APIE Ingridą

"Versle reikalingas win-win santykis. Laimėti turi visos su įmone susijusios šalys "
Ingrida Kusienė
Ingrida Kusienė – 2 dukrų mama ir “Sertikos” vadovė, nuo 2011m. padedanti įmonėms įteisinti elektroninius gaminius, atlikti saugos bandymus ir techninės bylos vertinimus. Ingridos verslas tikrai ne tradicinis ir reikalaujantis daug techninių žinių, tačiau pokalbį verta išgirsti daugumai, kad suprastumėm, kokia aktuali yra ši produktų saugos tema.
Su Ingrida kalbamės apie tai, kaip ji prieš daugiau nei 10m. perėmė minuse esantį verslą, kas jai padėjo jį “prikelti” ir kaip keitėsi marketingo kanalai per visus šiuos metus. Bei kas šiandien padeda pritraukti daugiau klientų ir didinti žinomumą.
(2:17) Apie Ingridą ir jos kelią.
(3:23) Apie “Sertikos” perėmimą
(11:44) Kaip “prikelti” įmonę iš minuso į pliusą?
(13:56) Kaip keitėsi marketingo ir žinomumo kanalai per visus šiuos metus? Kas pasiteisino labiausiai?
(18:17) Kaip suprasti, kokiam klientui reikia jūsų paslaugos?
(22:54) Kam verta kreiptis į “Sertiką”?
(33:00) Apie klientus ir konkurenciją Lietuvoje bei užsieny.
(37:33) Patarimai klausytojoms.

Kaip 'prikelti' įmonę iš minuso į pliusą?
Daug dirbome su internetine svetaine, nes šiandienos sertika.lt puslapis yra jau trečia versija. Pradėjome plačiau komunikuoti socialiniuose tinkluose, kad plėstumėme savo žinomumą – mūsų kanalai yra Linkedin ir Facebook. Čia didinome savo žinomumą ir plėtėme tam pačiam klientui paslaugų spektrą, t. y. su kiekvienu klientu bandėme suprasti, kiek dar jam galime padėti.
Dar vienas svarbus dalykas buvo naujų paslaugų vystymas tose srityse, kur matėme, kad klientams kažko trūksta. Peržiūrėjome vertybes. Kiekvieną kartą susitikę su klientu aptariame, kad mums reikalingas santykis win-win – laimėti abiems šalims. Mums ypač svarbu, kad laimėtų visos su įmone susijusios šalys, ir tai , pastebime, jog mūsų klientai labai vertina (ir dėl to sugrįžta pas mus bei rekomenduoja kitiems).

Kaip keitėsi marketingo ir žinomumo kanalai per visus šiuos metus? Kas pasiteisino labiausiai?
Bandėme pradžioje “šaltus skambučius” – tarkim, padarome šimtą skambučių, gauname vieną klientą. Perskambinome keletą sektorių ir supratome, kad tai neveikia.
Tada pradėjome išnaudoti rekomendacijas, t. y. jeigu klientas lieka patenkintas – paprašome rekomendacijų. Taip pat pasiūlome geresnę kainodarą tiems, kurie atveda naują klientą.
Daug aktyviai klausėme savo aplinkos, kam ir kurioje vietoje ko reikia – pastebėjome, kad klientai nesusitvarko techninės dokumentacijos ir kad jiems trūksta žinių, tada pasiūlėme paslaugą “techninės bylos ir trūkumų analizė“.
Mes duodame pridėtinę vertę, einame paskui klientą ir jo poreikius ir tada klientai sako: “Atsivešime ir savo partnerius, nes mums patinka, kaip jūs dirbate”. Aš manau, kad tai ir yra geriausias marketingo kanalas.
Norėtum daugiau sužinoti kaip sustiprinti asmeninį prekės ženklą LinkedIn?
Gomama platformoje turime specialiai Tau įrašę kursą su smeninių prekių ženklų vystymo ekspertę Dominyka Venciūte, kuriame sužinosi
kaip tikslingai dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu ir gauti didžiausią galimą naudą, kaip tiksliai iškomunikuoti savo stiprybes, kaip tikslingai susitvarkyti savo LinkedIn profilį, kokį turinį kurti.
Šį bei kitus kursus gali peržiūrėti nemokamai tapusi Gomama klubo nare.