fbpx

Registruokis Back to Business renginių ciklui Vilniuje, Klaipėdoje ir Kaune, ir laimėk stipendiją savo verslo vystymui

Interviu su Gomama nare Joana Šauliene apie tinklaraščio ir skaitmeninės rinkodaros agentūros pradžią

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

APIE Joaną

joana-sauliene-tinklarastis-viskas-be-agentura-asteri

Viskas yra įmanoma, o kas atrodo neįmanoma, tiesiog užtrunka ilgiau.

Joana Šaulienė

Joana yra pardavimo ir marketingo vadovė vienoje kompanijoje, tačiau šios pareigos kol kas atostogauja. Su naujomis pagrindinėmis pareigomis – mama, ją aplankė įkvėpimas daryti tai, ką seniai norėjo, bet vis nedrįso.

Šiuo metu savo laiką dalina kelioms veikloms: motinystei, rašo tinklaraštį www.viskasbe.lt, kuriam įkvėpė su dukrytės gimimu susiję tam tikri gyvenimo įvykiai, ir vadovauja vasarą įkurtai skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Asteri“.

Papasakok, kaip pradėjai savo veiklą?

Visuomet kėliau sau tikslą, kad motinystės atostogų periodas bus laikas, kurį skirsiu savęs tobulinimui, realizavimui ir ieškojimams to, ką noriu veikti, kas teikia man malonumą. Išeidama atostogų, šiam laikotarpiui jau turėjau konkrečias idėjas, ką mokysiuosi, kur tobulėsiu. Skaitmeninė rinkodara visuomet buvo šalia mano pareigų, tai man be galo įdomi sritis.

Tinklaraščio planuose nebuvo, bet tuo gyvenimas ir žavus, kad idėjos ir galimybės mus aplanko netikėtai, tereikia jas pamatyti. 

Tinklaraštis man kaip hobis, saviraiškos priemonė (mėgstu rašyti), mūsų kasdienė virtuvė ir mitybos įpročiai dienoraščio pavidalu. Rašyti jį pradėjau ne dėl pačių smagiausių priežasčių – dėl dukrytę užklupusios alergijos visai puokštei tipinių maisto produktų, tuo metu tiesiog norėjosi pasidalinti užklupusiais iššūkiais, mitybos atradimais, rasti bendraminčių.

Kokių pasiūlymų turi šiandien?

Mano veiklos šiandien orientuotos į dvi sritis: Asteri, skaitmeninė rinkodara – esu stipri SEO (search engine optimisation), interneto svetainių pozicionavimo internete temomis, daug rašau (mano stichija: tekstai interneto svetainėms, socialiniams tinklams, tinklaraščiams, straipsniai spaudai). Interneto svetaines ne tik padedu iškelti į paieškų rezultatų top 10, bet galiu padėti nuo pat pirmojo žingsnio, t.y. svetainės idėjos ir sukūrimo. SEO projekto neatsiejama dalis yra ir socialiniai tinklai, tad taisyklingas pozicionavimas šiose medijose taip pat patenka į mano kasdienių darbų sąrašą klientams.

Tinklaraštyje viskasbe.lt – neseniai pristačiau paslaugą – maisto produktų krepšelio asistentą. Kuriu meniu idėjų gidus besirenkantiems mitybą be tam tikrų produktų grupių (pavyzdžiui, viskas be kiaušinio, pieno produktų, kviečių ar net gliuteno, sojos ir kt.). 

Asistento pagrindinė mintis – padėti susiformuoti naujus mitybos įpročius be vengiamų produktų, susidėti pilnavertį maisto produktų krepšelį iš naujo, susiplanuoti skanų ir įvairų meniu. Šiame gide visas mūsų kelias pilnavertės mitybos iš naujo link, daugiau nei 50 lapų atradimų iš virtuvės virtuvei (receptai, užkandžių idėjos, produktų idėjos, vertų dėmesio specializuotų sveikų produktų parduotuvių gidas, naudingos atmintinės ir pan.) 

Jei ne paslaptis, kaip galvoji plėsti savo veiklą?

Kol kas nedrįstu svajoti garsiai, ir kartu vos spėju suktis dabartinių idėjų ir veiklų sukūryje. Pirmasis tikslas – ant kojų pastatyta maisto produktų krepšelio asistento paslauga tinklaraštyje, šia tema turiu ir kelias webinarų idėjas, ir rimtesnio projekto (investicijų prasme) – paslaugos idėją mintyse.

Antrasis didelis tikslas – nuoseklus darbas ir agentūros „Asteri“ auginimas, tiek žinių ir kvalifikacijos auginimo prasme, tiek klientų rato auginimo, paslaugų krepšelio puoselėjimo, ir, svarbiausia, savo išskirtinumo kūrimo (turiu ne vieną idėją).

Kol kas abi šias veiklas vytau kaip hobį, užsiėmimą motinystės atostogų metu, savirealizacijos inkubatorių, tačiau tai, ką darau, man teikia didžiulį malonumą, tad nedrąsiai pasvajoju (reikėtų sakyti keliu tikslą), kad visa tai vieną dieną turi tapti pagrindiniu mano darbu.

