti.

Žinoma, labai daug dalykų yra ko pasimokyti, bet iš visų kitų verslų –  viešbutis emociškai ir visaip kitaip, buvo sunkesnis, gal dėl to, kad labai daug širdies ir laiko yra įdėta.

Boheme House 1
Boheme House 2

Norėtum ir Tu geriau išnaudoti Instagram’ą ir suburti savo bendruomenę? 

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su Indre Širkiene, rinkodaros ir Instagram specialiste, apie tai kaip parduoti Instagrame. Sužinok, kaip sėkmingai startuoti ir sulaukti matomumo!

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.