fbpx

AR ESI PASIRUOŠUSI SĖKMINGAM VERSLUI ir visoms galimybėms?

Atlik nemokamą 3 min testą ir gauk veiksmų planą iškart!

Ep. 72: Kokiems verslams reikėtų susimąstyti apie savo produktų saugą? Su “Sertikos” direktore Ingrida Kusiene

APIE Ingridą

"Sertikos" direktore Ingrida Kusiene

"Versle reikalingas win-win santykis. Laimėti turi visos su įmone susijusios šalys "

Ingrida Kusienė

Ingrida Kusienė – 2 dukrų mama ir “Sertikos” vadovė, nuo 2011m. padedanti  įmonėms įteisinti elektroninius gaminius, atlikti saugos bandymus ir techninės bylos vertinimus. Ingridos verslas tikrai ne tradicinis ir reikalaujantis daug techninių žinių, tačiau pokalbį verta išgirsti daugumai, kad suprastumėm, kokia aktuali yra ši produktų saugos tema.

Su Ingrida kalbamės apie tai, kaip ji prieš daugiau nei 10m. perėmė minuse esantį verslą, kas jai padėjo jį “prikelti” ir kaip keitėsi marketingo kanalai per visus šiuos metus. Bei kas šiandien padeda pritraukti daugiau klientų ir didinti žinomumą. 

   Šiame epizode išgirsi:

(2:17) Apie Ingridą ir jos kelią.

(3:23) Apie “Sertikos” perėmimą

(11:44) Kaip “prikelti” įmonę iš minuso į pliusą?

(13:56) Kaip keitėsi marketingo ir žinomumo kanalai per visus šiuos metus? Kas pasiteisino labiausiai?

(18:17) Kaip suprasti, kokiam klientui reikia jūsų paslaugos?

(22:54) Kam verta kreiptis į “Sertiką”?

(33:00) Apie klientus ir konkurenciją Lietuvoje bei užsieny.

(37:33) Patarimai klausytojoms.

Kaip 'prikelti' įmonę iš minuso į pliusą?

Daug dirbome su internetine svetaine, nes šiandienos sertika.lt puslapis yra jau trečia versija. Pradėjome plačiau komunikuoti socialiniuose tinkluose, kad plėstumėme savo žinomumą – mūsų kanalai yra Linkedin ir Facebook. Čia didinome savo žinomumą ir plėtėme tam pačiam klientui paslaugų spektrą, t. y. su kiekvienu klientu bandėme suprasti, kiek dar jam galime padėti. 

Dar vienas svarbus dalykas buvo naujų paslaugų vystymas tose srityse, kur matėme, kad klientams kažko trūksta. Peržiūrėjome vertybes. Kiekvieną kartą susitikę su klientu aptariame, kad mums reikalingas santykis win-win – laimėti abiems šalims. Mums ypač svarbu, kad laimėtų visos su įmone susijusios šalys, ir tai , pastebime, jog mūsų klientai labai vertina (ir dėl to sugrįžta pas mus bei rekomenduoja kitiems).

Kaip keitėsi marketingo ir žinomumo kanalai per visus šiuos metus? Kas pasiteisino labiausiai?

Bandėme pradžioje “šaltus skambučius” – tarkim, padarome šimtą skambučių, gauname vieną klientą. Perskambinome keletą sektorių ir supratome, kad tai neveikia. 

Tada pradėjome išnaudoti rekomendacijas, t. y. jeigu klientas lieka patenkintas – paprašome rekomendacijų. Taip pat pasiūlome geresnę kainodarą tiems, kurie atveda naują klientą. 

Daug aktyviai klausėme savo aplinkos, kam ir kurioje vietoje ko reikia –  pastebėjome, kad klientai nesusitvarko techninės dokumentacijos ir kad jiems trūksta žinių, tada pasiūlėme paslaugą “techninės bylos ir trūkumų analizė“.

Mes duodame pridėtinę vertę, einame paskui klientą ir jo poreikius ir tada klientai sako: “Atsivešime ir savo partnerius, nes mums patinka, kaip jūs dirbate”. Aš manau, kad tai ir yra geriausias marketingo kanalas. 

Norėtum daugiau sužinoti kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su smeninių prekių ženklų vystymo ekspertę Dominyka Venciūte, kuriame sužinosi

kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą, kaip tiksliai iškomunikuoti savo stiprybes, kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti.

Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslo koučerė, kelių online verslų savininkė ir žaismingos dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims susikurti daugiau laisvės, realizuoti save ir tapti nepriklausomom!

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Dovilė Sinkė

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.