Kuo gali būti naudinga kitoms?

Kas liečia paminėtas mano veiklos sritis, visuomet esu pasiekiama pasitarti, pakonsultuoti, įkvėpti, o gal net ir prisidėti konkrečiais darbais prie kitų bendruomenės narių projektų.

Iš tinklaraščio viskasbe.lt temų ir paslaugų krepšelio – visuomet esu pasiekiama kitoms mamoms, susidūrusioms su panašiais iššūkiais, pokalbiui prie kavos puodelio. Tai mano hobis ir dalelė šiandienių veiklų, tema, kuria visuomet mėgstu paplepėti ir apsikeisti gerąja patirtimi.

Kas patinka labiausiai Gomama bendruomenėje?

Bendruomenė bendraminčių, susiduriančių su panašiais iššūkiais – variklis veikti, nepasiduoti kai sunku, surasti įkvėpimo teigiamiuose pavyzdžiuose, spyris, kai nusvyra rankos ar pastebėtas, kad ir mažas pasiekimas veiklose ir to „paglostymas“, gražus žodis. 

Lygiai taip pat malonu pasidalinti patirtimi ir įkvėpti kitą. 

Tai turbūt pagrindinis atsakymas būtų – bendruomenė, o gretutinis – masterklasės, dalinimasis žiniomis, galimybė išgirsti daug gerų patirčių ir gauti žinių, kurios neabejotinai naudingos ir pritaikomos savose veiklose.

Kaip atrodo tavo, kaip dirbančios mamos tipinė diena?

Chaotiška ir kupina disciplinos viename. Kasdien, išskyrus sekmadienį, dieną pradedu 6:05. Turiu savo ryto ritualus stiklinei vandens, paskaityti spaudą, žinutes, laiškus ir su pirmu puodeliu kavos, kol dar miega dukrytė, imuosi darbų, kuriems reikia daugiausia susikaupimo (dažniausiai tai būna rašymas, kūrybiniai darbai). 

Kiekviena mano diena paprastai suplanuota kalendoriuje laiko intervalais ir užduočių prioritetais juose. Sudėtingiausi darbai vyksta anksti ryte ar dukros pietų miego metu, o tarp miegų vyksta buities dienos ritualų su darbų intarpais veiksmas. 

Visuomet turiu keletą savo valandų ir vakare.  Dienos metu – visas kylančias mintis ir idėjas fiksuoju telefono užrašinėje, kad vos tik turėdama minutę susikaupti prie konkrečios užduoties – turėčiau tą rinkinį teminių minčių. Mano telefono Notes – begalė katalogų, kur rūšiuojamos mintys pagal veiklą, klientą, būsimo straipsnio temą, projektą ir t.t.

Jeigu reikėtų apibendrinti savo dabartinę dieną, sakyčiau kiekvienoje mano dienoje labai daug disciplinos, visgi kai namuose yra mažas šeimos narys, ta disciplina tik padeda sumažinti chaoso, tačiau manau mamos pritars, tuo ir žavi veiklios mamos kasdienybė, išmokstame laiką vertinti kitaip, susidėlioti jį minučių tikslumu, o veikti greitai ir tikslingai.

Kur galima tave sekti?

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI pagrindinė vieta internete: www.asteri.lt . Čia reguliariai dalinuosi tinklaraščio straipsniais, naudingais besirūpinantiems savo interneto svetaine savarankiškai.

Tinklaraščio turinys randamas www.viskasbe.lt, kuriame daugiausia naudingos informacijos straipsnių pavidalu. Facebook yra viduriukas tarp tekstinio ir vaizdinio turinio pateikimo, o instagrame – daug video, užkulisių ir manęs pačios, kaip asmenybės.

Trumpi Klausimai

Juoda kava ar kava su pienu?

Juoda nesaldinta kava.

Geriausias pirkinys iki 50 eur

Pirma mintis šovusi į galvą – puodelis juodos kavos! Tiesiog dievinu kavą. Tobulas kvapas, skonis ir magiška akimirkos galia viename puodelyje. Šiuo metu labai laukiu vieno pirkinio, kuris, tikiu, kurį laiką užims šią poziciją. 

Esu užsakiusi knygą: This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See, Seth Godin. Turiu nuojautą, kad kurį laiką tai bus geriausias pirkinys.

Vieta, į kurią nekantrauji sugrįžti?

Graikija. Šalis, kuriai jaučiu sentimentus dar nuo 16-os. Taip jau gavosi, kad su šia šalimi mano šeimą labai daug kas sieja, turime ten ir šeimai priklausantį būstą, tad tai mūsų poilsio oazė.  Agentūros „Asteri“ pavadinimas irgi parinktas ne atsitikitinai – žodžio vertinys iš graikų kalbos – žvaigždė, o tai yra kiekvieno mano projekto galutinis tikslas, kad klientas po atliktų darbų taptų savotiška žvaigžde internete matomumo prasme.

Žmogus/ žmonės, kurie įkvepia tavo srityje?

Savo srityje stengiuosi neieškoti pavyzdžių, kad išlikčiau savimi. Gal keistai nuskambės, bet vadovaujuosi praktika, jeigu savo srityje aktyviai stebėsi kitus specialistus, žavėsiesi jų darbais, nori nenori jų dalelė atsiras tavo darbuose, gresia šalutinis poveikis supanašėti. 

Reikia pažinoti konkurentus, žinoma, bet mano profesija yra gana kūrybiška, vertinu unikalumą ir stengiuosi tokia išlikti. Tikrai nesusireikšminu, bet savo srityje save įkvėpiu būtent aš pati. Galiu įvardinti asmenybę, paskatinusią pirmiems žingsniams, suteikusią pirmąjį žinių krepšelį ir įkvėpusią savo, kaip veiklios ir daug pasiekusios mamos, geru pavyzdžiu – Evelina Biliūnaitė, dar žinoma, kaip „SEO mama“.

Reikia patarimo dėl skaitmeninės rinkodaros ar SEO ar trokšti sutikti daugiau įkvepiančių mamų, kaip Joana? Junkis prie GoMama bendruomenės ir dalinkimės patirtimi!

Joanos Patarimai
Gomama atsiliepimai interviu nare Joana Sauliene

apie mane

Dovilė Sinkė

Dovilė Sinkė

GoMama įkūrėja, verslininkė ir nuostabios dukrytės mama. Mane veža internetinio verslo plėtra - viskas, pradedant nuo idėjos išgryninimo iki tekstų optimizavimo, rinkodaros bei sistemų diegimo. Sėkmingai "pabėgusi" iš prestižinio darbo banke, siekiu padėti kitoms moterims realizuoti save, tobulėti bei susikurti nepaprastai sėkmingą veiklą.

Kas yra Go Mama?

verslios mamos bendruomene kursai susitikimai gomama

GoMama yra pati kiečiausia verslių mamų bendruomenė. Čia rasi stiprų kitų mamų paramos ratą, žinias ir svarbiausia – pradėsi judėti pirmyn savo tiklų link!

nemokamas testas

Ar esi pasiruošusi susikurti sėkmingą verslą?

Atlik 2 min nemokamą testą ir mes sukursime veiksmų planą, kuris padės atsirasti ten, kur nori. ⤵️

MASTERKLASĖS

Indre Sirkiene Instagram kursai gomama

Kaip parduoti Instagram socialiniame tinkle?

Rinkodaros ir socialinių tinklų ekspertė Indrė Širkienė išmokys, kaip susikurti tvarkingą ir informatyvų profilį, kad būtum atrasta, kokį turinį kurti norint pasiekti tikslinę auditoriją ir kaip padidinti pardavimus.

Taip pat, naujausios Instagram tendencijos, patarimai ir pavyzdžiai.

Dominyka Venciute gomama versli mama Linkedin asmeninis prekes zenklas

Kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?

Dr. Dominyka Venciūtė - asmeninio prekinio ženklo lyderė Lietuvoje ir ISM lektorė, išmokys Tave kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą.

Kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti: kas, kaip ir kada, praktiniai patarimai, geriausi pavyzdžiai ir įrankiai .

Karolina Slovcovaitė gomama kursai facebook reklama

Kaip pasiruošti sėkmingas Facebook reklamas?

Pats geriausias step-by-step gidas, kuriuo dalijasi Karolina Slovcovaitė - reklamos ekspertė, viena iš 10 Google čempionų Baltijos šalyse.

Sužinok, kodėl verta reklamuotis Facebook, kaip parinkti tinkamą reklamos tikslą, biudžetą, auditoriją ir formatą. Kur rasti įkvėpimo ir daugiau.

Dovilė Mikelėnienė kaip susikurti etsy

Kaip sukurti sėkmingą Etsy parduotuvę?

Sužinok, kaip sėkmingai parduoti produktus vienoje didžiausių pardavimo platformų Etsy.

Dovilė, Etsy rinkodaros specialistė, dalijasi geriausiais savo patarimais ir įžvalgomis kaip iškilti, padidinti pardavimus, kaip legalizuoti savo verslą ir kt.

Visas masterklases galėsi peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama nare.

Nori sužinoti daugiau apie Gomama narystę?

Čia rasi pačią kiečiausią lektorių bei mamų komandą, kurios mokosi kartu ir palaiko viena kitą. Tik įsivaizduok, kiek daug galėtum pasiekti turėdama prieigą prie geriausių verslo ir rinkodaros ekspertų, aukštos kokybės masterklasių ir privačių sesijų?

Nori sužinoti daugiau apie Gomama narystę?

Sužinok apie mūsų masterklases, sesijas su ekspertais, susitikimus ir kitus Gomama bendruomenės pranašumus, kainas bei tapk Gomama nare!